Eilen meni Neste Turbo LXE 15w-40:set Rodiin. Näyttäs toistaiseksi vielä vehje toimivan ja ölppä täyttää luokituksetkin. En huomannu eroa vaihteiston/kytkimen toiminnassa verrattuna "Genuine H-D" öljyyn. Saap nähä paukahtaako Revoluutioni atomeiksi vieraasta öljystä..![]()
Ducati Diavel Dark
No niin!
Suzuki kestää todistetusti delvakit, Mut mitens kawa zx-9r vm-97?? Millaiset laatuvaatimukset tuollaisella pelillä on?
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Paritonnii kilometrejä Delvaceilla ja Rykkösen moottori pelaa yhä.Tosin mekaanisten äänten väheneminen aiheutti db-killerin asennuksen paikalleen ja vaihteet ei oo ikuna toimineet näin hyvin.Eikä peloteltua Delvac luistokytkintä kuulunut kauppaan.
![]()
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Semmoista kuin Delvac-luistokytkin ei ole olemassakaan, ja vaikka olisi kuivakytkin niin delvac hiljentää senkin pelkällä läsnäolollaan.![]()
CBR 600F -93
Tänään lurahti MX 15W40 :set koneeseen.
Edit.
Kommentit tuoreeltaan 150km koeajon jälkeen ilman turhaa hypetystä. GSX:n vaihteisto toimii MX:llä paremmin kuin Castrolin litkulla. Etenkin alaspäin vaihtaminen on jouhevampaa ilman ruskeita. En väitä, että maailman PARAS öljy, kun ei ko. pyörällä ole muuta vertailukohtaa kun C. Mutta C:tä tuohon pyörään ei enää laitata.
POIKA..... PERKELE... !(petetech @ Elo. 08 2010,20:52) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Juu aamulla heräsin oudosta unesta ja huomasin pienen arven takaraivossa. Pääni oli vallannut oudot ajatukset. Maitopurkissa oli iso D, kahvin pinnalle tuli vaahto D ja murot poksuivat D D D D.(BadToThe Bone @ Elo. 08 2010,21:37) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(jannep @ Elo. 05 2010,23:44) kirjoitti
Eli laittaisit traktorin kauhan kiinni samalla pultilla, kuin moottoripyörän tarakan??
höh, eihän traktorin kauhoja pulteilla kiinni laiteta!(vn 1500 @ Elo. 10 2010,22:35) kirjoitti
![]()
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Vaikka helikopterin roottori ja mopon roiskeläppä samalla pultilla, jos kierre- ja lujuusluokkavaatimus on sama(vn 1500 @ Elo. 10 2010,22:35) kirjoitti
(tuskin kyllä on)
![]()
![]()
Trolli!(vn 1500 @ Elo. 10 2010,22:35) kirjoitti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaltevan_pinnan_argumentti
Suzuki GSX1300R Hayabusa -05
Suzuki RF900R -94
Niin, ajatelkaa, jotkut maksavat itsensä kipeiksi Mersuista ja Volvoista vaikka Ladakin täyttää vaatimukset sanalle auto. Joillekkin riittää, että joku täyttää heidän mielestään vaatimukset ja pääasia, että on halpaa. Lopuksi mieli vielä huijaa tuntemaan sen halvan hyväksi.
korjasin muutaman kirjotusvirheen, mut oon samaa mieltä *(vn 1500 @ Elo. 11 2010,23:03) kirjoitti
mitä vaccia muuten käytät? MX? *![]()
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
On nää oikeesti mielenkiintoisia juttuja.(petetech @ Elo. 08 2010,20:52) kirjoitti
"Deetä" en oo ikinä mihinkään mopoon kaatanut (enkä kaada), että se siitä, mutta en vakavissani moiti
muiden tekemisiä.
Se vaan ihmetyttää, että onko omat mopot jotenkin
erikoisia, tai onko oma tapa vaihtaa jotenkin keskiverrosta
poikkeava, kun ei tuon "Ceen" Power1 Racingin kanssa
ole ollut koskaan minkäänlaista murhetta kykän tai
välivapaiden kanssa. Aina se sopiva lovi vaan lumpsahtaa,
homma toimii ja sattuneesta syystä ei paljo muita rasvoja
toistaseks "kannata" lirutella.
So What.... Kukin parhaaksi katsomallaan tavalla.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
No mun C oli vaan Power1 GPS 10w 40. Ei hyvä mun mielestä vaikka myyjä aikanaan kehui. Sellanen kloppi kyllä oli et puheet oli varmaan maahantuojan ohjekirjan mukaan(BadToThe Bone @ Elo. 13 2010,00:47) kirjoitti
Nyt mennään 4 vaihtoväliä D:llä... Ehkä siinä ajassa olen hurahtanut johonkin muuhun uskoon![]()
Varmasti löytyy ihan virallisista mopoöljyistäkin hyviä en epäile hetkeäkään.
Jos Delvac on hintansa puolesta "huonoa" öljyä niin kannattanee hankkia se Enontekiön St1:stä 12,10€/L Hinta saattaa köyhää jo kirpaista, varsinkin kun ihan oikeeta mp-öljyä saisi halvemmalla
Hinnasta huolimatta tarpeen niin vaatiessa, sama mitä se maksaa jatkuupahan meno.
"On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
Etelä-savossa eräs autokorjaamo myy D:tä tynnyristä omaan astiaan 8 eur/l. St1:ltä 20L 70 Eur. (Pienemmissä purkeissa kyllä kalliimpaan) Aika raju hintaero minusta samasta aineesta(Piece @ Elo. 14 2010,23:10) kirjoitti
![]()
Ei jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta miten on toiminut GN4:ää vaatissa laitteissa ja paljon vaihtovälinä ollut normiajolla?
Vaatiiko joku laite tosiaan GN4:sta? Lukeeko noin ohjekirjassa? Vaihtoväli löytyy pyörän ohjekirjasta, tehtaan ilmoittama lukema.(Fizz @ Elo. 15 2010,16:46) kirjoitti
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Miten on käykö delvac myös pyörään jossa on katalysaattori?
Olen kuullut väitettävän että, diesel-lisäaineistuksen takia tämä ei kävisi katalysaattori pyörään.
Onhan dieseleissäkin katteja.(BeeMWee @ Elo. 16 2010,20:08) kirjoitti
1992-1994 AR125 -84
1994-1994 RD350LC -83
1994-1996 CBX750F -84
1997-1998 XJ600 -97
2000-2002 GPZ1000RX -89
2002-2003 GSX-R750R -94
2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
2008-2008 TL1000R -98
2009-2009 YZF-R1 -02
2010-2010 ZX-12R -03
2011-xxxx CBR1000F -97
Nus nus. Ei tarvitse vastata jos ei ole kunnon vastausta. Tiedät kyllä mitä tarkoitin, eli jos laitteeseen on org. öljy GN4, niin käykö tilalle mukisematta? Vaihtoväleillä voi pyyhkiä ********(jyk4 @ Elo. 15 2010,17:02) kirjoitti
Vaihtovälit menee 1000-10000 väleillä riippuen ajotavoivoista yms. itselläni. Viimeksi vaihdoin 200km ajetut öljyt uusiin.
Kyselin ittekkin tosta delvacin sopivuudesta suoraan mobililta ja tälläinen vastaus tuli:
Hei,
Mobil Delvac -sarjan öljyjä käytetään tosiaankin paljon moottoripyörissä,
vaikka niitä ei ole varsinaisesti tähän tarkoitettu.
Viskositeetti 15W-40 on moottorpyöriin hyvin sopiva, eikä tuo korkea
kierrosluku sinänsä vaikuta öljyn voitelukykyyn sen ihmeemmin.
Mobil Delvac -öljyn käytölle moottoripyörässä ei ole mitään estettä ja
voimme hyvin suositella sitä
Best regards
Krister Kronqvist, Technical Advisor - Nordic / Signum Zone PU
EAME THD, L&S Planning & Technology
ExxonMobil Finland Oy Ab, P.O.Box 91, 02151 Espoo - FIN
An ExxonMobil Subsidiary
Pitää vissiin sitten kokeilla tota XJ600:ssa, jos vaikka alkaisi kuulostamaan vähän enemmän pyörältä eikä traktorilta.
Triumph TT600 -01
mitääääh - edustajako siis aivan todella suosittaa omia tuotteitaan käytettäväksi![]()
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Mobililla on myös kallista mp-öljyä, miksei ehdottomasti kieltäneet Delvaccia ja suositelleet paljon parempikatteista öljyä? Koska se D nyt vaan toimii ja sopii, usko ny jo..(pecha @ Elo. 27 2010,13:07) kirjoitti
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Kysyin siis suoraan tuolta Mobilin nettisivujen asiakaspalvelusta ja tuollainen vastaus tuli. Jossain prätkäliikkeessä eivät varmasti olisi olleet samaa mieltä
Triumph TT600 -01
Jos (ja kun) öljyvalmistaja ja mp-valmistaja ovat näinkin jyrkästi eri mieltä asiasta, mieleen tulee, että joku on silloin väärässä.
Mutta kuka?
- "The Truth Is Out There" -
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Missä ne on jyrkästi eri mieltä ja mistä? Mp-valmistaja vaatii koneeseensa moottoriöljyä, eikös tuo sitä ole? Viskot, luokat ym. täyttyy.(pecha @ Elo. 27 2010,14:03) kirjoitti
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Et sitten edelleenkään ole ottanut selvää noista öljyluokituksista? Öljy- ja mp-valmistajista molemmat ilmoittavat edelleen samalla tavalla öljyn ominaisuudet/sopivuuden käyttökohteeseen. Vinkiksi voin kertoa, että se moottoripyörän kuva purkin kyljessä ei ole kummankaan virallinen luokitus, joten suosittelen edelleen hieman perehtymistä aiheeseen.(pecha @ Elo. 27 2010,14:03) kirjoitti
Edit. Typo ja sanamuoto
Superbike #7
Siis tämähän nimenomaan herättää sitä luottamusta, eikä päinvastoin..(Utah @ Elo. 27 2010,13:11) kirjoitti
Itsekkin olettaisin ensimmäisenä, että kohtuullisesti hinnoitellun hyötytuotteen sopivuus tyrmättäisiin ilmanmuuta, parempi katteisen vaihtoehdon myynnin pönkittämiseksi..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100