sen verran että jos joku on vielä ilman, niin mulla on niitä vielä pari valmiiksi "tilattuna" . sit jatkossa vois tietty aatella jotta tilaatte niitä osoitteeltaan lähimmältä busaveljeltä jolla toi jo on, ja jolta tuo "tilaus" käypi sujuvasti...
ja tokihan minäkin lisää tilaan jos niikseen on ettei sillä, mut kohtahan tossa aletaan ajeleen ristiin rastiin ympär suomennientä ilman minkään näköistä järkevämpää syytä, niin tosshan on yks ku hakee rompun siltä veljeltä joka pisimmällä asuu...
voi hitto mikä uutinen toi aamuinen.....tuli kyllä niin saakelin paha mieli noitten puolesta jotka osuivat kohdille sen elämänsä viimeisen päivän kanssa.
![]()
jokkebus@
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
![]()
Mitämissämilloin?
Rempparomppu? Mullei ainakaan ole semmosta... Jos semmosia sitte nurkista löytyy ylimääräsiä, niin tänne mulle yks oitis. Mitähän tuo kustantaa...?![]()
Kalliiks tulee.. Miekin tilasin aikonaan sen rompun jokelta.. Jokke tietty reiluna miehenä sanoi että eihän se maksa mittään. Mutta ootas ku aikaa meni niin alko korkoa kertymäänSitten alettiin tivata että kyllä oikeastaan munkki kahvit nunna seurassa. Mitähän seuraavaksi. Varmaan pittää tilata isolohkosarja jokelle usasta ja taakse vielä sellanen takahaarukka että sillähän kyntäs koko pellon. Tää oli vaan tällenen varoituksen sana. Se toi jokke osaa olla ovela
![]()
busanistit +200mph club finland
hittolaine sie senkii pusakimmokke, sehä pilllaat miu hyvät affäärit tykkänään ja het alkuusa....*
toi rempparomppu on ciidii jossa on ohjeita bussen korjaamokäsittelystä ihan suitsan orggiisasussa. ihan 2003 toi ei yllä, mut eihän tossa kovin kummoisista muutoksista oo kyse 2003 malliin verraten. tuuppaan postiin niille kahelle selväjärkiselle jotka vastas ekana. redhadille en lähetä jumankauta kun huonosti rakennetun kirjepommin, sitäpaljon kaista busaukuli..... *..... *.. *
jaa niin ne kustannukset. kunhan sitten muistatte olla busanismin arvoisia busisteja tuolla ihan pihalla ja muuallakin, niin se kyllä piisaa kostoksi....nohh...jos te nyt välttämättä haluutte siitä jotain maksaa, niin koskematon nunna....![]()
![]()
jokkebus@
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
Jaaha, tulikohan nunnaluostarin reissu... Jos te arvoisat busaveljet voitte auttaa, niin missähän on niitä luostareita?![]()
Oulun seudulla asuvat romppua haluavat känny pystyyn ja mailia mulle, minäkin niitä voin poltella!![]()
Mulle kelpais romppu kans...
Asustelen Turussa, mutta, jos joku vain viitsii nähdä vaivaa, että polttelis kotioloissa vähäsen, niin maksan kyllä vaivan näöstä.![]()
Oisko se Heinäveden keikka jos näitä luostareita pitää ruveta kiertään.....vai missäse Valamo olikaan.....![]()
![]()
![]()
Okay, Heinävedelle siis, missäs se sit on... Kartta... Oliskohan siellä niitä koskemattomia nunnia....![]()
Polta mulle rompelo!! olen sen verran perusukko, että katselen aina joka laitteen vilosohvian läpi tarkoin!!!
nakkaa viestillä, kun olisi valamis... tulen tiistaina käymään tervakirkolla....
![]()
siis kujo ja kaapo saavat multa romput jos oikeen ymmärsin.
ja jarimi tyydyttää teepussin tiedonjanon moponsa sisäelimistöstä taholtaan, hienoa......
mie nakkaan ne mun kiekot maanantaina postiin, ellen juo tuota jeegerilekkeriä ihan tyhjäksi tänään, ja lähde aseveli-iltaan niinkuin oli tarkoitus. niinisalon tykkipatteri 6 sen tykkimiehet palvelusvuodelta 71 nääs kokkoontuu tänään tuolla anttoonissa.... joten, ans kattoo ny muistanks mää ennää mittään näist luppauksist huamen tai maanantain sit kummiskaa...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jokkebus@
Tyyt!! Myö vietämmä "varpajaisia" Tase1:n kanssa ..
Jep, eli mä polttelen TBussille tuon rompun. Mulla on työreissu ens viikolla, maanantai - torstai että mä sanon tuolle Tase1:lle että pistää sulle viestiä siitä rompusta jotta saat sen käsiisi!![]()
Etköhän siekii sen saa,kun noi 'etelän miehet' hoksaa sun viestin.....![]()
![]()
*krooh.... snork, Mthäh!?!*
Rempparomppua huudellaan etelästä? Jaribusa, myö voin käräyttää kopionkopionkop.. noniin siis sulle oman tuosta, kun kerran täällä pk-seudulla vissiin molemmat vaikutetaan...
-Artsi-
100 m/s Club Member
(jarim @ Maalis. 20 2004,10:13) kirjoitti
Känny pystyssä vasta nyt, kun ei ollut tilaisuutta lukea foorumia aiemmin...syntyneet kulut maksan mielelläni
Tv. Tapsa 0400 587445
Juu täältä pesee ja linkoaa...(tek @ Maalis. 22 2004,10:00) kirjoitti
Mulla on tosiaan työreissulle lähtö tänään, keskiviikkona takasin eli jos jaksat loppuviikkoon odotella niin kyllä onnistuu. Kulut on samat kuin Jokkebusallakin eli jos jostain sen nunnan saat hommattua, muut ei käy...
ps. olitko muuten sinä joka perjantaina tykitti pohjantiellä kohti pohjoista? Musta/harmaa busa nimittäin tuli vastaan kun kärryllä oltiin mun busaa hakemassa...
En se ollut mää...valittavasti oon sen verran vielä kylymänarka ja sitäpaitsi pihakin on vielä umpijäässä, ettei sinne busaa voi viedä kuin ruuvaamalla apurattaat kylekeen...levätköönsä busse vielä lämpöisessä tallissa...(jarim @ Maalis. 22 2004,10:35) kirjoitti
Perjantain minäkin olen työreisusa, mutta eipä tuolla rompulla mikkään hengenhätä ookkaan.
Tv. Tapsa
Vaik mul uus bussi on, niin voisinhan mie kans sellaisen ottaa jos vaan saa?
Elämä alkaa 300:sta!!
Minen ikinä aikuistu, mie vaan kasvan isoks...
mnää koitan sulle jake ton burnauttaa ku ehdin.ja vaikka toi on vanhempiin busseihin, niin eipä noissa ihan ihmeempiä muutoksia kuitenkaan oo tapahtunut. mie ilmottelen sulle ku ois valmista romppua postata![]()
jokkebus@
Jos oot jokke fiiliksissä, ni pistä nyt toinen samalla kertaa palamaa...Ihan mielenkiinnosta voisin sitä tutkailla. Viimeistää ens talvena, ku pyörä nukkuu talviunta ja poltteet on pahat...
Taas piti...Piti taas
okay, karrennetaan sit muutama samalla kertaa nii siekii saat siitä uunillisesta yhen !
jokkebus@
No mehän oottelemma ku saat piparit uunista poies.
Elämä alkaa 300:sta!!
Minen ikinä aikuistu, mie vaan kasvan isoks...
![]()
![]()
![]()
![]()
hei hei heimoveljet,vieläkö,oisko,mistä,saisko...siis olisiko mahdollistaaaa myös tänne savvvoooon saada tuollainen romppppu...? kiitos-tos-tos *ps:ei sillä että busassa joskus jotain vikkoo,vikkoo...vaan kun tuo tekniikka on niin mielenkiintoista ja ihmeellistä....![]()
![]()
![]()
eiköhän se sullekkin jostain kautta tulle.....![]()
![]()
![]()
ny tarvii kyll tunnustaa veljet et oon totaaliunhoittanut ton viimeksi lupaamani rompputehtailun... ja nytkään ei onnaa kun nassikka kävi taannoin "lainaamassa" ne parit vimpat aihiot, enkä tietenkään oo muistanna uusia hommata.
tää halvatun kevät, joka muuten on niin hienoo aikaa vuodesta, tuottaa kyllä semmosen määrän erilaista puhtaamista siellä sun täällä ettei paremmasta välikköä. ja ajeleenkin sentään pitää aina jossain välissä ehtiä. mut kyll mie koht ruppeen muovlättylöi korventaa ko vaa suinkii ehin....ja muistan niit aineksii kaupast hakkee....
jokkebus@
mie se taisin jo lupautua -race-lle kärtsään ton ja laitan sen postiin pikimmiten.....
ja tulossa on....
minä kiitän agostiini ja varmaankin tuollainen "vähän" käytetty nunna kelpaa maksuksi vaivanpalkaksi...
![]()
![]()
...kulut kiitos korvataaan jos mä en kuitenkaan tuosta nunnasta raskia luopumaan
![]()
![]()
Tiippikselle lähti myös juuri postia ja Jaribusaa odottaa valmis kiekko... pidetäänkö pk-seudun oma org-busa-rempparomppu-meet jossain??? *![]()
-Artsi-
100 m/s Club Member