Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    Lainaa (Biker boy @ Kesä. 09 2004,17:18) kirjoitti
    Eipä ollu NSR käressä vaan siellä oli Honda CBR1100XX (181 kpl) ja suosituin kevari oli Honda CBR125R joka löytyy sijalta 7. (74 kpl).

Lähde: Bike 6/2004
    Onnistuisiko pienoinen kopiointi kyseisestä taulukosta tänne foorumin puolelle - kaikilla kun tuota Bikeä ei ole (eikä tule... )?

Kiinnostaisi nähdä myös ne suosituimmat mallit eikä pelkästään merkkijakauma.
    Lainaa (-kivi- @ Kesä. 09 2004,20:09) kirjoitti
    Eikä kellekkään varmaan ollut mikään yllätys että kawan Z750 oli toinen, kun vertailtiin suosituimpia malleja...
    Ostaahan se köyhääkin paskaa jos se on tarpeeksi halpaa
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (hans_81 @ Kesä. 05 2004,01:51) kirjoitti
    En mää millään Toyolla/Hondalla, Volkkarilla/Yammulla tai Nipponilla/Kawavikalla aja. Mä ajan Suskalla/Volvolla
    Otan osaa, kyllä siinä on aivan riittävästi koettelemusta kun joutuu ajamaan pyörällä, joka on itse viimeisteltävä valmiiksi asti tehtaan jäljiltä ja sen lisäksi vielä traktorilla.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (GriZzLy @ Kesä. 09 2004,21:23) kirjoitti
    Lainaa (-kivi- @ Kesä. 09 2004,20:09) kirjoitti
    Eikä kellekkään varmaan ollut mikään yllätys että kawan Z750 oli toinen, kun vertailtiin suosituimpia malleja...
    Ostaahan se köyhääkin paskaa jos se on tarpeeksi halpaa *
    Mutta se joka pyytää paljon ei ole tyhmä vaan se joka maksaa...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (sakuc @ Kesä. 04 2004,12:14) kirjoitti
    Noihin ducatin hyperkyykkyihin jostain vaan 'pompsahtaa' 10tuh euroo lisää..
    Täytyyhän ne uudet toimitilat jollain rahoittaa
  6.  
    myydäänkö näitä perkeleitä näin paljon..?..
    hmm...tässähän joutuu jo kohta vaihtaan pyörää....
    johan tolla onkin 100 kilsaa ajettu...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12