Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Olisi aika vaihtaa Thundercatiin jarrupalat sekä eteen että taakse, kysymys vaan kuuluukin että kun tarjonta näyttää olevan aika laajaa (itsellä pää pyörällä) niin olisiko porukalla jotain suosituksia mitä pyörään kannattaisi laittaa? Kulutuskestävyys olisi tietenkin ihan kiva juttu, nyt edelliset palat edessä kestäneet 5000km ja ehkä hiukan pidempään soisi noiden futaavan

    Pääasiallinen ajo on matka-ajoa (duunimatkat jne) ja mutkapätkien pyöritystä. Hankintapaikkana voisi olla vaikkapa STORM tai Allright...

    Vinkkejä?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Saatat tämän sivun jo tietääkkin, siellä on juttua myös jarrupaloista.

    Huom. Sivut EI siis ole minun.

    Ihan asiallisilta ja informatiivisilta vaikuttavat sivut.

    Aika vähältä vaikuttaisi tuo 5000km
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
  3. #3
    Lainaa (Jassu @ Touko. 31 2004,12:36) kirjoitti
    Olisi aika vaihtaa Thundercatiin jarrupalat sekä eteen että taakse, kysymys vaan kuuluukin että kun tarjonta näyttää olevan aika laajaa (itsellä pää pyörällä) niin olisiko porukalla jotain suosituksia mitä pyörään kannattaisi laittaa? Kulutuskestävyys olisi tietenkin ihan kiva juttu, nyt edelliset palat edessä kestäneet 5000km ja ehkä hiukan pidempään soisi noiden futaavan

    Pääasiallinen ajo on matka-ajoa (duunimatkat jne) ja mutkapätkien pyöritystä. Hankintapaikkana voisi olla vaikkapa STORM tai Allright...

    Vinkkejä?
    Stormilta saat aivan fantastiset EBC:n sintermetallipalat (huom! HH-palat) Thundercattiin. Ajoin Catilla 50 tkm, joten siinä tuli kokeiltua yhtä jos toistakin...

    EBC:n FA252HH (muistaakseni oli 252?) kesti 20 tkm ja olisi kestänyt kauemminkin, mutta teräspunosletkujen yhteydessä päivitin uudet palat samalla. Levyt olivat ihan ok vielä 50 tkm ajon jälkeenkin, joten osta Stormilta ne.

    Ne myös pölyttävät vähemmän kuin alkuperäiset, ja kisamiehet R6:sillaan suosivat myös samaa palaa tai sitten samaa GFA-luokituksella (korkeampi toimintalämpötila).
  4. #4
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuumer @ Kesä. 01 2004,00:15) kirjoitti
    Saatat tämän sivun jo tietääkkin, siellä on juttua myös jarrupaloista.
    Itseasiassa joskus lukenut tuon mutta autuaasti unohtanut koko sivun olemassaolon, vaikka etsiskerlin foorumista ja googlella vinkkejä niin tuo ei osunut silmään. Kiitos muistutuksesta, otanpa sivun taas tutkinnan alle

    Lainaa (Jyri @ Kesä. 01 2004,00:25) kirjoitti
    Stormilta saat aivan fantastiset EBC:n sintermetallipalat (huom! HH-palat) Thundercattiin. Ajoin Catilla 50 tkm, joten siinä tuli kokeiltua yhtä jos toistakin...
    Tiesin että täällä on moni kisua kiusannut paljonkin, siksi oli hyvä kysyä

    Lainaa kirjoitti
    EBC:n FA252HH (muistaakseni oli 252?) kesti 20 tkm ja olisi kestänyt kauemminkin, mutta teräspunosletkujen yhteydessä päivitin uudet palat samalla. Levyt olivat ihan ok vielä 50 tkm ajon jälkeenkin, joten osta Stormilta ne.
    Stormilta on saatavana seuraavia etupaloja kissaan:

    YZF600R Thunder Cat '96- (**) *- 151-FA252 - 29,00€
    YZF600R Thu. 96- (**) (RP) - 151-FA252HH - 35,00
    YZF600R Thunder Cat '96- *** (HH-Racing) - 151-GFA252HH - 53,00€

    (**) = paloja pitää tilata kaksi settiä

    Eli sun suositus olisi tuo keskimmäinen vaihtoehto.



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5. #5
    Mun mielestä kannattas kysyä ihan alkuperäsiä jarrupaloja. Voi tosin olla aika hävyttömän kalliita
    BMW F800GS -11
  6. #6
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 01 2004,06:43) kirjoitti
    Lainaa (Tuumer @ Kesä. 01 2004,00:15) kirjoitti
    Saatat tämän sivun jo tietääkkin, siellä on juttua myös jarrupaloista.
    Itseasiassa joskus lukenut tuon mutta autuaasti unohtanut koko sivun olemassaolon, vaikka etsiskerlin foorumista ja googlella vinkkejä niin tuo ei osunut silmään. Kiitos muistutuksesta, otanpa sivun taas tutkinnan alle

    Lainaa (Jyri @ Kesä. 01 2004,00:25) kirjoitti
    Stormilta saat aivan fantastiset EBC:n sintermetallipalat (huom! HH-palat) Thundercattiin. Ajoin Catilla 50 tkm, joten siinä tuli kokeiltua yhtä jos toistakin...
    Tiesin että täällä on moni kisua kiusannut paljonkin, siksi oli hyvä kysyä

    Lainaa kirjoitti
    EBC:n FA252HH (muistaakseni oli 252?) kesti 20 tkm ja olisi kestänyt kauemminkin, mutta teräspunosletkujen yhteydessä päivitin uudet palat samalla. Levyt olivat ihan ok vielä 50 tkm ajon jälkeenkin, joten osta Stormilta ne.
    Stormilta on saatavana seuraavia etupaloja kissaan:

    YZF600R Thunder Cat '96- (**) *- 151-FA252 - 29,00€
    YZF600R Thu. 96- (**) (RP) - 151-FA252HH - 35,00
    YZF600R Thunder Cat '96- *** (HH-Racing) - 151-GFA252HH - 53,00€

    (**) = paloja pitää tilata kaksi settiä

    Eli sun suositus olisi tuo keskimmäinen vaihtoehto.
    Kyllä, suositukseni on keskimmäinen.

    1. Kestää kauemmin kuin ensimmäinen ja alkuperäinen
    2. Maksaa vähemmän kuin alkuperäinen
    3. Ei pölytä kuin alkuperäinen
    4. Pito aivan yhtähyvä kuin alkuperäisissä
    5. GFA on liian korkealla toimintalämpötilalla kadulle...

    Siitä vaan EBC:t alle! Minulla ne oli tosi hyvät, maailmallakin foorumeilla tuntuvat niitä kehuvan...
  7. #7
    Jep, mullakin ollut n. 6tkm ebc levyt ja palat ja ei mitään valittamista. Tosin eihän minulla mitään vertailukohtaa ole, mutta hyvinhän nuo näyttää toimivan.
  8. #8
    EBC on hyvä, mulla tosin ne korkeamman lämpötilan palat joten kylmiltään ei tuntoa ole niin hyvin ja pito mitä sattuu, lämpöisinä TODELLA hyvät eikä lasitu niin kuin alkuperäiset Thunderacen palat...
  9. #9
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Laitoinpa tilaukseen nyt eteen:
    2 x 151-FA252HH - 35,00€/setti

    taakse:
    1 x 151-FA88HH - 35,00€

    Eiköhän noilla taas hetken pärjää
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10.  
  11. #10
    Mikäs jarrupalatyyppi on pehmein eli ilmeisesti jarrutusteholtaan paras (ja nopeimmin kuluva)? Mieluummin vaihtaisin jatkossa paloja kuin levyjä...

    EBC:n webbisivuilla annetaan ymmärtää että orgaanisilla paloilla ainakin tuntuma olisi parempi kuin sintteripaloilla.

    Eli jos on ajatellut kiertää kaikki moottoriradat kaukaa, niin orgaaninen pala on parempi valinta?

    Levyinä mopossani pyörivät Kagizumen piparkakut. Levyn tyypillä ei tosin liene merkitystä palojen valinnassa muuten kuin siinä tapauksessa että ovat valurautaa?