Onnistuneen kikkailun seurauksena sain naarmutettua vasemman posken pyörästäni. Millä aineella saa kyseisin syvät naarmut tasoitettua. Onko olemassa niin sanottua alumiini tasoitetta, jonka jälkeen pinnan voisi maalata.??
Eiköhän tuohon sovi kaikki tasoitteet jotka on yleensä metallille. En usko että alumiini haittaa... Sitä tuskin tulee siihen paljon.
Linja-auton kuljettaja
metalli kittiä on ainakin olemassa,ohut kerros+hio sileäksi ja maalia päälle.
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Jotkut puhuvat myös nestemäisestä metallista. Onko kyseessä sama tökötti?
En ny oo ihan varma mitä tällä "aluposkella" tarkotat, mutta...
Jos on ihan vaan käsittelemätön "aluposki" niin millään et sitä hyvännäköseksi saa ilman maalausta. Paitsi ehkä jollain hitsimenetelmällä, eli urat täyteen tigillä (tai jollain)sitten jyrsintä -> hionta -> kiillotus... (se on mun käsitys)
Helpommalla (halvemmallakin?) pääset kun haet purkaamolta tai kaupasta "uuden" "aluposken?"
...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
Vasemman puolen koppa, joka takana on magneto (ilmeisesti). Siinä on maali päällä ja lukee Yamaha.
Ajttelin että kemiallista metallia siihen ilmeisesti kannattaisi pistää. Esim: http://www.vp-service.fi/n-kmet.htm. Kuitenkin ongelmana on että tuo kestää vain 150 asteeseen. Todennäköisemmin tuo osa käy ajossa kuumempana. (onko kellään kokemusta. Tai onko olemassa kemiallista metallia, joka kestää lämpöä.
Kiitos muuten vastauksista.
Belzona on yks parhaista markkinoilla olevista kemiallisista metalleista. Sitä saa erilaisilla koostumuksilla jotka kestävät lämpöä ja osa on myös koneistettavia. Käytetään paljon teollisuudessa joten sitä myydään aika isoissa pakkauksissa. Ja maksaa!!! Voipi hyvin olla että saa pienempiäkin pakkauksia. *Tohon nyt luulis käyvän oikeestaan mikä tahansa metalleihin tarttuva tökötti. Itse hakisin esim. Plastic Paddingia. Aralditekin vois toimia. En kyllä usko että toi ihan 150 asteiseks lämpiää ees kovassa ajossa *
Ei varmaan lämpiä poski 150-asteiseksi. Kuumimmat paikat moottorissa (poislukien pakosarjat) on pyttyjen ympärillä ja sielläkään en usko että paljon yli sadan asteen päästään millään. Semmonen 80-90 astetta lienee normaalilämpö jäähdytysnesteille ja myllyn ulkopinnoilla ei tuon kuumempaa ole.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Techno-Weld.
googleta, en jaksa kaivaa.
Lopuksi mylly+autoglym.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.