Niin elikkäs ajatuksena olisi vaihtaa kawan 450 LTD tuollaiseen -01 600 diversioniin. Mites on, kuinkas hyvin tuolla pärjää liikenteessä ja millainen on ajella, kun itse olen 187 cm ja 100 kg, välillä mamma kyydissä ~80kg.
Olisi lähinnä matkatarkoitukseen mutta olisihan se kiva jos pystyisi rivakkaan ohitukseenkin.
Niin ja vielä sellaista että paljonkohan mahtaa olla kierroksia koneessa 120km/h vauhdissa? (ltd:ssa kierrokset n7000rpm ja välillä hirvittää)
Ita erat quando hic adveni.
Itellä on tuommonen -93:nen. Kyllähän sillä liikenteessä pärjää, ainakin yksin. Mutta kaksipäällä ne ohitukset eivät enää niin rivakoita olekaan, tai ainakin joutuu useamman pykälän pudottamaan. Pyörällä on erittäin helppo ajella, johtuen painosta ja ajoasennosta.
Kierroksia 120km/h vauhdissa en muista, mutta 100km/h noin 5000.
Mutta itsekin olen tässä hieman suurempaan vaihtamassa, joten kannattaa ehkä miettiä myös hieman isompia...
Tosin hyvin kyllä viimekin kesän pärjäsin (9000km), ja saatan ajella vielä tämänkin kesän. *![]()
Osta mun kuussatku FZS, sopii tarkoitusperiisi ihan hyvin. Ei tosin ole ihan yhtä halpa kuin -01 divari mutta ei "jää pieneksi" yhtä helpolla.
Mukava ja näppärä pyörä tuo 600 div. Tosi ei se mikään tykki ole, kyllä sillä pärjää normaali liikenteen mukana. Ohittelussa joutuu käyttämään vaihteita jos haluaa päästä ohi vähäkin nopeammin.
1 1/2 kesää tuli ajeltua jonka jäkeen vaihto 900 div. *
Kierroksia n.6000
minä