Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    VIIMEINKIN sain Hayabusyn siihen malliin, että ihan kuvia pääsi ottaan. Luomisen tuskaa vielä tämä ilta, mutta huomenna *
  2. #2
    Nätti onku sika pienenä! Nyt vaa kovasti kilometrejä!!
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  3. #3
    sairaan siisti.....yks kyssäri taas....2 lisämittarii?toinen ahto,toinen? * 'ahdettu appelsiini'



  4. #4
    Lainaa (Agostini @ Huhti. 27 2004,22:49) kirjoitti
    yks kyssäri taas....2 lisämittarii?toinen ahto,toinen? * *'ahdettu appelsiini'
    Se toinen on bensanpaine. Paikallaan vain sen aikaa, että varmistuu tuo pumpun riittävyys myös piiitkissä vedoissa.
  5. #5
    Herkku on ...
    Eihän tollasella malta enää edes ajaa ...
    Taas piti...Piti taas
  6. #6
    Juuh!!
    Kyl ny sun passaa härnätä ketä vaan.
    Onhan hauskan näkönen menijä.



    Elämä alkaa 300:sta!!
    Minen ikinä aikuistu, mie vaan kasvan isoks...
  7. #7
    Jopas jotakin... piti syynätä noita kuvia edestakas, ikäänkuin maistellen...
    Kyllä, on se hieno! Tuossa mopossa on aitoa sleeper-meininkiä... jos moista lausetta voi vakio-busastakaan sanoa... väri on "omaa" customointia (mikä maali?) mutta muutoin näyttää kovasti pitkälti vakiolta... nuo kiillotetut vanteet rockkaa! Ja tietäen mitä katteet kätkee niin asiaa! Hyvällä maulla toteutettu pyörä! Onneksi olkoon!
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  8. #8
    Väri on Busan oma 40t anniversary orange, tosin mun mielestä logojen pitäis olla jotku grafiitin harmaat, mutta tässä ne nyt on tuommoset lilat taikka punertavat tai jotain, (kaikki maalattu) Liekkö noita sitte tuommosillaki teippauksilla olemassa, vai oisko sitte maalarille värisokeus iskenyt. Maalauksen teki Gerard Mariaud Joutsenossa (tmi Mach).
    Pikkasen kyllä odotin parempaa, sen perusteella mitä aikaisemmin olen töitänsä nähnyt... tai sitte sitä on vaan niin turhan tarkka kun on omasta laitteesta kyse.
  9. #9
    Nonniii, vastahan se oli sunnuntaina niin alastoman näköinen Mut kyllä on todella upea väritys. Nyt ei sit enää varmaan muiden romuja jouda kopeloimaan
  10. #10
  11. #11
    Meinasinkin möläyttää että tuohan on kuin jenkkien S.E. mallin väritys... joka ei ole yhtään pölhömpi. Taitaa olla MELKO harvinainen väritys tällä puolen rapakkoa.
    Tuommoisen löysin kun aloin penkoa asiaa:
    http://www.hyp4r.com/hayabusa/images...003_orange.jpg
    Mustat tai tummat logot & tekstit näkyy olevan... nuo sun vaaleammat näyttää melkeen paremmalta, siis mun silmään. *IRL tuota pitäis syynäillä, eipä kuvien perusteella maalauksesta paljoa voi mennä sanomaan. Muuta kuin että kuvissa näyttää kyllä hyvältä.
    Mariaudin nimen muistan kuulleeni kypärämaalauksien yhteydessä...?
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  12. #12
    On se vaan niin kivasti siellä katteiden alla. Noh kuhan ajelet jonkun aikaa niin kertoile, että pystyykö enää ajelemaan mutkateillä? Kaveri väitti kun sillä on mcxpressin turbo (280 takiselta) ettei enää uskalla mutkateitä kunnolla ajaa joten osti toiseksi pärräksi gsx-r 1000:sen vm04. Sano, että nyt kelpaa ajella.
    busanistit +200mph club finland
  13. #13
    Hieno on peli!

    Paljonkos tuli toi maalaus kustantaan noin niinku öpaut. On meinaan toi musta väri v-tutanut jo jonkin aikaa ja samalla toi jenkkien juhlamaalaus himottanut. Voipi olla että ens talvena Busa vaihtaa väriä....ja putkiston...solmulliseen...
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  14. #14
    Maalauksen hinta oli tarkalleen 750 eeroa, tähän sisältyi myös tankin oikominen, joka ei tosiaankaan ollut mikään pikkujuttu, oli nimittäin aika plinissä. Työn laatuun olen muuten tyytyväinen, ainoastaan etukatteen osalta ois vähän huomautettavaa. Oiskohan tullu kiirus tuossa loppuvaiheessa.
    (tuli jo vähän sitten hoputettua...) Olen maalauttanut aikaisemminkin yhden pyörän samassa paikassa, silloin lopputulos oli kyllä täysin näyttelytasoa. Mukavana lisänä ko maalauksessa on se, ettei tarvi sitten turhia teippailla, vaan kaikki merkit on maalattuna nätisti siellä lakan alla.
  15. #15
    Lainaa (RHead @ Huhti. 28 2004,22:07) kirjoitti
    Noh kuhan ajelet jonkun aikaa niin kertoile, että pystyykö enää ajelemaan mutkateillä? Kaveri väitti kun sillä on mcxpressin turbo (280 takiselta) ettei enää uskalla mutkateitä kunnolla ajaa joten osti toiseksi pärräksi gsx-r 1000:sen vm04. Sano, että nyt kelpaa ajella. *
    Niinniinmuttako eihän meillä täälä lakeuksilla edes ole mutkateitä, kaarteita vaan ja niitten välissä pitkiä suoria. *
  16. #16
    Lisäilin vielä noita kuvia.
    Nyt se ois pääpiirteiltään valmis, pientä hienosäätöähän nämä kai aina vaativat. Seuraavaksi vaihtunee tuo savupiippu.
  17. #17
    Todella asiallisen näköinen . Tuo väritys sopii kuin nakki haulikkoon..

    Olisi muutama kymysys tuosta turbosta.. Miten muutoskatsastuksen kanssa? Tarviiko turbosarjan olla hyväksytty?? Mitä tuo turbotus tuli maksamaan noin suurinpiirtein? Teitkö itse vai..?

    -- Jim --
  18. #18
    Muutoskatsastus on vielä tekemättä, vaatii saastemittauksen, joka täytyy käydä tekemässä kemiran laboratoriossa Jyväskylän liepeillä. (se siis lähimpänä meitä) Mittauksessa otetaan kaikki kaasut talteen 2*20 min kaupunkiajosimulaatiossa. Maksaa kuulemma jotain neljäsataa
    Lisäksi täytyy olla teholappu todisteena siitä ettei teho ole noussut enempää kuin 20% (tai jotain sinnepäin) Turbon ei tarvi olaa hyväksytty.
    Satsi on ProBoost-kitti, eli Kelahaaran käsialaa, maksaa avaimet käteen -periaatteella 4000e.



  19. #19
    Jeps..Toivottavasti se saastemittaus menee hyvin.. Hyvän hintainen se ainakin on.

    Mutta kiitoksia vastauksista.

    -- Jim --
  20. #20
    Täytyy siinä varmaan "vähän" pelata vilunkipeliäkin, mutta lääkkeet on kyllä tiedossa...
  21.  
  22. #21