Nyt se sit tapahtuis ja kesken parhaan ajokauden *
Oma moka *: hiekkaa märällä asvaltilla ja siitä lähdettiin tangetin suuntaan *
Onneksi oli koko ajovarustus, eikä mitkään naurettavat farkut tms. muuten oltaisiin sairaalassa odottelemassa "pienehköjä" operaatioita: kypärä puhki, housut suojiin asti puhki, takki selästä puhki, niin et erillissuojassa pinta naarmuilla, saappaista metallit esillä. Moposta koneen kylki kokonaan auki, katteet kappaleina, yms.
Ja pahinta asiassa: perjantaina piti lähteä viikon "retkelle" **
Käyttäkää niitä ajovarusteita, älkääkä ajako pellevarusteissa ilman suojia, vaikka hikoiluttaa kuin sikaa kesäkuumallakin, niin suihkussa puhdistuu !!!!
edit: työmatka...
Tilastollisesti kiinnostaa mitä oli vauhtia suunilleen ja mitkä varusteet..?
Kauheeta ajatella millasta jälkeä olis tullu ilman kunnon ajokamoja![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Pitkät liut otin viime kesänä kanssa, onneksi ajovarusteet oli päällä sillä kertaa ja nyt aina ajellessa ja umpikypärä.
Ja kaiken ikävän lisäksi,trumppakin on nyt rikki...pahastikin?![]()
It only takes willpower.
onneksi ei käynyt pahemmin!
Mulle tuossa toukokuun alun helteissä muuan pitkän linjanmotoristi vinoili ajokengistä ja nahkoista mutta vaikeni äijä kun ilmoitin rakastavani omaa ainokaista nahkaani niin paljon ettei pieni mukavuudesta tinkiminen tule mieleenkään (sitäpaitsi mun Sinisalon punavalkonen ajopuku on hieno
). Ja sitä lippaa kumminkin just silloin kun jättää asialliset ajokamat naulakkoon.
Four wheels move the body.
Two wheels move the soul.
Onneksi kuskille ei käynyt pahemmin! Ilmeisesti tossa taisi kyytiä olla jo vähän enemmän kun kamat meni tuohon kuntoon? Pelottaa ajatellakin mitä ois käyny farkut tms jalassa... Tulipa taas muistutus kunnon ajovarusteiden tärkeydestä.
Hui!
Otan osaa tapahtuneesta, mutta iloinen että jätkä on siinä kunnossa että pystyy tänne avautumaan
Kuullostaa todellakin siltä että oli hyvä että niitä varusteita oli. Itsekin ajelen monesti farkuilla ja ajotakki, -kengät ja kypärällä, vaikka mielessä on sitten koko ajan, "entäs mitä jos"...
Toivottavasti kaikki menee tästäkin eteenpäin hyvin, ja pääset kohta takaisin prätkän päälle![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
En nyt haluaisi maalata pirua seinälle, mutta
kauankohan kestää että saat mopon korjattuna takaisin.
Triumph Genuine Parts:eilla on suomessa joskus melkoset toimitusajat.
Mikä liike suorittaa korjaukset? Ei kai vaan se lauttasaaren putiikki?
Ducati Diavel Dark
Onneksi tärkein säily. Itse nykäsin kyljelleen pari viikkoo sitten. Hyvällä onnella pääsen viikonlopuksi liikenteeseen. Onneksi oli oikeet vermeet päällä.
kiloGixxerillä alinopeutta!
Kirjoittamassa ollaa ja ajohaluja löytyy sekä saisin toisen mopon lainaksi (isukin), mutta saikulla ollaan ja tänään kirurgin pakeille, kun tuo olkapää sai iskua "silleen sopivasti"
Nyt tarttis saada melkeen joku variaattorivetoinen/automaatti lainaan, kun taitais jäädä kytkin puristamatta. Se yks valkotakkinen setä totes, et jos ei ois ollu suojia odottelisin olkaniveleen hiukka isompaa operaatiota....
Puudutetaan![]()
![]()
![]()