Hoi Magnakuski!
Tsekkaappa koneesta se tanko, jolla kykän liike välitetään koneen vasemmalta puolelta läpi kytkimen puolelle.
Kaverille turhaan vaihdettiin levyt kytkimeen ja sitten havaittiin, että tuo välitako oli niin juntturissa, ettei kykä päässyt sulkeutumaan kunnolla...
Sorry offit tähän tärkeään ketjuun *
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Joo tänään on tarkotus tsekkaa juuri tuo seikka. Saatan jopa laittaa delvacia luikasteeksi jottei menisi OT:ksi(Baltic @ Elo. 09 2011,13:37) kirjoitti
![]()
Honda Magna VF750C vm.1997
Aka PowerCustom eli pirteä kromivasama
Delvacin nykyhinnasta 20 L pönikkä löytyy Isojoen Konehallin uusimmasta kuvastosta hintaan 73 euroa, tuossa linkki kuvastoon http://erez.multiprint.fi/IKH/Tr_Uutiset_2011_08.htm
Isojoen konehallilla myös jälleenmyyjiä, joiden lista löytnee firman nettisivulta
Mites ois: Lotky Delvac MX 15W-40 499,15 eur+alv/208L(battaglin @ Elo. 09 2011,15:04) kirjoitti
CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
3792 -Ckm
Tuli sitten lyötyä Delvacit Triumph TT:hen ja hyvin tuntuu toimivan. Kytkin pitää ja laatikko toimii kuin ajatus. Vähän tuntuisi käytiäänikin muuttuneen sivistyneemmäksi mutta saattaa olla kuvitteluakin.
Triumph TT600 -01
Mistä TRE löytyy Delvaccia, Motonet myy ei oota.
vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
K-maataloudesta itse hain 20l pönikän mx15w40(kylaenmies @ Elo. 31 2011,18:15) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1100 -90 orginal
Pari postia aikaisemmin ainakin kerrottiin kyseisen firman mainostaneen tarjousta.IKH Tampere(kylaenmies @ Elo. 31 2011,18:15) kirjoitti
1 kesän ajelin mx delvacilla 1100 viragolla,kyllähän se mukamas toimii,kylmänä öljyvalo palaa kun on niin kankeeta töhnää ettei kierrä moottorissa.kuumana alkaa kone kolisemaan jne.nyt en enää moista moskaa pannuun laita.tilalla on motonetin motexit vai motorexit mitkä lienee ja hyvin toimii,ei kolise ja kytkin toimii paljon paremmin ku D moskalla.multa saa kahvipaketilla 10 litraa delvaccia joka tulee hakemaan.
Taitaa olla vika pyörässä eikä öljyssä. ISO D;eellä ystävä ajellut kuutena vuotena yli 87tkm samanlaisella virago 1100.(Pietu71 @ Elo. 31 2011,20:20) kirjoitti
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
ja se valo Viragossa on öljynpinnan varoitusvalo, ei öljynpaineen valo.(Sika-nauta @ Elo. 31 2011,20:44) kirjoitti
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
pyörässä ei vikaa,kuraD on vaan semmosta että muutaman sadan kilsan jälkeen alkoi aina kilinä ja kolina,sitä saa vaihtaa tonnin välein.ja toiselle jannulle,en ookkaan puhunu mistään öljynpainevalosta,älä ny sekoo,tiedän pyörästäni kaiken tarpeellisen ja vähän ylikin.jos öljyntason varoitusvalo palaa ensimmäiset 10 kilsaa alle 15 asteen kelillä niin eiköhän se kerro jotain öljyn ominaisuuksista,liian kankeeta kuraa tämmösiin vehkeisiin.olkaa onnellisia että tulee myös negatiivista palautetta tästäkin aineesta ettei kaikki vaan ylistä sen ylivertaisuutta.semmosten juttujen takia minäkin kokeilin mutta enää en siihen koske ja se lienee itseni päätettävissä.ja jos viittitte vähänkin ajatella ja lukee juttuja tästä ihmeaineesta niin eipähän tuo ole kaikkiin koneisiin oikein kelvannu,joissain toimii joissain ei.silti multa saa kahvipaketilla tätä mömmöö 10 litraa.
Pistähän privaa tulemaan.Saat vaikka Gold labelin Pressaa,jos vaan asutaan säällisen matkan päässä toisistamme,käyn hakemassa pois(Pietu71 @ Syys. 01 2011,08:51) kirjoitti
:-D
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
"kankeeta töhnää" nyt kuulostaa ammattilaisen lausunnolle
Kuulostaa hieman trollille koko postaus..
Mulle kelpaa myös delvacit jos asustelet sopivan lähellä.
Hyvä että et sentään ilmaiseksi töhnästä luovu, on se ilmeisesti mielestäsi kuitenkin sen verran hyvää ainetta![]()
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
ja sitten on näitä joitten mielestä kaikki on trolleja.
no öljynkaltainen aine on jo kahvipaketilla menossa käyttöön.over and out.
Jep jep.. seuraavaksi tungen Delvakit kompuraan.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
kuinkas "vanhoja" vacceja olette laittanut vielä myllyyn..?
olis vuoden 08 avaamaton 4L mx pönttö tuossa nurkissa ja arveluttaa laittaa enää koneeseen..
Honda CB 1300 -08
SUZUKI BANDIT 1216 T -97
Jos siinä on "parasta ennen" -päivämäärä, seuraa sitä, itse en sellaista löytänyt.(kawuri @ Syys. 09 2011,09:24) kirjoitti
Vai onko mahdollista että sekoitat mp renkaan "paistoleiman" ja öljyn säilyvyyden ?
Ps. tsekkaa että visko on 15W-40, niin sopii sitten hyvin pyörään...
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
kuinkas "vanhoja" vacceja olette laittanut vielä myllyyn..?
olis vuoden 08 avaamaton 4L mx pönttö tuossa nurkissa ja arveluttaa laittaa enää koneeseen.
Eipä kait noissa voiteluöljyissä ole mitään vanhenemisilmiötä. Meikäläisellä on 200 litran pytty Valtran mottoriöljyä ja kyllä siitä traktoreihin olen öljyt vaihtanut, vaikka siis on jo 10 vuotta vanhaa.
Ostin muuten 80 eur:lla Delvac MX 15W-40 k-maataloudesta. Aina kun keskustellaan vaihtovälistä moottoripyöräkäytössä, niin maatalouskaäytössä tuolla delvacilla ajetaan vähintään 300 tuntia.Jos laskee vaikka mopon keskinopeudeksi 50km/h, niin merkitsee se silloin noin 15 tkm ajoa.
en nyt ihan niin noviisi ole et en rengasta ja öljypurnukkaa toisistaan erottas..(wesba @ Syys. 09 2011,10:34) kirjoitti
juu taidan kipata myllyyn kun vaihdon aika tulee!!
Honda CB 1300 -08
SUZUKI BANDIT 1216 T -97
Ihan periaatteesta en moisia litkuja koneeseeni laita, koska moisella ei ole kulujen kanssa mitään olennaista merkitystä. Eli jatkan edelleenkin Motulin laittamista koneeseeni.
35 eur/4litraa jaettuna ajosuoritteella 10 000km=0,0035eur/km eli hyttysen paska kaikkiin muihin kuluihin nähden.
Puuhastelkaa!
<br />
Ajattelin kawurin-tapauksessa, että mielikuva-asteella sekottamista.
Ikäänkuin että: bensa vanhenee, renkaat vanhenee, ehkä siis ölpätkin vanhenee -tyyppistä ajattelumallia.
Opalle vielä tiedoksi, että kyseessä on huippuöljy, mutta isoissamäärissä ostamisen takia, ei huippuhinta, ja se saattaa hieman hämätä.
Varsinkin jos ajattelee:"huippuhinta=huippuöljy".
...mutta jatkamme puuhastelua, varsinkin kun parin kk:n jälkeisen kolarin jälkeen "uusi" Truppa tälläviikolla alle, ja kausi jatkuu Vacin kanssa...
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
motonet saanut ympärisuomen delvacia, josta kiksuun vaihdoin juuri ölpät, hieman tummunut oli vanhan väri, muttei diiselinmustaan verrattavissa, en huomaa mitään eroa vanhan vacin ja uuden välillä, vanhoilla olikin ajeltu viimesyksystä :o
vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
Prätkäkauppias bongattu(Opa74 @ Syys. 09 2011,16:07) kirjoitti
![]()
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Kun tietää. minkälaisessa rääkissä delvac on isojen työkonedieselien moottorissa, pääsee öljy moottripyöräkäytössä todella helpolla.
Melekosta möhnää taitaa olla tuo Delvacci jos viragon moottorissa ei mahu pyörimään, vaikka raskaankaluston koneissa toimii talvellakin![]()
Hajapusanisti
öljyvalo palaa kun on niin kankeeta töhnää
Aika erikoinen juttu sinänsä, kun öljy on kankeata töhnää, niin sen paine on korkeampi eli ei pitäsi öljyvalon palaa. Kaverillani oli traktorissa hydraulipuolella talvikäyttöön hieman liian kankeata töhnää. Kiireisenä miehenä lähti pakkasaamuna hieman liian kiireisesti liikkeelle ja hydraulipumppu halkesi, mistäs muusta se johtui kuin liian kovasta öljynpaineesta.
ei ölynpainevalo, vaan öljymäärävalo.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Minä kun aina olen luullut, että näissä Viragoissa ja vastaavissa cruisereissa mittari- ja varoitusvalovarustus on suorastaan vaatimaton, kun niissä ei yleensä ole edes polttoainemittaria, niin ihme kun on moottoriöljyn määrää osoittava valo
Onko sitten öljynpaineen merkkivaloa lainkaan? Se kyllä paremmin osoittaa, pelaako voitelu.
joo on se viragon motti niin paljon isompi kuin raskaankaluston pikku myllyt, että jos niihinkin mahtuu pyörimään, niin viragoon mahtuu varmasti talvellakin!(Huhan Kolli @ Syys. 16 2011,16:51) kirjoitti
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä