[QUOTE= (Elmeri H. @ Heinä. 09 2009,21:47)]Heti käytän jotain muuta kun löytyy mittari sille.(Lörsson @ Heinä. 09 2009,21:17) kirjoitti
..ed. siihen asti iso D
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Eiköhän se ole niin, että kaikki työntää moottoriinsa mitä lystäävät.
Väittelyn tällaisista asioista ymmärrän sitten kun jonkun motti leviää tai vahingoittuu tuotteen ansiosta, jota joku toinen on suositellut/vakuuttanut tuotteen toimivuuden. Toki tänne voi ja on suositeltavaa laittaa faktoja, ja jokainen voi niistä sitten päätellä mitä siinä omassa laitteessaan käyttää.
Itse jatkan hyvillä mielin mx:n käyttöä, koska se täyttää tai ylittää pyörän manuaalin asettamat vaatimukset, olen siihen tyytyväinen voiteluaineena ja se on verrattain edullista.
Mulla on se delvac puteli siinä yöpöydän reunalla ja toimii![]()
Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
Teille kustannustietoisille dieselmoottoriöljyä moottoripyörissänne *käyttäville harrastajille on markkinoilla tarjolla myös kilpaileva tuote Teboil Power Plus 15W-40.
Teboil Power Plus -moottoriöljyt ovat suunniteltu täyttämään kattavasti kuljetus- tai koneyrityksien moottoriöljytarpeet. Ne soveltuvat erinomaisesti maanrakennuskoneisiin, metsäkoneisiin sekä kuljetuskalustoon pitkillekin öljynvaihtoväleille raskaasti ahdetusta dieselmoottorista lähtien jopa kevyen kaluston bensiinimoottoriin.
API CH-4, CG-4, CF-4/SJ, ACEA E2/B3/A3, Cummins CES, 20.071, -6, Mack EO-M Plus, MB 228.1, MAN 271, Volvo VDS-2, Allison C4, CAT TO-2
Siinä missä esim. Motonetissa Delvac MX maksaa 23,90/4 l tuo Teboil maksaa esim. Puuilolla vain 29,90/10 l. Miksi maksaa MX:stä tolkutonta hintaa kun Teboil Power Plus täyttää samat luokitukset? Mopon moottorihan ei tiedä minkä merkkistä öljyä siinä koneessa on ja Delvacin käytön perusteeksi olette ilmoittaneet a) riittävät luokitukset ja b) kustannussäästö.
Heippa. *
![]()
vääräuskoinen?
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Pitäskö sun perustaa ihan oma keskusteluketju tuolle. Tään otsikko kai on Delvac...(Lörsson @ Heinä. 10 2009,12:19) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Oon ite kans miettiny et laittasko tota kawaan mut viel en oo ukaltanu mut krossissa oon parit vaihdot tolla öljyllä tehny ja hyvin on kytkin pelannu. Teboil kyllä täyttäs luokitukseltaan mitä kawan ohjekirja sanoo.(Lörsson @ Heinä. 10 2009,12:19) kirjoitti
Kawasaki zx-10r
Ihan hyvää hyvyyttäni mä olin jakamassa informaatiota mutta jos huomattavasti edullisempi samat luokitukset täyttävä tuote ei arvon asiantuntijoille kelpaa niin ei siinä mitään. Sovitaanko samalla, että sanaa Delvac ei palstalla mainita jatkossa kuin vain ja ainoastaan tämän ketjun alla? *(C-A-D @ Heinä. 10 2009,13:01) kirjoitti
Minulle sopii.(Lörsson @ Heinä. 10 2009,13:10) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Praise the Lord, hallelujah!(C-A-D @ Heinä. 10 2009,14:07) kirjoitti
*
*
![]()
Älä nyt viitti hei, ihan turhaa käydä mussuttaa viimesenä keinona jotain näsäviisasta enneku "poistuu" keskustelusta. Siitä käytetään termiä "huono häviäjä" ;) Varmaan toimii toi Power Pluskin hyvin pyörässä, ja tosi kiva että saatoit sen tietoisuuteen ja ehkä jengi innostuu sitäkin kokeilemaan, mutta on varmaan syynsä nimenomaan miksi ketjun aihe on "Delvac".(Lörsson @ Heinä. 10 2009,14:09) kirjoitti
<p>Ninja Kawa 12R -04</p>
Vääräuskoisten puhetta! Ei kai tuommoinen voi käydä, kun siinä ei oo mopon kuvaa, tai lue Delvac...
Ja toisekseen, Delvacci maksoi viimeeks 57 egee/ 20L
CBR 1000F -89
On tuota öljyjen kuningasta, MX:ää, vaan vaikea löytää. Turun/Raision AD:"Tänään möin just taas viimesen, tilattu lisää, tulee ens viikolla, tod näk torstaina."
61e/20l.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kawasaki VN 800 Delvacit... ajettu muutama kilometri ja kytkin toimii selkeästi jouheammin kuin MOTUL -merkkisellä oikealla mopediöljyllä.. Tummaksi on kyllä muttunut,mutta eipä tuo pönikkä 20 L maksanut kuin 7 ekua enemmän kuin tuo Kawasakin suosittelema oikea MP öljy.. jjoten vaihtaa ihan mielellään useammin....Ekujen kulutus ei ollut syynä lipsumiseen oikeasta MP öljystä Vacciin.. vaan nimenomaan tuo kytkimen parempi toiminta... ja eron huomaa.... Joten täytti tarkoituksensa.
Ps.. Todellakin sitä MX sai hiukan hakea.. tosin paikallisen varaosaputiikin myyä viisaana neuvoi KÄy kysymässä moottoripyöräliikkeestä.. *kun kyselen liikkeestä joka mainostaa ko firman öljyjä.... MIkä noita viisaita myyjiä risoo.. Itsepäisenä menin sitten öljynvaihtofirmaan.. ja johan löytyi irtona sekä
pänikässä.. Otin pänikän.. kun ei tullut omaa pulloa mukaan.. seuravan kerran on se pänikkä.. *![]()
liikkuva shikaani
Omassa xj900 , vm-86 on delvac 1400 toiminut parhaiten (bel ray, castrol gps, motul, honda gn jne. kokeiltu)..vapaan vihreä merkkivalo suorastaan lävähtää tauluun kesähelteillä risteyksissä- gps:llä tää onnistu kerran kymmenestä eli vakkimineraalista tuntuu tykkäävän vanha ratsu. Seuraavaksi laitan vakit myös vs 1400:seen, jossa ollu mm. Motul ester- mikä on ollu asiallinen öljy, mutta ei mitenkään ylivoimainen-parempi kuitenkin kun muut perusMotulit.
Huhtikuussa kysyin paikallisesta rautakaupasta T power plus 15-40 hintaa 208 l astiassa..oma käyttö autoihin, motukoihin, raksaan lähes 100 l/a..hinta ois ollu kotiin tuotuna 410€..ei siis paha l-hinta ja tod.näk. yhtä hyvin toimii kuin 1400 super *![]()
..joka tapauksessa vuosisäästö on öljyissä jo merkittävä. Tavoitteenani on ajaa xj900 ajamalla rikki
, öljyllä en ole sitä onnistunut tekemään ja vakilla meno vaan tuntuu kiihtyvän
![]()
delvac on synonyymi traktoriöljylle ja sen käytöstä täällä keskustellaan. Toi tebiksen öljy lienee ihan samaa tavaraa puolet halvemmassa paketissa kuin mx joten kuka tommosta haluaa käyttää niin koneeseen vaan ja rauhallisia kilometrejä(AzizKebab @ Heinä. 10 2009,15:12) kirjoitti
![]()
KTM
No avaa sille oma ketju. Mee nyt jo muualle...(zuha @ Heinä. 10 2009,17:21) kirjoitti
selostaan(ystävällisesti sanoi hän)
Jos ketjun otsikko on Delvac ja ketju on vielä "sticky", on se sitä varten, että sieltä voi lukea keskustelua kommentteja Delvacista - ei Teboilin, ManOilin, PissOilin tai mistään muista öljyistä.
<p>2002-2014</p>
Ok, ihan rauhassa vaankirjoitti
aattelin vaan että jos joku oikeen etsii voiteluaineista tietoa niin täältä sitä voi kaivaa mutta informaation taso voi puolestani pysyä entisellä tasolla. Kiittää ja kuittaa
![]()
KTM
Kyllähän sitä oli sitten itsellekkin Yammuun pakko heittää delvacit koneeseen, kun täällä sitä kovasti hehkutettu ja vieläpä kotimaassa sekotettu lisäaineet joukkoon. Eli kotiinpäin vedetään. *![]()
Honda CB600F Hornet
Tänään laitettiin Delvacit kaverin kikseriin, mututuntuma oli heti että koko pyörä on parempi. Seuraavaks laitan omaankin
On kyllä tunteita herättävä öljy kyseessä kun selasin koko topikin läpi
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Nonni, bauttiarallaa tonni ajettu ekoilla ja eilen lorahti tuoreet MX:ät sisään, suodatinkin vaihtui samalla. Pyörä siis Kawa 9R, seuraillaan... *
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Tein tuossa viikonloppuna mielenkiintoisen havainnon. Olimme kyläilemässä vaimon siskolla ja selailin hänen miehensä harlikan käyttöohjekirjaa. Kyseessä oli muistaakseni Dyna Fat Bob vm. 2008. Ohjekirjassa mainittiin öljyistä, että pitää käyttää (tietenkin) HD:n omaa ölppää, mutta mikäli sitä ei ole saatavilla niin siinä tapauksessa DIESELMOOTTORIÖLJYÄ ja oikein luokituksetkin lueteltiin 15W-40 maininnan lisäksi! Kohta ilmestyy Delvacin pöntön kylkeen myös HD:n hyväksyntä.![]()
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
Juu, hyvin tuntuisi pelittävän. Tänään kävi takunen ylhäällä ja pääsi kurkkaamaan näkölasista. Reilun tonnin jälkeen ihan kirkkaat vielä. So Far So Good... *(TiJuKo @ Heinä. 16 2009,17:31) kirjoitti
![]()
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Nyt on omassakin pari päivää delvakki pyöriny. Ei mitään kovin huomattavaa eroa, vaihteenvaihto aavistuksen pehmeämpi ja kytkin on johdonmukaisempi mutta tuokin voi olla vaan korvien välissä. Antaa vielä hetken pyöriä ja sit uusi vaihto taas ja raportoidaan. Se on vielä sanottava että ei se ainakaan huonommin ole toiminut, perstuntuma kertoo vaan sen kuinka se pelittää voimansiirron kanssa mutta eiköhän se voitele koneenkin kun luokituksetkin riittää![]()
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
parempi ja halvempi delvac, jota itse käytän prätkissäni - on 1400 super 15w-40. siinä on vielä vähemmän haitallisia lisäaineita... kuin, no olkoon. 20 litran pänikkä superia maksaa 50-60 € riippuen ostopaikasta. joku vuosi sitten oli 44 € sama pänikkä. <--- kertoo pitkästä delvacinkäyttöhistoriasta. sen nimikin oli super 1300 silloin.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Samaa tavaraa pyörii omissa laitteissa ja kaverin ceparissa, hyvin pelittää.(kawabata @ Heinä. 28 2009,05:52) kirjoitti
-kaikki tosiasioina esittämäni seikat perustuvat vahvaan MuTuun, Esson baarissa kuultuihin isojen poikien juttuihin sekä netissä liikkuviin vahvistamattomiin huhupuheisiin.
Tota 1400 vaccia ei motonetissä ollu.
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Eilen ZZR:n MX:t koneeseen.
Tuntuisi Vaihteet ja kytkin pelaavan paremmin.![]()
Onko kukaan koittanu Delvaccia Kawa Z750 vm.07->
Ei aavistustakaan mitäkä öljyt nyt sisällä kun ei ole vielä tarvinnut vaihtaa ja käytettynä/vähän ajettuna/6000km huolto tehtynä ostin...![]()
Musta-harmaa Z1000 vm.2010