Sivu: 31 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 2791:sta
  1. #901
    Kyllähän kunnon delvacista maksais enemmänkin kun se on niin mainioo kamaa. Mutta ei se haittaakaan että hintapolitiikka on maltillisella linjalla ennenkuin keksivät läntätä sen mopon kuvan purkin kylkeen.
    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  2. #902
    Lainaa (zuha @ Heinä. 19 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mikä tämä Delvac hypetys oikein on? Shellillä, Teboililla, Nesteellä jne... on ihan vastaavia öljyjä kuin Mobililla on tuo Delvac.
    Ja jotkut noista on vielä halvempiakin kuin Delvac.
    Pitää paikkansa, Teboilin vastaavat öljyt alle 3e litra. Monikansallinen Mobil on onnistunut markkinoinnissa muita paremmin ja Delvac brändistä ollaan valmiita maksamaan ylimääräistä. Se on kuva purkinkyljessä joka määrää *
    Tietetään, että Vacci on kalliimmasta päästä, mutta se "Vacci-Fiilis", siitä pitää vähän ekstraa maksaa...
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  3. #903
    Lainaa (wesba @ Heinä. 21 2010,11:11) kirjoitti
    Lainaa (zuha @ Heinä. 19 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mikä tämä Delvac hypetys oikein on? Shellillä, Teboililla, Nesteellä jne... on ihan vastaavia öljyjä kuin Mobililla on tuo Delvac.
    Ja jotkut noista on vielä halvempiakin kuin Delvac.
    Pitää paikkansa, Teboilin vastaavat öljyt alle 3e litra. Monikansallinen Mobil on onnistunut markkinoinnissa muita paremmin ja Delvac brändistä ollaan valmiita maksamaan ylimääräistä. Se on kuva purkinkyljessä joka määrää *
    Tietetään, että Vacci on kalliimmasta päästä, mutta se "Vacci-Fiilis", siitä pitää vähän ekstraa maksaa...
    En maksa enää kirkollisveroa, vaan siirsin ylevinmielin, osan tapauksen suomasta taloudellisesta edusta "Vacci-lisään" öljynvaihdon yhteydessä..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  4. #904
    Uusi vääntö ja 10 threadia aiheesta, sopiiko Teboil POWER D SAE 15W-40 öljy V2:lle, suzukille, cbr:lle, rivi4:lle jnpp ..

    klix
    Kai tuolla pari kesää mentäis..

    Kunhan saan ekan delvac-kannuni tyhjäksi niin ostan jotain toisen merkkistä vastaavaa, vaikka tuota teboilin liukastusainetta

    löytyy pienemmässäkin kannussa edukkaasti



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  5. #905
    Jos moottorivalmistajan vaatimukset täyttää on aivan sama mitä purkissa lukee. jos olis myytävänä moottoripyöriin "omaa" bensaa, varmaankin sekin menis kaupaksi..

    Tuntuu vahvasti, että suurimmilla "mp-öljy" vastustajilla täytyy olla kytköksiä "mp-öljy" kauppaan. Mitenkään muuten asia ei ole selitettävissä.



    Elä ja anna muiden roudata.
  6. #906
    Kannattaa vieläkin *olla valmis maksaan " vacci-lisää" tällä nykysellä hintapolitiikallakin vähintään Persdynolla ja mutullakin todetusta tunnetusti mielipiteitäkin jakavasta vannoutuneitten mp:n kuva hintaextralisään nimeen vannovienkin halveksimasta Huippu laadukkaasta ölpästä ! Kun eivät oo toistaiseksi *kekanneet lisätä mp:n kuvaa purnukan kylkeen.
    Vaikka taitaa noi "halvemmatkin" tepsun ölpät olla hyviä kans.. esim.Kirkollisverollahan *saa monta purnukkaa vaccia tai viä enemmän tepsulaista.. Mp-kuva ölppää hieman vähemmän.



    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  7. #907
    Poikarukat ei tiedä mistä puhuu. Montakohan moottoria nämä ohjekirjojen selaajat ja sae lukuja katselevat ja tekniikan maailmaa lukevat "tietäjät" ovat purkaneet? Ja edelleen, pitää olla vaihteiston melko huonossa kunnossa, jotta eri öljymerkit erottaisi laatikosta. Ja silloin se ei ehkä olisi dieselöljyn eduksi. Mutta joillakihan tuntuu mopo kiihtyvän paremmin jo pelkän peilien vaihtamisen jälkeen. Kyse on pelkästään tietämättömien "tunteesta", että jokin toimisi paremmin. Auttaahan lumelääkekin sen vuoksi, että siihen tarpeeksi uskoo. Ja siihenhän uskonnotkin perustuvat.

    Ps. Minun moottoripyöräöljyssä ei ole mopon kuvaa kyljessä.
  8. #908
    Mahtaa ne vuosaaressa ihmetellä, kun satapäinen org. letka tulee öljynvaihdolle! *
    Delvacci "kirkko"



  9. #909
    Lainaa (kawabata @ Elo. 11 2007,02:28) kirjoitti
    delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.
    Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy"

    Lainaushan on tuosta kolmen vuoden takaa... jolloin
    vielä terve pelko ja pieni epäilys eli.... .

    Tällä haavaa taitaa tissitkin talossa olla D:llä.......
    vaikkei koko täsmäisikään .

    ps. Ei mitään henkilökohtaista.... aiheesta vaan
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  10. #910
    Lainaa (Pavel Pude @ Heinä. 18 2010,14:05) kirjoitti
    Kannattaiskos lopettaa koko mp harrastus, jos rupee pihistelee öljyissä. Mä en voi ymmärtää kuin edes viittii vaivata päätään jollain vatun devacilla, noin ~20 eroo siihen ostatkos kunnon öljyt sinne vai vaihdatkos delvaceja koko kesän..!! Jätäppä baarissa juomatta pari rinksuu niin ei tarvii pähkäillä...
    Miksi ihmeessä niitä Delvacceja pitäisi vaihtaa koko kesä?
    Samoilla voi ajaa ihan huoletta sen normaalin öljynvaihtovälin, eli esim. minulla 10000km.
    Raskaassa kalustossa on öljynvaihtovälinä jotain kymmenen kertaa enemmän, joten sen Delvacin kestävyyden puolesta ei tarvitse vaihdella.
    Eikä sillä todellakaan tarvitse vaivata päätään. Ne jotka tietävät, käyttävät.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  11. #911
    Lainaa (Pavel Pude @ Heinä. 18 2010,14:05) kirjoitti
    Kannattaiskos lopettaa koko mp harrastus, jos rupee pihistelee öljyissä. Mä en voi ymmärtää kuin edes viittii vaivata päätään jollain vatun devacilla, noin ~20 eroo siihen ostatkos kunnon öljyt sinne vai vaihdatkos delvaceja koko kesän..!! Jätäppä baarissa juomatta pari rinksuu niin ei tarvii pähkäillä...
    Ei öljyn vaihdon yhteydessä tarvii päätä vaivata, edes delvacilla...

    Kirjotuksesta päätellen oletan ettet vaihda öljyjä kun kerran kesässä...
    Joillakin voi vaihdon tarve kesän aikana olla tiheämpi ajokilometreistä johtuen, vaikka vaihtoväli olis öljyllä kun öljyllä normaali!
    ja jos edullisemmalla mutta vähintään yhtä toimivalla öljyllä saa säästöä vaikkapa sen 80e kesässä niin voipa sillä sitten ostaa niitä rinksuja eikä harmita yhtään *
    taidankin käyttää tänäkesänä tienaamani rahat orgin tre tapahtuu happeningissa 21.8 *
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  12. #912
    Lainaa (BadToThe Bone @ Heinä. 30 2010,16:35) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 11 2007,02:28) kirjoitti
    delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.
    Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy" * * *

    Lainaushan on tuosta kolmen vuoden takaa... jolloin
    vielä terve pelko ja pieni epäilys eli.... * * *.

    Tällä haavaa taitaa tissitkin talossa *olla D:llä.......
    vaikkei koko täsmäisikään * * *.

    ps. Ei mitään henkilökohtaista.... aiheesta vaan *
    juu, niin kehittyy, terve epäilys ja kriittisyys on viisautta vai varovaisuusko se oli,, ja tuossakin tusinassa huomasin nopeasti ison Deen paremmuuden kytkimentoiminnassa ja vaihteistonsujuvuudessa samoin. eka kerta voi johtaa jo täydelliseen riippuvuuteen eli koukuttaa nopeasti, eikä ole edes ymmärrystä tai halua pyristellä irti vaikka myöntääkin riippuvuuden olevan.

    muissa pyörissäni olen käyttänyt isoa Deetä jo paljon pitempään, samoin muissa moottorikäyttöisissä vehkeissäni joiden luokituksiin ko. öljy sopii.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #913
    Vaihdoin just Delvacit ruohonleikkuriin. Aikaisempi "SAE 30 pienkoneöljy" pölläytti savut aina käynnistäessä, vacci ei. Monikäyttöistä tavaraa... niin ja hinta ei aina ole mikään laadun tai laaduttomuuden mitta. Laadukasta mineraaliöljyä se on!

    Ai niin, paineilmakompuraankin pistin sitä vaikka se toimii sähköllä
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  14. #914
    ^ ....ja epäilemättä heti vaihdon jälkeen oli myös havaittavissa, että leikkuri liikkui ruoholla aiempaa helpommin eteenpäin, ja myös itse ruohot katkesivat selvästi siistimmin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  15. #915
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 30 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Heinä. 30 2010,16:35) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 11 2007,02:28) kirjoitti
    delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.
    Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy" * * *

    Lainaushan on tuosta kolmen vuoden takaa... jolloin
    vielä terve pelko ja pieni epäilys eli.... * * *.

    Tällä haavaa taitaa tissitkin talossa *olla D:llä.......
    vaikkei koko täsmäisikään * * *.

    ps. Ei mitään henkilökohtaista.... aiheesta vaan *
    juu, niin kehittyy, terve epäilys ja kriittisyys on viisautta vai varovaisuusko se oli,, ja tuossakin tusinassa huomasin nopeasti ison Deen paremmuuden kytkimentoiminnassa ja vaihteistonsujuvuudessa samoin. eka kerta voi johtaa jo täydelliseen riippuvuuteen eli koukuttaa nopeasti, eikä ole edes ymmärrystä tai halua pyristellä irti vaikka myöntääkin riippuvuuden olevan.

    muissa pyörissäni olen käyttänyt isoa Deetä jo paljon pitempään, samoin muissa moottorikäyttöisissä vehkeissäni joiden luokituksiin ko. öljy sopii.
    Tai oikeestaanhan... ei ole kyse taudista, vaan ne D-planeetan
    naftaa suonissaan kierrättävät oliot vaan päivittävät yhä
    "tiukempaa koodia" siihen sieppauksen yhteydessä
    asennettuun siruun.

    Oottakaa vaan..... wiyly... nymmää repesin jo ihan itteksenikin... .... * niin...

    Kohta joku "sirutettu" alottaa ketjun, jossa selitetään
    vakuuttavan olosesti, että nafta pelittää muuten ihan
    hyvin GP-kitillä piristetyssä kuussatasessakin...
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #916
    Lainaa (pecha @ Heinä. 30 2010,21:23) kirjoitti
    ^ ....ja epäilemättä heti vaihdon jälkeen oli myös havaittavissa, että leikkuri liikkui ruoholla aiempaa helpommin eteenpäin, ja myös itse ruohot katkesivat selvästi siistimmin.
    Ja pysyi myös veden päällä kuin Raamatun henkilö...
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  17. #917
    Näin tää menee Hitto ku on hyvää öljyy Kerran erehdyin käyttämään ja en kyl enään vaihda!


    No tosi on, delvakki rulaa oikeesti

    Niin ja TISSIT
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  18. #918
    Lainaa (pecha @ Heinä. 30 2010,21:23) kirjoitti
    ^ ....ja epäilemättä heti vaihdon jälkeen oli myös havaittavissa, että leikkuri liikkui ruoholla aiempaa helpommin eteenpäin, ja myös itse ruohot katkesivat selvästi siistimmin.
    Voi olla. Ainakin käyntiääni oli jotenkin pehmeämpi, joten leikkaaminen oli miellyttävämpää.

    Siinä leikkurissa on muuten Hondan tekemä ohc-kone... oliskohan sille pitäny tarjota GN nelosta?
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  19. #919
    Vähän on kuulunu juttua, et jeesus olis tulossa takas ja
    päräyttää taas mopolla öljymäelle....

    Varmaan vaihtaa uudet D:t vaan ja lähtee taas kolmantena päivänä....

    Mitä ne vouhottaa niistä lyhkäsemmistä vaihtoväleistä... ?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #920
    Lainaa (BadToThe Bone @ Heinä. 30 2010,21:30) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 30 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (BadToThe Bone @ Heinä. 30 2010,16:35) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Elo. 11 2007,02:28) kirjoitti
    delvaceilla olen ajellut zzr1100 kawankoneessa noin suurinpiirtein 80 000 km ja pelaa ihan ok. uusimpaan zx12r kwaakkuun en ole vielä uskaltanut laittaa diisseliöljyä, mutta kun siihenkin kilometrejä kertyy tarpeeksi, niin mikä ettei ja kun aiemmin ostamani ns. prätkäöljyt on käytetty siinä.
    Tässä hyvä esimerkki siitä, "miten tauti kehittyy" * * *

    Lainaushan on tuosta kolmen vuoden takaa... jolloin
    vielä terve pelko ja pieni epäilys eli.... * * *.

    Tällä haavaa taitaa tissitkin talossa *olla D:llä.......
    vaikkei koko täsmäisikään * * *.

    ps. Ei mitään henkilökohtaista.... aiheesta vaan *
    juu, niin kehittyy, terve epäilys ja kriittisyys on viisautta vai varovaisuusko se oli,, ja tuossakin tusinassa huomasin nopeasti ison Deen paremmuuden kytkimentoiminnassa ja vaihteistonsujuvuudessa samoin. eka kerta voi johtaa jo täydelliseen riippuvuuteen eli koukuttaa nopeasti, eikä ole edes ymmärrystä tai halua pyristellä irti vaikka myöntääkin riippuvuuden olevan.

    muissa pyörissäni olen käyttänyt isoa Deetä jo paljon pitempään, samoin muissa moottorikäyttöisissä vehkeissäni joiden luokituksiin ko. öljy sopii.
    Tai oikeestaanhan... ei ole kyse taudista, vaan ne D-planeetan
    naftaa suonissaan kierrättävät oliot vaan päivittävät yhä
    "tiukempaa koodia" siihen sieppauksen yhteydessä
    asennettuun siruun.

    Oottakaa vaan..... wiyly... nymmää repesin jo ihan itteksenikin... .... * niin...

    Kohta joku "sirutettu" alottaa ketjun, jossa selitetään
    vakuuttavan olosesti, että nafta pelittää muuten ihan
    hyvin GP-kitillä piristetyssä kuussatasessakin...
    Ai nää tyypit vai... Etelä-savossa varmoja havaintoja ja yrittäneet mua sädettään moneen kertaan. Viikolla esim. meinasivat saada lankeamaan paikallisen ST1sen öljyhyllyn edessä. 20L tuota eliksiiriä 70 öröö. * Saattavat kyllä saada osumaan. On niin läheltä jo liipannu monta kertaa. Että kohta kuulun kasvavaan sanansaattajien joukkoon *
    Mitenkähän vakilla paistus letut muurikkapannulla ja mullakin on ruohenleikkuri. Toimistokohan 20v vanha Briggs&Stratton paremmin vacilla... Arvaan kyllä vastauksen jo




  21. #921
    Itse olen ajanut tuolla MX:llä kaakunkiikun 2tkm, ei se tunnu hirveesti ihmeellisemmältä kuin edellisen omistajan vaihtamat motoripyöräöljyt. Ketjujen rasvauksessa (huoltopukilla) huomannut (=luullut huomanneensa) että kytkin irrottaa paremmin. Todennäköisesti luulottelua - varmaankin ihan täydellisen käypänen öljy kuten muutkin.
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  22. #922
    Lainaa (enkero @ Heinä. 30 2010,23:53) kirjoitti
    Itse olen ajanut tuolla MX:llä kaakunkiikun 2tkm, ei se tunnu hirveesti ihmeellisemmältä kuin edellisen omistajan vaihtamat motoripyöräöljyt. Ketjujen rasvauksessa (huoltopukilla) huomannut (=luullut huomanneensa) että kytkin irrottaa paremmin. Todennäköisesti luulottelua - varmaankin ihan täydellisen käypänen öljy kuten muutkin.
    et tietenkää huomannu eroo kun edellinenki oli käyttäny Deetä *
    nyt tarttis taas vastustajien keksiä lisää epäkohtia tai tää keskustelu hiipuu! on kuitenki nii hauska ollu seurata ja ihmetellä! *
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  23. #923
    Mihinkä tää koskaan hiipuu? Roswellista on aikaa ja eikös
    joku toinen "merkittäviä todisteita" sisältänyt juttu ollut jo
    yli sata vuotta sitten *.

    Tää aihe on ihan samalla tasolla ja yhtä pomminvarmaa
    kamaa kun "hallituksen joukot" vastaan "uhvomiästen fanit" *.

    Uskotaan.... epäillään... But the trueth is out there *
    ..... and Hey-Hey-Hey.... *Lets be careful out there! *

    Kai tän aiheen vois ihan viihdearvon pohjalta jo
    pukkaa sarjaksi vaikka JIMILLE *.
    "D - Wars.... Org.päiväkirjat"

    Hallituksen agentiksi vaikka "Pekka"... häilyväksi oppipojaksi
    vaikka "Petteri"... ja..... noita uhvomiehiä ihmeaineineen
    näkyykin riittävän... *.

    Eiköhän nää mätäkuun jutut tällä kertaa riitä... *.

    Mutta.... Jos tarve vaatii... " I`ll Be Back " *ja silloin
    soi... muistattehan sen Terminaattorin clipissä
    * * * pelittävän Thorogoodin biisin * .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #924
    Voikai sinne koneeseen muutakin laittaa, toinen vaihtoehto?

    Mutta itse kyllä pysyn Delvacissa

    Hajapusanisti
  25. #925
    Lurauttelin taas Delvac MX 15W40 litkun Suzuki RF600 -94 sekä RF900 -94 moottoripyörien koneisiin. Persdynolla ja laboratoriomikrofonien tarkkuutta vastaavalla kuulollani en huomannut kertakaikkiaan mitään eroa aiempiin Motulin öljyihin. Lompakko tosin huomasi, sillä samalla rahalla sain 5x määrän öljyä.
    Samalla kerralla myös vaihtui kaverin GS500E mopoon delvacit.

    Samanlainen karkea röpellys ja kalina sieltä edelleen lähtee, vaihteisto kolahtelee ajoittain, kytkin pitää kuten kuuluukin yms.

    Bensaa nuo perhana vieläkin syövät, kesä on edelleen lyhyt ja vakuutukset kalliita!

    Taas henkeä pidätellen odottelen koska kaikkien kolmen pyörän moottorit leikkaa kiinni voitelun puutteesta johtuvan moottorivian vuoksi.



    Suzuki GSX1300R Hayabusa -05
    Suzuki RF900R -94
  26. #926
    1. Happi loppuu

    X. Pierettää

    2. Mopot kilahtaa kiinni

    Veikkaajan maailma ON erilainen
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #927
    Moi!
    Mites sitten jos olisi ns. moottoripyöräöljy jossa olisi myös raskaankaluston luokitukset? Sekin olisi tietysti hyvin arveluttavaa.
    Ps. itse käytän Hondan luokitukset täyttävää mineraaliöljyä.
  28. #928
    Jos se purkin kyljessä oleva "Allison C-4" speksi riittää todistamaan, että öljy kelpaa mopojen märkäkytkimelle, niin törmäsin tuollaiseen luetteloon

    https://fdlrd.swri.org/Allison/Appro...List.aspx?Id=1

    Sieltä löytyy merkki jos toinenkin mikä on ns. Approved, ja täten märkäkytkimelle sopiva.

    Itsellä ei tällä hetkellä ole "aktiivikäytössä" mopoa, mutta edellisessä kulkineessa sisällä oli mx 15w-40 vac ja hyvin toimi.
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  29. #929
    Lainaa (kawabata @ Kesä. 22 2010,16:28) kirjoitti
    mitä ite purkanut jokusen ikiwanhan koneen, niin öljypohjassa on ollut ikäänkuin siirappimainen n. 2-5 mm paksu kerros wanhaa öljytauhkaa jonka olettaisin olevan myös palamisjätteitä sisällöltään. samankaltaista siirappimaista öljyistä kuraa on ollut myös lohkojen seinämissä ohuelti. myös venttiilit ja mäntä ovat karstoittuneet.
    Ne koneet mitä olen itse leväyttyt ovat olleet autoista, mutta esimerkisi KE-20 Corollan 1166 cm kone oli varsin mömmöinen ja tuota paksua lientä monta milliä öljypohjassa. 79 -bamarin 1,8l nelosessa öljypohjassa ja sitten Sakasata tuotu 2 litran kuutonen kauttaaltaan mustassa tervassa.

    Viimemainitusta putsailin kaikem mitä venttiilikopan alta sai räsyllä irti ja öljypohjan sitten ajelin pari vaihtoa Rotellalla ja sitten Delvacilla. 15 000 myöhemmin alkoi pysyä öljy paremmin kirkkaana.

    Se ken moottoristaan välittää vaihtaa öljyä useammin.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  30.  
  31. #930
    Lainaa (Soikka83 @ Kesä. 22 2010,23:09) kirjoitti
    sehän olis paljo helpompaa kun niissä lukis vaan viskositeetti ja luokitus, nyt kun lukee " extra super hyper pimpeli pompeli diipa daapa ja tällä saat pyöräsi lentämään vaikka kuuhun"
    Juuri näin. Ei minua ainkaan yhtään kiinnosta markkinointosaston stailaamat kuvat vaan se että sen sijaan että ne luokitustiedot jopa puuttuu tai ovat puutteellisesti esillä tai enintään kärpäsenjätöksen kokoisilla kirjaimilla purkissa.

    Kohta varmaan aletaan myymään erikseen vene- ja moottoripyöräpulttejakin ja lakataan ostamasta niitä pituuden, paksuuden, kannan, kierteen ja lujuuden perusteella.

    Eihän nyt tavallinen M8 x 20 10.8 pultti voi nyt sopia sekä mopoon että raktoriin, kun mopo kulkee ja kiertää enemmän kuin raktori.

    Uskon että markkinointiosastot vihaavat insinöörejä.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Sivu: 31 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181 ... ViimeinenViimeinen