Mulla palaa tuli täällä päässä(ylä).......oon miettiny että pistetäänkö/pistänkö alulle vallan Suomen merkkikerhon,koskien Busaa ja meitä busanisteja.......
Onko Suomen maalla moista kun Google ei antanu osviittaa...?
TÄÄLTÄ nimittäin paukkuu jos kukaan ei ole moista hokannu tehä!
JA POIJJAAT MÄ OLEN VAKAVISSANI!! *
Nimi olis..... Suzuki Hayabusa Owners of Finland *(S.H.O.F)
tai ....fbda=finnish busadrivers association..... *kommentteja?
ja että kerho,sehän olis vain vallan hienoa ja uskoisin että aktiviteettia porukalla kyllä riittäisi ja nuo nimi ehdokkaat kuulostavat hyviltä,eikun virtaa kintaisiin.
![]()
![]()
![]()
juu hieno asia, jos ´vaan seuraavankin suuren sutsan nimi ois hayabusa ...mitäs jos se onki kalalokki japaniks
![]()
![]()
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
kuuleppas nyt Aki......busia on ja tulee olemaan vaikka me vaihdettaski joskus mopoja......![]()
![]()
![]()
Mukana ollaan![]()
Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
Olishan tuo aika magee homma!
Elämä alkaa 300:sta!!
Minen ikinä aikuistu, mie vaan kasvan isoks...
Nyt puhut Ago asiaa! Oon kans muutamaan otteeseen miettinyt että tuommoinen Hayabusa Club Finland (HCF) *eli "virallinen" merkkikerho puuttuu... itse asiassa pitikin ottaa puheeksi miitissä mutta eihän sitä kaikkea voi muistaa... *
Jarin saaman AKE-tiedon mukaanhan näitä skoottereita on jo yli kolmesataa suomenniemellä eli alkais olla pohjaa tuommoiseen... Org busanisteissähän on jo eri lupaava alku moiselle mutta merkkikerhoksi tää meitin foorumi ei taida taipua...vai? *Hyvin intiimissä suhteessa tietystikin mahdollisesti perustettavaan clubiin tää tietty ois... *ääneen pohdintaa*
Maahantuojaakin voisi asia kiinnostaa jossain muodossa jos ihan Official meininkiä laittais pystyyn... ilmaista markkinointiahan kaikenlainen tämmöinen busse-touhu on.
Toisessa ketjussa oli juttua että miten "näyttää valo" noille 250:lle busailijalle jotka eivät tänne ole löytäneet... Suoramarkkinointi on päivän sana, eli käytännössä pitäisi esim. ostaa tuo omistajien osoiterekisteri ja tyrkätä kaikille esim. Hayabusa-postikortti jossa terveisinä webbiosoite ja pari riviä juttua mistä on kysymys. Taatusti kiinnostaisi valtaosaa porukasta JOS vaan tietäisivät. Ongelmana tuossa on että se maksaa euroja, joita ei Org Busanistien kassasta löydy, tää kun on ilmaista. Virallinen kerho voisi pyörittää myös kassaa eli mm. pientä jäsenmaksua, joka taas mahdollistaisi tämmöisiä jäsenhankintakampanjoita ym touhua... ratapäiviä jne. Sukisuki Vinland saattaisi tosiaan kiinnostua tällaisesta sponssimielessä (busakortit + postimaksut esim. alkuun?) kun hommaan saisi vaan alkuvauhdin päälle.
-Artsi-
100 m/s Club Member
nythän tää alkaa sujuun kuten vankilassa aikanaan sovittiin
mää kun alan oleen jo enämpi tämmönen busanistirahjus, niin mun varaan ei kauheesti voipi laskee. mut tottakai olen mukana niillä resursseilla mitä duunista ja muusta elämöinnistä jääpi yli.
ja jos mitä noihin wirmasponssien mahdollisiin tarpeisiin tulee täältä pessee ja linkoaa PIENI avustus het kun sille tielle lähdetään. muutaman kymmenen eeron jäsärikään ei ketään meistä mieron tielle vie, varsinkin jos sillä saapi jotain mukavia etuisuuksia kenties....![]()
ja koskapa tota yliaikaista sienisalaattia on täältä katsoen yhdeksän tunnin päässä olevalla äänekoskellakin asti myynnissä näemmä ( älä päästä poca tota agoa enää yksin kauppaan tästedes..=) niin eikun vettä viinahulluuteen taipuvaiselle myllärille lisää. kas kun tolla kujollahan ei mitään järjellistä tekemistä kuulemma nykyisin, joten tehdään sille vaivihkaa virallinen busanhuoltosoppari suitsavilnlandin kanssa. saatais niinku silleen ihan oma mekaanikkokin meitin groupille, ja pojalle hiukan hilloa siihen äkäseensuoraanajon kohtuuttomiin kustannuksiin tulevillle kausille ainakin....suomisuitsan on aika paha pistää hanttiin jos kolsataa busanistia jotain yhteen ääneen tokaisee, ja smahan se on kuka kelvoton huoltomies ne katteet raapii ja stongat vaselinoi ynnä ne kettukarkit sieltä hanskalokerosta mutustelee....=)
pidetään tää sit salassa, ja yllätetään jätkä vähän niinku turbo kourassa sieltä tulevan busareeraamon vesasta....
kaikki toi yo.tarkoitti että pukama ollaan....![]()
jokkebus@
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
Yes mukana ollaan. Kuvagalleria ja viestifoorumi hoituu by me. Webbitilathan löytyy netistä aika halvalla jos orgin alle ei voi laitella.
busanistit +200mph club finland
No nyt alkaa kuulostaan hyvältä! Siispä jäsenmaksuja odotellessa....
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
No mutta.......tuumasta toiseen.....taijottai siinnepäi...
Kimmon kaa tästä hieman jo jutusteltiin ja koska 'suosiota' ollaan jo näinki runsaasti saatu.....jatketaan..... *
Ryyn säännöt ja jäsenmaksuasiat on just ollu Motorg ry:nkin käsittelyssä joten 'konsultointia' varmasti saadaan ja paljon.....
Pistämpä tästä asiamme eteenpäin......
Hiton hyviä visioita kaikilla näemmä..... *
Nyt tämän kanssa ei juosta ku 'köyhän talon porsaat' peräkkäin ja hetimullekaikkitännenyt-tyyliin,vaan ulkoasu(kotisivun),ryy-hommat,yhteydenotot ja kaikki muu aloitetaan menttaliteetilla.....valmis ja paras... *ajan kanssa....
Jumankaute Ago täytyy kyllä sanoo, että on ruuti kuivaa teikäläisellä.
Just vasta äsken järestit Pocan kanssa suomen varmaan kaikkien aikojen parhaan miitin-![]()
![]()
javielä
-ja nyt ollaan jo maailman parasta merkkikerhoa pystyttämässä. Siis voiko tuohon kukaan sanoa, ettei kiinnostais.Eli mukana ollaan.
Mukaan tullaan! *
![]()
Kotisivuja pittää alakaa vääntämään ja Kerhoa perustamaan,kotipaikaksi tulisi Äänekoski.....yllättäen... *
Mahtavaa aktiivisuutta ja kiinnostusta porukoilta.....kiitosta!
Sanoppa muuta! Kiinnostusta on täältäkin suunnalta, eihän moisesta yksinkertaisesti VOI jäädä pois!(jaribusa @ Touko. 11 2004,16:37) kirjoitti
![]()
No niin,nyt olen ottanut yhteyttä maahantuojaan ja katsellaan mitä sieltä tulee.Jänskättää ihan.....![]()
Asiaa... mie voisin kans lähtee mukkaan tommosseen kerhoon. *![]()
ex mopot --> Honda CBR 1000F -92, Suzuki GSX1300R Turbo -03, Suzuki GSX1300R -06, Suzuki GSX600R -06, KTM Super Duke -07, Kawasaki Z750 -07, Ducati 1098 -08.
Nyt alla KTM Super Duke
Ilman muuta ja muut ilman!
Kannatetaan!![]()
Jos juhannuksena on lunta katolla,niin silloin sitä on myös maassa!
mukana olen tietenki kans, höh kuka sitä nyt muuta luuli *
On sil agol virtaa, ei muuta kun antaa palaa...
eikä se nyt niin huono ois se kalalokkikaan *jos vaan pyörä ois yhtä hyvä *ku bussi
*
![]()
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
I'm in... ;)
- Jsalok -
Nyt on saatu tarjous serveri-vuokraus hotellilta ja nyt pähkitään kumpi ompi parempi...nebula vaiko datamappi....![]()
orot ny viäl vähä ago...mää kysy tolt mee nallikalt millai mee servull ois tillaa.....
jokkebus@
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
....ööö..saiskos suomex jokke.....![]()
![]()
![]()
Omasta kokemuksesta suosittelen Nebulaa .... varmatoiminen jne. .... sähköpostilistat ja muut foorumit tuovat ikävän kululisän, mutta ainakin Nebula on toimintavarma(Agostini @ Touko. 13 2004,15:34) kirjoitti
...... ellei tuo Jokke saa höylättyä siivua kovolta.
2xSS1000 2002
3xSS1000, BB1500 2003