Sivu: 9 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 2791:sta
  1. #241
    Heitin talveksi Delvac super 1400 10w-30 ölpät.
    Nyt huomasin, että esim. Kawabata kommentoi, että ei ne toimi mopossa?
    No keväällä, jos ja kun saan mopon kasaan, niin täytyy ajella pari sataa noilla ja heittää 15w-40 delvacit koneeseen.
    Tuleehan putsattua kone samalla.
    BMW K1200S
  2. #242
    Lainaa (DoDo @ Loka. 16 2008,21:09) kirjoitti
    Heitin talveksi Delvac super 1400 10w-30 ölpät.
    Nyt huomasin, että esim. Kawabata kommentoi, että ei ne toimi mopossa?
    30 jää vähän ohkaseksi yläpäässä Esim. omaan kawaan suositukset on 10...20W-40...50 ja siten MX 15W-40 on ollut aika sopiva valinta
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  3. #243
    Lainaa (HiTec @ Loka. 17 2008,10:03) kirjoitti
    Lainaa (DoDo @ Loka. 16 2008,21:09) kirjoitti
    Heitin talveksi Delvac super 1400 10w-30 ölpät.
    Nyt huomasin, että esim. Kawabata kommentoi, että ei ne toimi mopossa?
    30 jää vähän ohkaseksi yläpäässä Esim. omaan kawaan suositukset on 10...20W-40...50 ja siten MX 15W-40 on ollut aika sopiva valinta
    Joo ei siinä sen kummempia, oli saatava äkkiä öljyt vaihtoon, kun mopo meni täys purkuun, eikä ollut muuta delvacia saatavilla siihen hätään.
    Heitän keväällä uudet öljyt koneeseen pikku lenkin jälkeen.
    BMW K1200S
  4. #244
    Ite heivasin kans Castrollit tossa keväällä huitsin nevadaan ja lorautin delvacit tilalle kokeilumielessä. Sen jälkeen ei oo ollu epäselvää mitä öljyä tohon cepariin kaadan. Se on siitä lähtien ollu Delvac MX 15W-40 ja tulee olemaan myös jatkossakin. Loppu kytkimen lipsuminen, välivapaiden löytyminen ja vaihteiden rusahtelu.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  5. #245
    Lainaa (HiTec @ Loka. 17 2008,10:03) kirjoitti
    Lainaa (DoDo @ Loka. 16 2008,21:09) kirjoitti
    Heitin talveksi Delvac super 1400 10w-30 ölpät.
    Nyt huomasin, että esim. Kawabata kommentoi, että ei ne toimi mopossa?
    30 jää vähän ohkaseksi yläpäässä Esim. omaan kawaan suositukset on 10...20W-40...50 ja siten MX 15W-40 on ollut aika sopiva valinta
    juuri näin. eka päräytyksen ja ihan pikkulenkin jälkeen 15w40 tilalle, joko super tai mx ja matka voi jatkua huolettomasti ja turvallisesti hitsin pitkälle, hitsiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  6. #246
    Lainaa (pma @ Loka. 17 2008,18:26) kirjoitti
    Ite heivasin kans Castrollit tossa keväällä huitsin nevadaan ja lorautin delvacit tilalle kokeilumielessä. Sen jälkeen ei oo ollu epäselvää mitä öljyä tohon cepariin kaadan. Se on siitä lähtien ollu Delvac MX 15W-40 ja tulee olemaan myös jatkossakin. Loppu kytkimen lipsuminen, välivapaiden löytyminen ja vaihteiden rusahtelu.
    Wäinöön meni eilen 15W-40 Super 1400:sta. Vaihtui Shell X-100 20W-50 Delvaciin välillä.

    Ei ollu X-100:nenkaan huono mineraaliölppä.
    Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

    Beta 350 RR kannonkiertäjä
    Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
    V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
  7. #247
    Lainaa (kawabata @ Loka. 18 2008,04:31) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Loka. 17 2008,10:03) kirjoitti
    Lainaa (DoDo @ Loka. 16 2008,21:09) kirjoitti
    Heitin talveksi Delvac super 1400 10w-30 ölpät.
    Nyt huomasin, että esim. Kawabata kommentoi, että ei ne toimi mopossa?
    30 jää vähän ohkaseksi yläpäässä Esim. omaan kawaan suositukset on 10...20W-40...50 ja siten MX 15W-40 on ollut aika sopiva valinta
    juuri näin. eka päräytyksen ja ihan pikkulenkin jälkeen 15w40 tilalle, joko super tai mx ja matka voi jatkua huolettomasti ja turvallisesti hitsin pitkälle, hitsiö.
    Juu näin tehdään. Kaverit rupes nauramaan tallilla, kun hain delvacit koneeseen, mutta naurun seassa ja ilmeistä näin, että olivat vittuuntuneita ja kateellisia, kun mun öljyt maksoi vain 10€/4l vrt 45€/4l Talsullle terkkuja
    BMW K1200S
  8. #248
    Nyt sitten on Delvac MX 15w-40 koneessa, ainakin tuon seisonnan ajan.. Jospa se putsaisi paikkoja, kun välillä talven aikaan tuossa pukilla pyörittää sitä..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  9. #249
    Painetaaks porukalla Delvac paidat ;)
    vaikka... Delvac se ruma purkki ja paras öljy
    tai... söisin sitä jos se vain olisi syötävää..DELVAC
    ...I love DELVAC
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  10. #250
    Lainaa (lanat @ Loka. 18 2008,20:23) kirjoitti
    Painetaaks porukalla Delvac paidat ;)
    vaikka... Delvac se ruma purkki ja paras öljy
    tai... söisin sitä jos se vain olisi syötävää..DELVAC
    ...I love DELVAC
    Mulle kaksi
  11. #251
    Lainaa (lanat @ Loka. 18 2008,20:23) kirjoitti
    Painetaaks porukalla Delvac paidat ;)
    vaikka... Delvac se ruma purkki ja paras öljy
    tai... söisin sitä jos se vain olisi syötävää..DELVAC
    ...I love DELVAC
    Tarrat kyllä enemmän kiinnostaa ==> onko noita CAD:n nikissä olevia tarroja jo saatavissa ??
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  12. #252
    Vaihdoin kesällä castrolin mopo öljyt ni rupes heti vaihteen rutiisee ja koneen mekaniset äänet kovenee taitaa mennä mullakin delvakit sisään .mulle kans 1 delvag paita!!
  13. #253
    Lainaa (V-tyyli @ Loka. 18 2008,14:22) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Loka. 17 2008,18:26) kirjoitti
    Ite heivasin kans Castrollit tossa keväällä huitsin nevadaan ja lorautin delvacit tilalle kokeilumielessä. Sen jälkeen ei oo ollu epäselvää mitä öljyä tohon cepariin kaadan. Se on siitä lähtien ollu Delvac MX 15W-40 ja tulee olemaan myös jatkossakin. Loppu kytkimen lipsuminen, välivapaiden löytyminen ja vaihteiden rusahtelu.
    Wäinöön meni eilen 15W-40 Super 1400:sta. Vaihtui Shell X-100 20W-50 Delvaciin välillä.

    Ei ollu X-100:nenkaan huono mineraaliölppä.
    x-100 on myös hyvä öljy. sen visko 20w-50 on sen verran paksumpaa kuin mp-delvacin 15w-40, että soveltuu paremmin ihan suhteellisen kuumaan keskikesän käyttöön tai hieman enemmän väljemmille koneille.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #254
    Löytyykös jostain Porvoon autotarvikepuljuista tuota MX 15w-40 ölppää 4l tiinuissa? Vois vaikka kokeilla.... *
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  15. #255
    Mopon ohjekirjassa suositellaan kahta öljyä ja toinen on Castrol TWS 10W-60 Motorsport. No ostin sitten sitä paikallisesta bemariliikkeestä.

    Maksoin pois ja autossa aloin epäillä, että miten mun ostokset maksoi niin paljon ja tarkistin kuitin. Vähän suu loksahti auki, kun neljä litraa öljyä maksoi 157 €.

    Kävin vielä kysymässä, että onkohan tämä nyt ihan oikein. No oli se, enkä viitsinyt enää marista vaan laitoin öljyt myllyyn. Hyvin käy ja kukkuu.
    Dixi et animam levavi
  16. #256
    Tulipahan käytyä öljykaupassa mukaan lähti 20 ltr 1400 super 15w/40:

    Hinta 52 eur, eli pientä laskelmaa tein. Jos 5000 km ajais delvacilla ja 3 ltr menee kerralla niin, 6 vaihtoa = 18 ltr ja 2 ltr jää reserviin...
    6 vaihtoa, á 5 000 km = 30 000 km kyseisellä pänikällä.

    6 suodatinta á 5 eur = 30 eur

    Delvacit 30 000 km + suodattimet = 82 euroa

    Shell X-100 öljyt:
    Jos 3 000 km ajaa 3 ltr niin tarvitaan 10 vaihtoa ja hinta on 14 eur/4 ltr. 10 vaihtoa = 30 litraa... Hinta on 14 eur/4 ltr = 3,5 eur/ltr... 3,5 eur x 30 litraa = 105 eur ja (suodattimia 10 kpl = 50 eur)

    Shell X-100 30 000 km + suodattimet = 155 euroa

    Ja molemmat laskettu 30 000 km ajoon
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  17. #257
    20l pänikkä tuli haettua mx ää jos sais viikonloppuna oljyt sisään
  18. #258
    Muuten hyvä, mutta viikonloppuna on huonot kelit ajella, ja nauttia vacin vaihtamista parantavasta tatsista.
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  19. #259
    Lainaa (ek@ @ Marras. 13 2008,21:08) kirjoitti
    Mopon ohjekirjassa suositellaan kahta öljyä ja toinen on Castrol TWS 10W-60 Motorsport. No ostin sitten sitä paikallisesta bemariliikkeestä.

    Maksoin pois ja autossa aloin epäillä, että miten mun ostokset maksoi niin paljon ja tarkistin kuitin. Vähän suu loksahti auki, kun neljä litraa öljyä maksoi 157 €. *

    Kävin vielä kysymässä, että onkohan tämä nyt ihan oikein. No oli se, enkä viitsinyt enää marista vaan laitoin öljyt myllyyn. Hyvin käy ja kukkuu. *
    Aivan käsittämätöntä.....

    Oma reaktio olis kyllä ollu TODELLA iso reklamaatio ja reilulla äänellä.

    Kun ottaa vielä huomioon, että ostamasi öljy on luultavasti (tässäkin ketjussa annettujen realiteettien valossa) ihan sutta
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  20. #260
    Olisihan sen voinut palauttaa saman tien, mutta täytyihän nyt tuotakin koittaa. Saavat kyllä olla seuraavaan huoltoon sen 5000km.
    Dixi et animam levavi
  21. #261
    Lainaa (ek@ @ Marras. 13 2008,21:08) kirjoitti
    Mopon ohjekirjassa suositellaan kahta öljyä ja toinen on Castrol TWS 10W-60 Motorsport. No ostin sitten sitä paikallisesta bemariliikkeestä.

    Maksoin pois ja autossa aloin epäillä, että miten mun ostokset maksoi niin paljon ja tarkistin kuitin. Vähän suu loksahti auki, kun neljä litraa öljyä maksoi 157 €.

    Kävin vielä kysymässä, että onkohan tämä nyt ihan oikein. No oli se, enkä viitsinyt enää marista vaan laitoin öljyt myllyyn. Hyvin käy ja kukkuu.
    No johan nyt ja vallan............ tuolla hinnallahan saa vaatimattomat 60 litraa käypästä öljyä!
  22. #262
    Lainaa (ek@ @ Marras. 13 2008,21:08) kirjoitti
    Maksoin pois ja autossa aloin epäillä, että miten mun ostokset maksoi niin paljon ja tarkistin kuitin. Vähän suu loksahti auki, kun neljä litraa öljyä maksoi 157 €. *
    Shit !!
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  23. #263
    Lainaa (kawabata @ Loka. 20 2008,08:12) kirjoitti
    Lainaa (V-tyyli @ Loka. 18 2008,14:22) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Loka. 17 2008,18:26) kirjoitti
    Ite heivasin kans Castrollit tossa keväällä huitsin nevadaan ja lorautin delvacit tilalle kokeilumielessä. Sen jälkeen ei oo ollu epäselvää mitä öljyä tohon cepariin kaadan. Se on siitä lähtien ollu Delvac MX 15W-40 ja tulee olemaan myös jatkossakin. Loppu kytkimen lipsuminen, välivapaiden löytyminen ja vaihteiden rusahtelu.
    Wäinöön meni eilen 15W-40 Super 1400:sta. Vaihtui Shell X-100 20W-50 Delvaciin välillä.

    Ei ollu X-100:nenkaan huono mineraaliölppä.
    x-100 on myös hyvä öljy. sen visko 20w-50 on sen verran paksumpaa kuin mp-delvacin 15w-40, että soveltuu paremmin ihan suhteellisen kuumaan keskikesän käyttöön tai hieman enemmän väljemmille koneille.
    Mp-delvacin????
    Oikein kun jotain asiaa toistaa, alkaa uskomaan sitä
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  24. #264
    Nyt ollaan asian ytimessä...


    Parempaa MP ölppää ei olekkaan.



    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  25. #265
    Lainaa (ek@ @ Marras. 13 2008,21:08) kirjoitti
    ..Castrol TWS 10W-60 Motorsport..Vähän suu loksahti auki, kun neljä litraa öljyä maksoi 157 €. *
    Aika hyvä kate, maksaa Motonetissa 59.90 tuo sama purkki. *

    Nii Delvacista, Super 1400 15W-40 ja pyöränä Suzuki DR 650 SE, alkuun tuntui että vaihteet toimisivat paremmin (menivät nätimmin sisään ilman kytkintä), nyt 70 km lenkin jälkeen jotenkin epämääräiseltä tuntuu välillä kytkimen kanssakin..katsotaan nyt jonkun aikaa.



  26. #266
    Sen verran kanssa jäi kaivelemaan, että voiko oikeasti maksaa mikään öljy noin älyttömästi, jotta katsoin heti himassa, että mitähän se muualla olisi maksanut ja tuli kanssa tuo Motonet vastaan. Nämä oli litran purkkeja, mutta oli silti naurettava "varaosahinta" siinä varaosatiskillä. Lähetinkin sinne sähköpostia "entisenä asiakkaana", mitä mieltä olen heidän katteistaan.
    Dixi et animam levavi
  27. #267
    Lainaa (klonkku6 @ Loka. 04 2008,19:20) kirjoitti
    Mistä noita 20 litran kanistereita löytyy? Kävin tänään Motonetissä eikä siellä ainakaan ollut.
    Muusta syystä kävin paikallisessa Autoasi-ketjun myymälässä ja siellähän heti ovensuussa vaanivat legendaariset maamon antimet, elikkäs Del-kvaa-kvaakit isoissa pääläreissä.
    Super 1400 maksoi muistaakseni 51,50 ja MX 59,90 per 20 litraa eli MX samaan hintaan kuin Super 1400 Motonjetissä.
    Laskeskelin litrahintaa ja alkoi kovasti tehdä mieli liittyä kulttiin.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  28. #268
    Kaveri vaihto mopoon delvacit koneeseen, alkoi aiemmin toimimaton jarruvalo toimimaan heti. On se ihme aine
    Saas nähdä tuleeko tästäkin vaihteistosta ja kytkimestä semmoinen uskomattoman jees
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  29. #269
    Lainaa (eimo @ Marras. 26 2008,18:40) kirjoitti
    Kaveri vaihto mopoon delvacit koneeseen, alkoi aiemmin toimimaton jarruvalo toimimaan heti. On se ihme aine *
    Mulla sen sijaan mopo lopetti starttaamisen jos painaa kytkintä vaihteen ollessa vapaalla Startti ei inahdakaan - mutta pakkokos sitä sitten on kytkintä painaa kun vaihde kerran on vapaalla
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  30.  
  31. #270
    Ehkä se sitten säännöllisen käytön jälkeen rasvaa ketjutkin...



    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Sivu: 9 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen