Olisko kellään hyviä ideoita miten sais vanhaa sotaratsua uuteen laukkaan kohtuu hinnalla?
Vielä sen verran että se on vuosimallia 94
Jos saa jostain kohtuuhintaisen turbosarjan, voisi olla hyvä vaihtoehto. Päivitys ZZ-R 1100:seen auttaa myös jonkin verran...![]()
Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
etsi jostain jyrkkä alamäki.. vitsi vitsi
![]()
Huolla se. Iskarit, linkut yms rasvaten ja sitten uudet jarruletkut ja hyvät renkaat alle niin avot!
Joku halpa slipari ja suutinsarja siihen niin johan menee paremmin.![]()
Olin vähän samalla kannalla. Eli vie se kauppaan ja vaihda kevyempään ja tehokkaampaan...(kuulapää @ Kesä. 22 2004,15:32) kirjoitti
Ei kun ihan oikeesti. Ajo-ominaisuuksia voi tietysti parantaa kaikenlaisilla jousitusosilla ja jarruja punosletkuilla sekä uusilla litkuilla, jne. mutta tosiasiahan on, että vanhat pyörät ovat alitehoisia ja ylipainoisia (kuten allikirjoittaneen VFR). Ja loppujen lopuksi vanhasta ei saa uutta kovin halvalla. Halvemmaksi tulee mennä sen kaupan kautta. Mielellään saksalaisen kaupan kautta...
Mutta ne punosletkut kannattaa kyllä vaihtaa, ja vapaavirtaussuodin ja sitten suutinsarja sekä dynon kautta kotiin.
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Kyllä sillä vanhallakin kerkiää *Omaan mopooni (ZZ-R 600 vm.-90) tehty kanavien viimeistely, suutin/neulasarja, vakio ilmansuodatin ja omavalmiste pakoputki. Näillä eväillä 92hv ja 64nm takapyörältä, ja mikä parasta alkuperäiseen verrattuna alakierrostehoa reilusti enemmän *
![]()