Oon jonkun aikaa tutkaillu noita uusia kilosia sportteja. Suzukiin taitaa vaaka kallistua. *
Se vaan tuli mieleen että onko kellään vielä tietoo että onko Suzukilta tulossa uus malli millonka? Lähinnä meinaan että joko ens vuonna tulee "täysin uus" tonninen? Alkaa mun mielestä olla jo "vanha" tää nykynen, jos verrataan RR:ään, R1:een tai 10R:ään. *Tehoissakin jää vähän jälkeen, mutta taitaa Suzukeissa myös olla ne konit mitä on luvattu. *
![]()
Ja tais mennä tämän vuoden Master bike titteli Kawalle... *No eihän se mitään sano mutta kuitenkin. *
Kyllähän ne joka vuosi vähän parantelee sitä, mutta onko mitään radikaalia tulossa? Ja en henk.kohtasesti tykkää tämän vuoden mallin etuvalosta. *
No mitäs yllätyspunnuksia on sitten Suzukin kuppiin pistetty, kun mielestäsi kilpailijat uudenaikaisempia / parempia ja silti uusi Suzna haaveissa? *(hans_81 @ Touko. 29 2004,18:50) kirjoitti
*
![]()
Taitaa olla hieman kärjistettyä sanoa kilogixxeriä vanhanaikaiseksi. Tulihan se kuitenkin kymppiärrän jälkeen toiseksi.
Masterbike 2004 tuloksia
No ehkä vanhanaikainen ei ollu oikee sana, mutta kun on jo monta vuotta ollu tämä "perusrakenne" niin sitä vaan että milloin tulee täysin uus. Tosiasia taitaa kuitenkin olla että mitä sitä hyvää muuttamaan. *
Ei Suskaan oo mitään "yllätyspunnuksia" laitettu. Mutta kun muilta merkeiltä tuli uudet mallit. *
Suzukin lisäks oon ajanu vaan 10R:ää, uutta Bladee enkä Rykköstä oo vielä kerenny testaa. Mutta merkki vetää mua kuitenkin gixxerin puoleen. **Ja Kawasta en viiti sanoo mitään, -02 Susna oli mun mielestä paljon parempi kun 10R. Molemmat millä oon ajanu oli ihan vakiota ja Kawassa ei ollu ala-/keskivääntöö. *
Kawa oli myös levoton ajettava. *
Mutta ois varmaan parantunu jos ois ollu kunnon ohjausiskari. *
![]()
Olin aikeissa ostaa kilokiksun, mutta jostain kuulin huhun, että tulisi vuonna 2005 uusi pyörä. Sitten julkaistiin yamaha
Enää sen jälkeen ei mielessäni muuta pyörinytkään.
Mutta en voin kyllä muutakaan sanoa, että kyllä se suikkakin on hieno eritoten musta SE versio.
Sais tulla ensi kevääksi/kesäksi uusi kilonen gixu. Tilaan vaik samantien.![]()
Rakastan Itseäni
No eipä tartte olla huolissaan että Gixxulla jäis minkään uuden tonnisen jalkoihin. Taitaa kokonaisuudessaan olla kone edelleen paras, ja monissa testeissä huipputehoakin on ollut eniten. Se on tietysti vaihdellut yksilöissä olevissa eroista johtuen testeittäin.(hans_81 @ Touko. 29 2004,18:50) kirjoitti
Tässä juttua minkäkirjotin tonne Kawa-foorumiin:
(Tylyttäjä @ Touko. 14 2004,19:52) kirjoitti
P.S. Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin ens vuodeks on tulossa aika paljon uusittu Gixxer. Veikkaan että tehot tulee olemaan n. 180hp ilman ram-airia ja kuivapainoa n. 165kg.... Sellanen sit seuraavaks(Tylyttäjä @ Touko. 24 2004,10:37) kirjoitti
Toivottavasti ne ei tee samaa mokaa kuin tehtiin 10R:n ja R1:n kohdalla, että aletaan lyhentämään iskua ja nostamaan kiekkoja liikaa, niin että ala/keskikierrosten vääntö alkaa kärsiä.. En nimittäin vaihda jos niin tulee käymään...
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
No niinhän se on ja varsin mukava ajella(R104 @ Touko. 31 2004,17:57) kirjoitti
Suosittelen!![]()
![]()
Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto