Sivu: 5 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 2800:sta
  1. #121
    Lainaa (Triumpisti @ Heinä. 13 2008,23:23) kirjoitti
    oon käyttänyt lootissa ep öljyä eli hypoidi perä öljyä ja koneissa kaikenlaisia öljyjä nyt tb rakin 10w 60 sitä palaa vähempi kuin 20w 50 gulf mp öljyä mobil 1 ralliformula on kanssa hyvää tai gasrol GB
    mineraali öljyt palaa esim pakoputkiin kiinne pahemmin mutta nekin toimivat oon aina vaihtanut öljyt 2500 välein muistaakseni mulla lukee käyttäjän kirjassa käytä hyvälaatuisia moottori öljyjä 10 talvella pakkasella 30 syksyllä ja keväällä 40 ja 50 kesällä moottorissa vaihteistossa ensiö vedossa samaa
    10w 60 on kylmänä 10 ja kuumana 60
    Ei herran perkele kun ihmiset ei osaa edes kirjoittamisen perusteita!!!

    Jäätävää tekstiä....
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  2. #122
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  3. #123
    Lainaa (Proffa @ Heinä. 14 2008,01:34) kirjoitti
    Ei herran perkele kun ihmiset ei osaa edes kirjoittamisen perusteita!!!

    Jäätävää tekstiä....
    “Snytetsiaattoreista en teidä mtiään, mtuta iahn hupiasa oli tuo eedllineknin jtutu. En klylä makasisi meklein tonina pakteista tietoknoelaualntaa, oli änäteet kohadllaan tai ei…”
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  4. #124
    Ei pidä olla liian ankara oikeinkirjoituksesta, monet kokeneet ropaajat ei vaan ole mitään äidinkielenopettajia, vaikka oikeaa tietoa ja kokemusta hallussa on vaikka muille jakaa. Kyllä se asia sieltä yleensä selviää, kun vähän tavaa
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  5. #125
    Lainaa (B12 @ Heinä. 12 2008,12:03) kirjoitti
    Suzuki banditin öljysuositus oli "nelitahtimoottoröljy, 10W40, API SG tai parempi".

    Trumppa käskee käyttämään synteettistä (vaihtoväli 10tkm, siinä syy) ja JASO MA.

    Jos kytkin toimii muullakin, JASO MA:lla ei ole silloin merkitystä.
    Honda VTX:n maamoottoriin kaadetaan tehtaan ohjeen mukaan GN:ää ja huristetaan 12 000 km.

    Kait samaan luulisi Delvacillakin pääsevän?

    Kenellä kokemuksia Delvacista HD:n ilmakoneissa? Ohje tyrkkää 20W-50.

    (No, näillä keleillä sekin on vesijäähdytteinen..)
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  6. #126
    Lainaa (Utah @ Heinä. 14 2008,10:05) kirjoitti
    Ei pidä olla liian ankara oikeinkirjoituksesta, monet kokeneet ropaajat ei vaan ole mitään äidinkielenopettajia, vaikka oikeaa tietoa ja kokemusta hallussa on vaikka muille jakaa. Kyllä se asia sieltä yleensä selviää, kun vähän tavaa *
    Juu, asiaa puhut. Ei kai tässä kukaan nyt ihan vakavissaan ollut, joskus pitää kyllä tavata jutut useampaan kertaan että aukenee.

    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  7. #127
    Lainaa (wesba @ Heinä. 11 2008,18:23) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Heinä. 11 2008,16:35) kirjoitti
    Hydrodynaaminen laakeri toimii ihan samalla periaatteella oli se sitten pillarissa tai kyykkypyörässä. Ne mitoitetaan toimimaan ihan tavallisella kaupasta ostettavalla moottoriöljyllä. Mikään kierrosnopeus ei ole oleellinen seikka. Laakerin liukunopeus ja kuormitus on. Turbokin pyörii 200000rpm ihan moottoriöljyllä. Turbiiniöljyt ovat sitten erikseen. Moottoripyörän moottori ei vaadi öljyltä mitään ihmeominaisuuksia, vaikka moni niin haluaa kuvitella, koska se kulkee niin kovaa. Ferrariinkin mainostetaan ihan tavallista huoltsikan Shellin Helix Ultraa, vaikka se menee vielä kovempaa.

    JASO MA tarkoittaa märkäkytkimen kitkavaatimusta ja vaahtoamattomuutta vaihteistokäytössä. Samaa tarkoittaa mm. raskaan kaluston Caterpillar TO-2 ja Allison C4, jotka Delvac MX täyttää. Moottoripyörän vaihteisto lasketaan kevyesti kuormitettuihin vaihteistoihin. Momentit ja pintapaineet ovat hyvin pieniä.

    Delvac MX on YLEISÖLJY, joka käy sekä bensiini-, että dieselmoottoreihin. Pelkästään dieseleille tarkoitettuja erikoisöljyjäkin on olemassa, eikä niitä tule laittaa moottoripyörään. Dieselelautojakin ajetaan ihan ralliformulalla ym normaaleilla öljyillä jotka myös, yllätys yllätys, ovat tarkoitettu sekä bensa, että dieselmoottoreille, kuten lähes kaikki moottoriöljyt mitä tarvikeliikkeen hyllyssä on.

    Delvac vaan nyt sattuu olemaan laadukas öljy joka toimii todistetusti erittäin hyvin moottoripyörissä. Kivaa on monen mielestä vielä se, että sitä saa kohtuullisella litrahinnalla kun ostaa 20L tonkan kerralla.
    Juurikin näin olen ymmärtänyt asian, kun olen keskusteluja seurannut. *

    Tässä sen B12 sanoo "tieteellisesti", minkä olen "kansankielellä" antanut itseni ymmärtää. *

    Seuraavaksi vaihtuu 3-pyttyseeni MX:sät, (nyt ajettu vajaa 52000 km semisynteettisillä) ja voitte olla varmoja, että kommettia tulee (halusitte tai ette). *
    No niin, nyt on kaverin (Bandit 1200, vm:2002) kanssa testattu, ja tässä tuloksemme:

    -ensinnäkin, missä Delvac-uskovaiset seuraavaksi kokoontuu, tulisin todistamaan.
    -kaverin Bandit: vaihtaa paremmin, ja parempi käyntiääni.
    -Sprintissä, naurettavan kova kolahdus vaihdettaessa ykköselle (liikkeellelähdettäessä) on vaihtunut pikkunapsahdukseksi.
    -samoin esim. risteystä lähestyessä vaihteita pienemmälle sohlatessa kytkin pohjassa, ei enää tarvi välillä nostaa kytkintä (aavistuksen), vaan voi vaihtaa 6 alaspäin jopa 1 saakka.
    -kytkin ei kummallakaan ole luistanut, ennen eikä jälkeen Delvacin.
    -hinta/laatu kohdallaan: 20l, noin 70e.


    Molemmilla ajettu nyt 300-700 km Delvacilla, ja aiemmin käytetty 10W-40 semi synteettistä, ja nyt siis 15W-40 Mobil Delvac MX.
    Banditin mittarilukema n. 19 000 km.

    Ite olen nyt Sprintillä vajaan parinvuoden aikana ajanut n. 22 000 km, ja eron kyllä heti huomasin, suosittelen.



    * * * * * * * *Ps. ilmoitan kyllä heti, jos jommankumman
    * * * * * * * * * * motti leikkaa kiinni tai räjähtää...
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  8. #128
    hinta laatu 20l/70e ei ole kohdallaan 20l/47e on sopivampi
    vaihdoin aamulla öljyt, niin niin delvacciin siis edelleen toimii vaikka ilmeisesti puolet koneesta pitäisi olla valuneena jäteöljyastiassa. Toimii kuitenkin vielä.
    Ja perkele kännissäkin näköjään olen. Lainasin vielä moponi vastuuntunnottomalle vetomiehelle...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  9. #129
    muita uskovaisia on kyllä täällä roin tienoolla, mutta aika harvoja delvac-uskossa vankasti eläviä tällä hetkellä itseni lisäksi. näyttää vallalla olevan motul-usko täällä pohojosessa ainakin paikallisesti.

    ite käytän halvempaa ja kenties parempaakin delvaccia eli 1400 super 15w-40, se on ainakin halvempaa ja toimii zzr1100, sekä zx12r kawoissa aivan parhaiten ellei täydellisesti.

    vetänyt asuntovaunua koirineen, rojuineen vakiokytkimellä ja delvacilla tusinalla kawalla jo yli kymmenentuhatta kilsaa ilman mitään häiriöitä, sitä ennen tavallisilla öljyillä myös yli kymppitonnin samalla tavalla asuntovaunu persiössä ja toimihan se kawa niilläkin, tosin alkoi ruuhkassa haukkailemaan herkemmin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #130
    Aikaisemmin käytin Hondan 10W40,ja toimi suht ok,paremminkin voisi.

    Noh,mopoöljyistä kun ei ole kokemusta (autopuolen öljyistä onkin sitten laajempi kokemus),niin kokeilin sitten MX:ää.

    Ja täytyy sanoa että eihän se mopoöljyä ole.
    ~200km niillä ajoin.

    Jo muutaman kymmenen kilometrin jälkeen alkoi rattaat ÄÄNTÄÄ moottorijarrutuksissa,ja muutenkin oli äänekkäämpi.
    Kytkin ei luistanut,mutta toiminta oli erittäin karkeata.

    Ja jotenkin "tukkoiselta" tuntui kylmänä,mutta onhan tuo 15W öljyä.

    Summasummarum,tästä eteenpäin käytän mopoöljyjä,koska ei niitäkään turhaan ole kehitetty..

    Niin,ja koneeseen meni Castrol GPS,ja heti hiljeni,kytkin on sulavampi.
    -92 GSX-R 750W
  11. #131
    Lainaa (ST* @ Elo. 03 2008,21:10) kirjoitti
    Aikaisemmin käytin Hondan 10W40,ja toimi suht ok,paremminkin voisi.

    Noh,mopoöljyistä kun ei ole kokemusta (autopuolen öljyistä onkin sitten laajempi kokemus),niin kokeilin sitten MX:ää.

    Ja täytyy sanoa että eihän se mopoöljyä ole.
    ~200km niillä ajoin.

    Jo muutaman kymmenen kilometrin jälkeen alkoi rattaat ÄÄNTÄÄ moottorijarrutuksissa,ja muutenkin oli äänekkäämpi.
    Kytkin ei luistanut,mutta toiminta oli erittäin karkeata.

    Ja jotenkin "tukkoiselta" tuntui kylmänä,mutta onhan tuo 15W öljyä.

    Summasummarum,tästä eteenpäin käytän mopoöljyjä,koska ei niitäkään turhaan ole kehitetty..

    Niin,ja koneeseen meni Castrol GPS,ja heti hiljeni,kytkin on sulavampi.
    Nyt kyllä tuli sellasta puppua, ettei tosikaan.
    Tässä on malliesimerkki kirjoittajasta, joka ei ole oikeasti käyttänyt koneessaan Delvaccia.
    Castrolin gps on sellaista kuraa, että en sitä laittaisi edes vihollisen moottoripyöriin sotatilanteessa. Sitä on ihan turhaa kehua. Eikä sitä ole kehitetty vuosikymmeniin, koska tollot ostaa kovalla hinnalla, kun siinä on moottoripyörän kuva kyljessä. Kytkin on mukavan sulava, koska se luistaa mukavasti.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  12. #132
    Lainaa (Pedaali @ Elo. 03 2008,21:44) kirjoitti
    Nyt kyllä tuli sellasta puppua, ettei tosikaan.
    Tässä on malliesimerkki kirjoittajasta, joka ei ole oikeasti käyttänyt koneessaan Delvaccia.

    Kytkin on mukavan sulava, koska se luistaa mukavasti.
    Jaa,oletko valmis tuleen Tampereelle niskan taakse kyttäämään,niin näytän jos et kerran usko?

    Ja kuten varmaan ymmärrät,sulava/luistava on eri asia.

    Ja oli helppo ottaa purkki hyllystä,kun ei siitä edes mainitsemaasi sikahintaa joudu maksamaan.

    Olkoonkin tuo GPS vaikka kuraa,on se silti parempaa kuin MX,ja silti parempaa kuin -90 luvun öljyt,joille tämäkin kone on alunperin tehty.

    Ja jos öljyistä tiedät,niin ymmärrät varmaan miksi esim tuoreemmat VAG yms tarvitsee LL-luokituksen öljyynsä,jonka takia mikä tahansa kura ei käy.

    Mutta,been there,done that,ja minun osaltani piste tälle keskustelulle,koska ainakin ITSE tiedän että delvacci ei vain toimi.
    -92 GSX-R 750W
  13. #133
    Lainaa (ST* @ Elo. 03 2008,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Pedaali @ Elo. 03 2008,21:44) kirjoitti
    Nyt kyllä tuli sellasta puppua, ettei tosikaan.
    Tässä on malliesimerkki kirjoittajasta, joka ei ole oikeasti käyttänyt koneessaan Delvaccia.

    Kytkin on mukavan sulava, koska se luistaa mukavasti.
    Jaa,oletko valmis tuleen Tampereelle niskan taakse kyttäämään,niin näytän jos et kerran usko?

    Ja kuten varmaan ymmärrät,sulava/luistava on eri asia.

    Ja oli helppo ottaa purkki hyllystä,kun ei siitä edes mainitsemaasi sikahintaa joudu maksamaan.

    Olkoonkin tuo GPS vaikka kuraa,on se silti parempaa kuin MX,ja silti parempaa kuin -90 luvun öljyt,joille tämäkin kone on alunperin tehty.

    Ja jos öljyistä tiedät,niin ymmärrät varmaan miksi esim tuoreemmat VAG yms tarvitsee LL-luokituksen öljyynsä,jonka takia mikä tahansa kura ei käy.

    Mutta,been there,done that,ja minun osaltani piste tälle keskustelulle,koska ainakin ITSE tiedän että delvacci ei vain toimi.
    Ei siis toimi Sinun pyörässäsi * ...
    ... koska se ompi jo kulahtanut huonojen öljyjen takia ...



    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  14. #134
    Käytin sitten delvaccia suzuki rf:n koneessa.
    Ei hyvä, ei tahtonut vapaata löytyä ja vaihteisto ei muutenkaan vörkkinyt hyvin.
    Laskin turveurakointi öljyt pois ja castrollin gps öljyä tilalle ja kuinkas ollakkaan, kotka laskeutui ja vapaakin löytyy.
    Voipi pelatu joillakin tuo mobilin litku, mutta mun huippunykyaikainen RF ei tykännyt siitä.
    Lahjattomat treenaa
  15. #135
    Lainaa (Juikka @ Elo. 03 2008,22:14) kirjoitti
    Ei hyvä, ei tahtonut vapaata löytyä
    Niin,tapahtuihan tämäkin tänään tallille mennessä MX:llä,4->3,ja hukkui vaihde,mitä ei ole aikaisemmin tapahtunut millään vaihteella.
    -92 GSX-R 750W
  16. #136
    Jos pyörä alkaa viemään öljyä niin kannattaa käyttää koneessa delvakit hiontaöljynä. Tämän jälkeen oikeat öljyt sisälle ja öljynkulutus on vähentynyt.. Toimii ainakin autopuolella.. Seuraavaksi varmaan ehdotetaan leikkuuöljyn laittamista ruohonleikkuriin..
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
  17. #137
    Miksi te sitä MX:ää sinne aina tungette kun 1400 toimii ilmeisesti paremmin ja on vielä halvempaakin? Onko Delvac MX:n käytölle joku syy muu kuin että se on kalliimpaa?
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  18. #138
    Lainaa (Utah @ Elo. 04 2008,14:24) kirjoitti
    Miksi te sitä MX:ää sinne aina tungette kun 1400 toimii ilmeisesti paremmin ja on vielä halvempaakin? Onko Delvac MX:n käytölle joku syy muu kuin että se on kalliimpaa?
    MX löytyy aika monesta paikasta "kertakäyttöisenä" 4l pönikkänä, kun 1400 joutuisi samasta mestasta ostamaan 20l tynnyrin ja kaikilla ei ole säilytyspaikkoja tuollaisille tukkupakkauksille
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  19. #139
    Näyttäs olevan onkelmia joidenkin Suzukien ja Delvakin yhteistoiminnassa näin pikaisen gallupin puhjalta katseltuna.

    Suzukissa ei kylläkään lue valmistajan kohdalla
    "heavy industries" tekstiä.

    Onko kellään Kawailijalla ollut probleemia?

    Minulla ei
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  20. #140
    Lainaa (Utah @ Elo. 04 2008,14:24) kirjoitti
    Miksi te sitä MX:ää sinne aina tungette kun 1400 toimii ilmeisesti paremmin ja on vielä halvempaakin? Onko Delvac MX:n käytölle joku syy muu kuin että se on kalliimpaa?
    Delvac MX 15W-40 on luokituksiltaan parempi ja ominaisuuksiltaan hieman edistyneempi kuin super 1400 15W-40 öljy.
    Linkki Mobilin tuoteselosteisiin: http://www.exxonmobil.com/PDSSear....Finland
    ZRX 1100 + KLR 650
  21. #141
    Lainaa (Henry @ Heinä. 15 2008,11:03) kirjoitti
    Lainaa (Utah @ Heinä. 14 2008,10:05) kirjoitti
    Ei pidä olla liian ankara oikeinkirjoituksesta, monet kokeneet ropaajat ei vaan ole mitään äidinkielenopettajia, vaikka oikeaa tietoa ja kokemusta hallussa on vaikka muille jakaa. Kyllä se asia sieltä yleensä selviää, kun vähän tavaa *
    Juu, asiaa puhut. Ei kai tässä kukaan nyt ihan vakavissaan ollut, joskus pitää kyllä tavata jutut useampaan kertaan että aukenee.

    Pakko myöntää, että ei po. tekstiä jaksa tavata moneen kertaan, ei oikeastaan kertaakaan.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  22. #142
    Edellinen vaihtoväli meni mukavasti Delvacilla, tosin olin kuulevani epämiellyttävän sivuäänen vaihdelaatikosta. Tosin öljyllä oli siinä vaiheessa ajettu tuhansia, ei kuitenkaan vaihtoväliä (12 000). Vaihdoin, Delvacin puutteessa, johonkin Tebiksen öljyyn, joka on kuin tehty (etiketin mukaan) vanhoihin moottoreihin, vanhahan pannarini jo on. Pelaa ihan ok, eikä maksanut paljoa.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  23. #143
    Lainaa (Tapsa_V @ Elo. 04 2008,17:15) kirjoitti
    Delvac MX 15W-40 on luokituksiltaan parempi ja ominaisuuksiltaan hieman edistyneempi kuin super 1400 15W-40 öljy.
    Paremmat luokitukset ei välttämättä ole hyvä asia tässä tapauksessa. Mopoissa ei kannata käyttää liian korkeita API-luokituksia, koska niissä ei enää ole kunnon lisäaineistusta johtuen katalysaattorien vaatimuksista. API SH/SJ sopii, SL on turhaa ja jopa pahasta (?). Juuri 1400:nen on minusta sitä perinteistä Delvaccia, josta monilla lienee hyviä kokemuksia. Näin ainakin olen asian ymmärtänyt.

    En sano ettei MX toimisi yhtä hyvin kun en tiedä, mutta eikös edellä olevat joidenkin negatiiviset kokemukset olleet juuri MX:stä?

    Niin ja vaihtaisin öljyt kyllä 5-6 tonnin välein.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  24. #144
    Lainaa (Ton @ Elo. 04 2008,16:08) kirjoitti
    Näyttäs olevan onkelmia joidenkin Suzukien ja Delvakin yhteistoiminnassa näin pikaisen gallupin puhjalta katseltuna.

    Suzukissa ei kylläkään lue valmistajan kohdalla
    "heavy industries" tekstiä.

    Onko kellään Kawailijalla ollut probleemia?

    Minulla ei
    Ei minulla ollut ainakaan mitään ongelmia Suzukin ja Delvacin kanssa. Päin vastoin. Gps-kuran kanssa oli välivapaita ja vaihteisto jäykisteli ja korahteli jatkuvasti. Delvacin myötä kaikki ongemat poistuivat ja kytkin toimi todella hyvin.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  25. #145
    kokemusta vain neljästä eri lajisesta delvacista erilaisissa kawasakeissa ja melko pitkään raskaalla kuormalla ajettuja matkoja.
    se ainoa huono kokeiludelvac oli 4 litran purkissa jotain tavallista 10w-40 ja sitä en enää prätkiin laita. zzr1100 söi sitä ihan kamalasti, vaikka muuten toimikin ok.
    sitten hp on ollut toimivaa 15w-40,
    nyttemmin 1300 super 15w-40 on pelannut todella hyvin.
    uudempi 1400 super myös erittäin mainiosti on toiminut.

    ämmäxää en ole kokeillut ja miksi pitäisikään kun superi pelaa hyvin ja on halvempaa ja lisäksi kuten joku edellä mainitsi, voi olla ämmäxän luokitukset jo liiankin korkeita prätkien koneisiin kenties ehkä. mutuahan tämä on toki.

    eka delvac-vaihdon tein zx12r kawaan lyhyenä. putsaria en edes vaihtanut silloin. tarkoitus oli puhdistaa motti ja ajelin ekoilla delvaceilla vain n. 800 km. sitten vaihdoin tokat suodattimen kanssa ja niillä ajoin sitten yli 6000 km sis. lapinreissun. nyt on komas vaihto menossa ja pelaa erittäin hienosti koko tusinakawa.
    öljyinä 1400 super delvac 15w-40.

    ps. muoks. yhtään en havainnut 12r kawan syöneen öljyä lapinreissun aikana, joka oli erittäin raskasta ajoa asuntovaunun hinaamisineen koirineen koko ajan. kertaakaan ei tarvinnut edes ajatella lisäävänsä delvacia.



    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  26. #146
    Lainaa (Ton @ Elo. 04 2008,16:08) kirjoitti
    Näyttäs olevan onkelmia joidenkin Suzukien ja Delvakin yhteistoiminnassa näin pikaisen gallupin puhjalta katseltuna.

    Suzukissa ei kylläkään lue valmistajan kohdalla
    "heavy industries" tekstiä.

    Onko kellään Kawailijalla ollut probleemia?

    Minulla ei
    Ajelin -97 gikserillä n. 12 tkm delvac MX:llä. Ostettuani pyörän, huomasin että kuumana oli vaikeuksia saada 1. vaihdetta päälle. Huoltotietojen mukaan koneessa oli Castrolin kuraa. Delvaceilla muutaman ölpänvaihdon jälkeen ongelma poistui ja vaihteet toimivat todella nätisti ja täsmällisesti. Mopojen ölpänvaihdoista on tullut tuntuma, että öljymerkin/laadun vaihtuessa vasta toisen kerran laitettaessa samat öljyt, voi havaita eroja. Ekalla kerralla jää kumminkin vanhaa ölppää koneeseen.
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  27. #147
    [quote=Triumpisti,Heinä. 13 2008,23:23] "oon käyttänyt lootissa ep öljyä eli hypoidi perä öljyä ja koneissa kaikenlaisia öljyjä nyt tb rakin 10w 60 sitä palaa vähempi kuin 20w 50 gulf mp öljyä mobil 1 ralliformula on kanssa hyvää tai gasrol GB
    mineraali öljyt palaa esim pakoputkiin kiinne pahemmin mutta nekin toimivat oon aina vaihtanut öljyt 2500 välein *muistaakseni mulla lukee käyttäjän kirjassa käytä hyvälaatuisia moottori öljyjä 10 talvella pakkasella 30 syksyllä ja keväällä 40 ja 50 kesällä moottorissa vaihteistossa ensiö vedossa samaa
    10w 60 on kylmänä 10 ja kuumana 60"

    Tuolla joku on sitä mieltä, että kaikki tänne kirjoittavat eivät ole äidinkielenopettajia eivätkä siksi osaa kirjoittaa. Se on totta mutta onhan jokainen sentään peruskoulun käynyt ja osaa edes isot kirjaimet ja pilkut laittaa paikoilleen. Onhan edellisen sotkun kirjoittaja osannut tietokoneensakin avata ja topiccinsa lähettää. Ei siitä ole enää pitkä matka edes siedettävään oikeinkirjoitukseen.
    Em. sotkua en ainakaan minä tahdo jaksaa tankata läpi.

    Tätäkin joku pitää ilmeisesti asiattomana niuhotuksena mutta ei kai se ole iso vaiva kerrata edes kirjoitustaidon alkeet. Se helpottaa meitä kaikkia.



  28. #148
    Pitää nyt minunkin päästä hämmentämään tätä delvac soppaa... Kysymys kuuluukin: Miten Delvac(mx tms?) on pelannut Aprillioissa tai ylipäätään V-koneissa?

    Käytin itse joskus aikaisemmin ko. öljyä tonni-fasussa ja siinä se pelasi aivan moitteetta, ei ainakaan yhtään huonommin kuin gps mitä siinä aikaisemmin vatkasin.


    -B52-

    Siis 1000 Caponord ETV on nyt öljyä vailla...
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  29. #149
    Lainaa (B52 @ Elo. 05 2008,20:46) kirjoitti
    Pitää nyt minunkin päästä hämmentämään tätä delvac soppaa... Kysymys kuuluukin: Miten Delvac(mx tms?) on pelannut Aprillioissa tai ylipäätään V-koneissa?

    Käytin itse joskus aikaisemmin ko. öljyä tonni-fasussa ja siinä se pelasi aivan moitteetta, ei ainakaan yhtään huonommin kuin gps mitä siinä aikaisemmin vatkasin.


    -B52-

    Siis 1000 Caponord ETV on nyt öljyä vailla...
    Jaa a. Telluun ajattelin ehkä jo huomenna kokeilla kun pikkupurkki MX:ää (oli prkl 20l tonkat toisessa delvac-ketjussa mainitussa Helmisen autotarvikkeessa, vai mikä se oli, loppu) ja suodatin oottaa autossa. Yritän muistaa kommentoida.



    TL1000R
  30.  
  31. #150
    Jeps. tuli laitettua vm-91 gixeriin delvacin mx öljyt ja täytyy sanua, että vaihteet pellaa huomattavasti paremmin, kuin ennen! Suosittelen! Kiitokset öljy vinkeistä!
Sivu: 5 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen