Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Nokkaketju rapsuttaa aika ikävästi ja olisi tarkoitus kiristää sitä. Kuinka se helpoiten onnistuu kun kyseessä -96 750 gsx-r eli eka srad-malli? Olen kuullut 2 eri versiota asiasta joihin kumpaankaan en luota, joten jos joku joka sen on oikeasti tehnyt voisi hieman valottaa asiassa. Ei kuulemma pitäisi olla iso homma. Kilometrejä on takana 37000 joten vaihtaminen ei varmaan ole tarpeellista.
  2. #2
    Moro!

    Itellä kanssa 96 ja rallattaa ainoastaan moottorijarrutuksessa 4-5 tonnissa,ei missään muulla kierros alueella.

    Käytin pyörän huollossa ja vaihtoivat kiristäjän, ketju oli hyvä eli ei tarvetta vaihtoon.Oisko se laahuri siellä mikä ääntä pitää

    Kerroppa kokemuksia pyörästäsi.

    Itsellä on säädöt ala reservissä ihan viturallaan , mutta ylhäällä toimii erinomaisesti.Putkisto ja suutinsarjalla varustettu.



    Kyllä se siitä
  3. #3
    Joo kiristäjässäjän se vika yleensä on. Itellä on 37tkm lasissa ja 33tkm oli kun sen ostin eli ei voi ketju hirveesti venähtänyt olla. Rapsutus kuuluu nimenomaan moottorijarrutuksissa.

    Kokonaisuudessaan mopo on hyvä ellei kiitettävä hintaansa nähden. Pärjää suorituskyvyssä helposti uusille mopoille (saman kokoluokan). Ollaan leikkimielisesti kisailtu parin kaverin kanssa (R6, Fireblade) ja kivasti pysytään perässä. Tosin eihän se mikään mittari ole että amatöörikuski pysyy toisen perässä.

    Edellinen oma pyörä oli piristelty FZR 1000 joka oli melkoinen peto kun suoraanajosta puhutaan mutta radalla gixu on ihan eri planeetalta. Ennen kaikkea hämmästyin kiihtyvyydestä suurissa nopeuksissa. Paikaltaan gixu tuntuu jopa nopeammalta (johtuu varmaan lyhyemmästä akselivälistä ja vaatimattomasta 40 kg painoerosta).

    Omassa mopossa vakioränni ja todennäköisesti on muutenkin vakio. Käynti on koko kierrosalueella tasaista tosin siinä 3000-6000 on melkoinen tehokuoppa. Sitten alkaa tapahtua. Tyhjäkäynti on lämpimänä aika levotonta ja rumaa ronksottelua. Venttiilien ja kaasareiden säätö edessä pian. Katsotaan miten vaikuttaa. Tarkoitus olisi ostaa slipari ennen sitä ja säätää mopo kärypenkissä. Dynokäyristä en piitta hevon vittujakaan. Kun seokset on kunnossa ja kaasarit balanssissa niin se riittää mulle. Suuttimia en hommaa. On huonoja kokemuksia. Tosin sekin on pyöräkohtaista.

    Takaiskari on paska mutta uusi on aika kallis. Vissiin suitsan akilleen kantapää. Voimansiirrossa tuntuis olevan oudon suuri välys. Voiko olla näin paljon kulumaa booreissa tai hammaspyörissä...?? Vai onko se mallin ominaisuus?

    Kokonaisuudessaan hauska peli sporttiajoon. Vakioplexillä ei saa mitään tuulensuojaa mutta ei tätä matkapeliksi ole tehtykään. Teho riittää mulle toistaiseksi. En saa pyörästä radalla irti lähimainkaan kaikkia ominaisuuksia joten tällä pärjää pitkälle amatöörikuskina.

    Olis kiva kuulla myös mitä kokemuksia sulla on moisesta kapistuksesta. En tunne ketään kenellä on tai olisi samanlainen ollut. Herranjestas mutta tuli pitkä teksti, melkein romaani.
  4.  
  5. #4
    Terve!
    Taidat olla ainut kenellä tiedän olevän samanmoista pyörää.On ilmeisesti ollut sen verran kallis pyörä silloin aikoinaan.

    Suorituskyky kyllä riittää mainiosti, ja kaikkia ei edes uskalla ottaa vielä käyttöön.

    Itsellä käynti on tasaista tyhjäkäynnillä, kone pitää pientä suzukimaista raskasta ääntä.Pitäisi vaan päästä äkkiä penkkiin, kun on toi ajaminen pienillä nopeuksilla melko vaikeaa.

    Tuossahan on aivan loistavat säätömahdollisuudet, siis iskareissa.On vaan vaikeaa saada sopivaksi, mutta kun se on melko helppoa säätää.

    Mites sulla on etutassun kanssa, onko vaikeuksia pitää maassa kiihdytyksissä.Ihan vaan vertailun vuoksi, itellä kun tuppaa vielä 2 nostaa kaasusta (yli 10000rpm) kun nappaa se toinen piikki noissa kierroksissa.

    Vakio plexi on todella surkea Taitaa maksaa n 70e tuollainen spoileriplexi.

    Voipi olla et ite kanssa vaihdan ton suutinsarjan pois, tuntuu olevan enemmän haittaa kun hyötyä.Tehoa riittää vakiossakin riittävästi.

    Toihan pesi kaikki pyörät aikoinaan testeissa.Ei ollut firebladella mitään sanomista......Löysin hieman mittauksia pyörästä.

    0-100kmh 3.45
    0-200kmh 10.4
    huippuja sai 263kmh.

    Joku italialainen sivu missä oli mittauksia.

    Parhaimmillaan pääsi alle 10sek 0-200kmh.

    Toivottavasti pyöräsi toimii ja palvelee
    Kyllä se siitä