Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Lahdesta kyseinen härveli kuulemma löytyy
    http://www.benellimoto.it/tnt_eng.htm

Aiheesta hiukan tuolla
    http://www.nettinikkarit.fi/keskust.....0001.k
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
    Mitäpäs häneen sanomaan. Kaunis.
    Diggaan, mutten hintaa...
    (ja Tornado Tre LE ois silti just SE)
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
    Oon se varmaan hiano. Hiukan pyöristelisin noita kulmia, ehkä... Ainakin yhen lehden testin mukaan on saatu iskutilavuutta kasvattamalla juuri sitä bigblockhenkeä, ja kolmepyttynenhän on muutenkin parraasta päästä äänten puolesta...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Kyllä toi look mulle uppoo ihan sellaisenaan. Se jotenkin näyttää enskalta ja faitterilta samaan aikaan. Vielä kun olis ääninäyte...
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Todella herkullisen näköinen peli... Kyllähän tolla rinta kaarella...
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
    Ääninäyte olis tosiaan kiva. Jos oma peli johonkin jostain syystä vaihtuisi, niin tuo sen täytyisi olla!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
    Onsevaan NIIIIIN hiano! No money, no honey!
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
    Miälestäni MV Agusta Brutale on ulkonäöltään mualiman kaunein mopo. Toi Benelli on kyllä persoonallinen mutta ei niin hieno kuin Brutaali. Ja jos maasta löytäisin 22000e, niin brutaalikauppaan marssisin!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Kesä. 09 2004,07:07) kirjoitti
    Miälestäni MV Agusta Brutale on ulkonäöltään mualiman kaunein mopo. Toi Benelli on kyllä persoonallinen mutta ei niin hieno kuin Brutaali. Ja jos maasta löytäisin 22000e, niin brutaalikauppaan marssisin!
    Onkos koskaan sattunut kadulla vastaan?? Ite oon nähny vaan katettua versiota...
    Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

*Aprilia RSV Mille ´01*
    Lainaa (Luke_ @ Kesä. 09 2004,16:19) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Kesä. 09 2004,07:07) kirjoitti
    Onkos koskaan sattunut kadulla vastaan?? Ite oon nähny vaan katettua versiota... *
    Mutterilla oli tuossa viime viikon torstaina yksi. Aivan HELVETIN hieno.
    Rakastan Itseäni
  11.  
    Kummasta nyt on puhe? Brutaalia tuli messuilta ihasteltua ja istuskeltua... liikenteessä en ole nähny kumpaakaan...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?