josko jollain ei vielä oo noita punosletkuja busassaan, tässä pari vaihtoehtoo. nää on brakingin kamaa ( on mulla olleet molemissa busissa ) ja ohejhinnat on napattu tuolta motoxin sivuilta. luultavasti hinnasta saa jotain pois jokaiselta piirimyyjältä, ja nippuostoksella tottakai enemmän. jos intoa on voin kysäistä tuolta maahantuojalta porista, kun oon kumminkin ostanut siltä kolme mopoa...* = ei välttämättä tarvii, ne omatkin banjot muistaakseni luonaa ellei sitten muotosyistä halua samaa sarjaa kaikki pulikat...
1 kpl TN070 TERÄSPUNOSLETKU 70 cm 20,00
1 kpl TN060 TERÄSPUNOSLETKU 60 cm 18,60
2 kpl RN3D0140 *BANJO LYHYT 12 * * * * * * * * * *7,85
2 kpl RN3D015C *BANJO LYHYT 40 * * * * * * * * * *9,28
1 kpl RN3D031B *BANJOP.TUPLA ILMARUUVILLA 10*1.25 * 16,42
7 kpl RN2D010A *ALUMIINIPRIKKA * * * * * * * 0,43
*2 kpl RN3D008B *BANJOP. M10*1.25 * * * * * *2,85
kaikki yhteensä: 77.99 ( tai sit ilman alabanjoja 72,29 )
http://www.motoxi.fi/pori/varaosat.php
ja sit ne hiflexin jarruletkut. maksaa noilla mitoilla ja banjot valmiiksi päissään mulle nettona 42 erkkiä. mitä ootte maksaneet josko noiden letkuja ootte jo hommaneet ?
siinä ei sit ole banjotuplaruuvia mukana, eikä muitakaan kilkkeitä, pelkät letkut vaan. sieltäkin ton tuplabanjon pääsylkkyyn voi saada, mut kun en huomannut kysyy...ne käyttää noiden liittimiä jarruosissa :
http://www.stara.com/tuotteet.htm
...joten sieltä kolaamaan jos kiinnostaa....
kuluihin kandee viel laskee jarrunestettä toopillinen ja muutama kumitettu klemmari lekujen kiinnittämiseksi lokasuojaan ja alaohjauskolmioonkin....
joo ja se gastrollin superbike R4 10-50 motukkaöljy. maksaa mulle 45 eeroa 4 ltrn kannussa. en tiedä onks toi enää niin kovin halpaa kuin oli viel vuosi sitten, kun sain ostaa sitä toisen ostokanavan kautta...
jokkebus@
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
Ainakin täältä suunnasta olisi kaks kiinnostunutta...(jokkebusa @ Maalis. 17 2004,08:59) kirjoitti
Tuossa ilmeisesti on letkut ja tarvittavat liittimet etujarruihin? Ootko taakse vaihtanu?
heitin motoxille just puhelun, ja myyntitykki valkosolu lupas kattoo nettoo semmoselle täydelliselle paketille jossa ois viel hinkki motulin dt4 stoppielitkuakin. kyllä mie noi kaikki siihen koitin katella. noi letkupituudet pitää vielä tarkistaa, mut melkoisen varma oon et ei käy kaukaa nuokaan mitat. ilmoittelen kun oon saanut lisäinfoo asiasta![]()
jokkebus@
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
no niin, tulihan se vastaus sieltä viimeinkin. semmonen satsi kun toss ylhäällä oli ilman niitä satuloiden banjopultteja ja motulin jarrunestepurkilla varustettuna maksaa 75 erkkii netto. eli ei noista mitään hirmeitä enää pois saa. noita motoxin braking piirimyyjiä on joitain ympär suomee, ja ainakin alustavasti lupasivat että ton paketin saisi tohon hintaan muualtakin kuin porista. ei tulis rahtikuluja kas. toki asiasta pitää infota sitä paikallista enste, että tommosta on lupailtu porin suunnalta.
ja kyllä niitä hiflexinkin letkuja hommaan jos joku haluu. hyvä ois tietty saada ees muutama tilaus samalla reissulla, joten tuumailkaapa asiaa. tarkastan vielä omastani linnkaristani viikonloppuna noiden letkujen exat pituudet, ja nappaan pari fotookin jakoon.
jokkebus@