Moro,
Onkos kukaan tilaillut
katteita täältä.
--------------
Road Runners Kouvola
- "Transu" = Honda Transalp 600
"Parhaimmillanikin olen vain, keskivertoa huonompi rakastelija"
"Silikonirinnat naisella on vähän sama, kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä, mutta kyyti ei parane yhtään"
...
Kaverini kanssa tilasimme viime talvena kahdet katteet MLB Motorsportista. Toimitusaika oli vajaa kuukausi ja maksu onnistui postiennakolla. Rahtikustannus oli muistaakseni 21 euroa.
Nuo kisakatteet ovat sitten tosi raakileita. Kiinnitysreikiä tai mitään lamppujen ym kiinnikkeitä ei ole. Lasikuidun jännityksistä johtuen osat voivat myös olla kieroja.
Hintaansa nähden kuitenkin ihan laatukamaa. Varaudu vain siihen, että ainakaan katupyörän kohdalla ei katteiden asennus ole mikään parin tunnin homma. Minulla meni asennukseen koko kevät. Tosin ehdin tallille aika harvoin, vain muutamana päivänä kuukaudessa ja tekijämies olisi käyttänyt senkin ajan asennukseen eikä pyörimiseen ja työkalujen etsimiseen
Omalla työlle ei harrastuksissa yleensä lasketa hintaa ja säästö alkuperäisosiin verrattuna on melkoinen.
Pjotr
Joo, kyllä siinä varmaankin hommaa on, mutta hinta on aika kohdallaan. Meinasin tuohon FZ hommata tuon replica katteen, mutta katotaan nyt jos löytyis kotomaasta valmis, niin ei tarvis sitten tilailla
--------------
Road Runners Kouvola
- "Transu" = Honda Transalp 600
"Parhaimmillanikin olen vain, keskivertoa huonompi rakastelija"
"Silikonirinnat naisella on vähän sama, kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä, mutta kyyti ei parane yhtään"
...