Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Hep ja juu!

Pistimpäs Ivanin kiinni eilen illalla ja tännään tehtiin poikien kans pidempi retki jonka aikana tuli pelleiltyä bussin kans.

Kyl sen tuoma etu on huomattava.
    Tassu nousee ihan niinku ajatuksen voimasta 1 ja 2 *vaihteella * *

Vaik kyl se nousee ilmankin, mut nyt tää touhu on huomattavasti hauskempaa ja tulee vedettyä pidempii siivui takiksella...jee! ja kohtuuhintainen oli tuo mokkula 70€ ja 3 minuuttia meni ku sen sai kiinni.

Eipä mulla tän ihmeempää asiaa ollu.

Elämä alkaa 300:sta!!
    Minen ikinä aikuistu, mie vaan kasvan isoks...
    No perskeles. Mä tuun joku ilta hakeen sulta tuon mokkulan testiin niin saadaan puolueetonta aineistoa. * Jos juttu on noin tosiaan niin sitten vois hommatakkin sen. Mutta olen epäilevä Tuomas.

Etkä sä missään pitkällä lenkillä ole ollut. Hepussa kahveella vaan. Mä näin!
    Sepe

<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
    Noh noh siun kans
    Sinnuu ei oo näkynä viel missään ja nyt meinaat et ajelen vaan kodin ja hepunbaarin väliä.
    Semmonen homma et aamulla oli herätys 8 reikäleipä ja het oli aamupesu pyörälle ja miun kainaloille.
    Sit järjestäydyimme Säämäsen ja Jokisen kans meitin kadun varteen täysvarustus päällä klo 9 nollanolla.

Siitä sit suhattiin mutkateitä pitkin Tuusmotoriin turiseen pehmeitä myyjille ja siitä sit keulittiin kilpaa Allrightin joihinkin häppeninkeihin ja sit kurvailtiin Motokulman konkurssiromppeita ronkkiin ja sit ajeltiin pitkin poikin maaseutua koko päivä.

Näit miun bussin jäähdyttelemäs siin hepun ees just ku olin tullu retkeltä.

Käsittääkseni se ivanin virka on siinä et se höplöttää "tietsikkaa" antamalla sille jatkuvasti ilmoituksen 5-vaihteen olevan päällä ja sen pitäisi olla juurikin se vaihde jolle tulee eniten ruutia/rajoittamaton.
    Korjata saa jos oon vaihteeks väärässä??

Eihän noit bussei ny niin kauheesti oo rajoiteltu, mut kyl sen eron huomaa.
    Etenkin ruutia tulee enemmän 1,2,3 vaihteelle ja ehkä taitaa tulla muillekkin, mut sit ei miun fatass huomaa

Kyl mun teki jo taas illalla mieli lähtee hesaan päin ajeleen, mut akka perskules rupes vonkuun jalkahierontaa, leffailtaa ja sipsei *
    Vidhuiks män sekin pakoyritys

Sillaikaa ku olin jalkahierontaa antamas, niin oli säämiskää käyni Artsi morjestaan jonkun hemmon kans jolla oli hopee-harmaa busa alla.
    Oli kuulemma juuri ostanu ja siin on Akran kokoputkisto ja ruiskua räplätty ja oli kehunu et olis 190hp takiksella....hmm? aika hurja lukema putkella ja ruiskun räpellyksellä??
    No kuiteski se hemmo on turengista, eli oliskos siitä yks jäsen lisää busagängiin???

PS. Tuu vaan testaan, mut sovitaan samalle päivälle ku toi Säämiskäkin meinaa testata gixxus.
    Se tulee tankin alle sinne koneen taakse, eli yhteensä nejän ruuvin takana koko homma, ei mikään ihmeellinen juttu.

Kerroppa tyhmälle mikä tää Ivani oikeen on? Jos sillä saa noin helposti tehoa lisää niin semmonnenhan pitää hommata?
    Hayabusassa on muutamalla ensimmäisellä vaihteella alemmilla kierroksilla ilmeisesti sytytystä viivästetty tms, tuo TRE huijaa konetta luulemaan jotta päällä olisi 5. vaihde koko ajan --> käytössä 5. vaihteen ruiskukartta joka vaihteella jonka pitäisi olla "optimaalinen"? Samalla tuo sitten poistaa huippunopeuden rajoittimen koska 6. vaihteellakin kone luulee olevansa 5. vaihteella eikä siis katko sytytystä ylemmillä kierroksilla... huipputehoa tuo siis ei tuo yhtään lisää, pienimmillä vaihteilla kierrosten ollessa alle 4000 ehkä? Tahtoisin kyllä nähdä dynokäyrät tuostakin että purematta nielisin.

KemiMC:n kaverin kanssa (Leinonen, numero löytyy niiden sivuilta, ajelee myös busalla) juttelin ja sanoi että oli kokeillut tuota Ivanin TRE:tä, oli alkanut kone nakuttaa tietyillä kierroksilla jne. eikä muutenkaan nähnyt vehkeestä sen suurempaa hyötyä olevan. Itse taidan pitäytyä laittamasta ko. modausta.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Ni-in nää on just näit juttui joita täytyy itse aina testata jotta tietää mitä tehä.
    Mullakin kävi mieles toi nakutushomma ja seuraan tarkkaan koneen käytöstä ja "kolinoita" ja jos rupee ilmeneen nakutusta, niin kyl tre lähtee kuuta kiertävälle.
    Mut kummiski mun kokemus viikon ajelun jälkeen on, et ihan jees homma.
    Eihän tää mitään tehoja lisää tuo, mut hauskempi käsitellä ja helpompaa takiksella ajoa.
    Meikä aloitti tänään asentaan Defan häläriä busseen ja kun siinä kuorin katteet auki ja penkki pois & tankki pystyyn niin kurkin uteliaisuuttani sitä ruiskuhäsäkkää... kuinkas ollakaan pisti silmään että mikäs palikka se tuossa... purkissa luki G-Pack, Over 3 ja Nikko. Sakemannihan on tämmöisen mennyt laittaan kines:
    http://www.nikkoracing.com/Gpack/index_gpack.htm#

Tuo lienee toiminnaltaan samanlainen kuin Ivanin TRE. Tämmoistä dataa löysin tuolta Nikon sivulta bussen boksille:

GSX-1300 R K1/K2/K3/K4 JS1 A1 GP-S989/OV ignition,injection 2nd. 1800-8600 199 €
    ignition,injection 3rd. 1400-8600 *
    OVER 3: Over 300 km/h, Eliminate the 300 km/h speed limiter

Tarttee joskus kokeilla nyhtää tuo irti josko huomais jotain eroa... *
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
    vain on sitä fuskattu ja ängetty bussikuskeihinkin elvistelemään, vaikka jätkällä onkin vaan tommone rc-ohajattu nikko pienoismalli tallisaan....
    jokkebus@

Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
    Lainaa (jarim @ Huhti. 24 2004,18:57) kirjoitti
    Hayabusassa on muutamalla ensimmäisellä vaihteella alemmilla kierroksilla ilmeisesti sytytystä viivästetty tms, tuo TRE huijaa konetta luulemaan jotta päällä olisi 5. vaihde koko ajan --> käytössä 5. vaihteen ruiskukartta joka vaihteella jonka pitäisi olla "optimaalinen"? Samalla tuo sitten poistaa huippunopeuden rajoittimen koska 6. vaihteellakin kone luulee olevansa 5. vaihteella eikä siis katko sytytystä ylemmillä kierroksilla... huipputehoa tuo siis ei tuo yhtään lisää, pienimmillä vaihteilla kierrosten ollessa alle 4000 ehkä? Tahtoisin kyllä nähdä dynokäyrät tuostakin että purematta nielisin.

KemiMC:n kaverin kanssa (Leinonen, numero löytyy niiden sivuilta, ajelee myös busalla) juttelin ja sanoi että oli kokeillut tuota Ivanin TRE:tä, oli alkanut kone nakuttaa tietyillä kierroksilla jne. eikä muutenkaan nähnyt vehkeestä sen suurempaa hyötyä olevan. Itse taidan pitäytyä laittamasta ko. modausta.
    Mullahan oli silloin TRE:stä dynokäyrä mukana niissä papereissa silloin kun asenneltiin TRE:tä mun busaan...

tv. Tapsa
    Mistä olet hankkinut BusaJake ton TRE:n...?

Kiinnostais laittaa semmonen omaan busaan kans.
    Soita nummeroon 0400-742472/esko, niin sieltä saapi sellaisen 70€ zippe.

Kiitoksia paljon pääsee virittelemään

Juu eipä täs mittään, kiva auttaa aina ku voi.

Ei muuta ku hauskaa virittelytuokiota, kaikki se 5 min ku se on kii.

No kuis monella tuo mokkula on??
    Mitkä on tuntumat?
    Multa löytyy..tosin itse tehty (pääsee halvemmalla..Tuo 70€ tuntuu aika kalliilta). 1 ja 2 vaihteen alkuun on tullut vähän pirteyttä lisää eli hyvin toimii..

-- Jim --

Hey Jim!

Tahtoo speedhealerin......
  17.  
    Tere!

http://www.speedohealer.com/ <- Tuolta tilasin.. *Jenkkiläinen, mutta eurooppaan tulevat osat tulevat unkarista..Ei tarvitse maksaa tulleja..

Siitä on näköjään julkastu joku v2.0..Tosin ei siihen ole tullut kovinkaan paljoa uutta.. Mulla on se "vanhempi", joka oli vähän halvempi. Ei moitteen sanaa..Hyvin toimii..

-- Jim --