Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    niih kukahan maalaa kypäriä tilaustyönä suomessa?
    nimittäin nuo parhaimmat kypärät on niih jumalattoman hinnakkaita. ja haluttas löytää saaha semmoinen kypärä jossa ois itteä mielyttävä väritys. esim pohjaväriltään vaalee tai vihertävä. ja siihen jonkinlaiset kuviot esim lehtikuvio tai vastaava. merkki jota oon harkinnut ois agv tai mds.
    ja alle 300egee sais itse kypärällä olla hintaa. ja maalaus päälle.
    FAW D-SIGN ainakin maalailee kypäriä. Ja googlella löytää varmasti läjäpäin tyyppejä jotka maalailevat kypäri ym.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    ihan mielöttömän siistejä maalauksia...
    Rock till you drop...
    Lainaa (TONI_VAAN @ Touko. 24 2004,00:43) kirjoitti
    nimittäin nuo parhaimmat kypärät on niih jumalattoman hinnakkaita. ja haluttas löytää saaha semmoinen kypärä jossa ois itteä mielyttävä väritys. esim pohjaväriltään vaalee tai vihertävä. ja siihen jonkinlaiset kuviot esim lehtikuvio tai vastaava. merkki jota oon harkinnut ois agv tai mds.
    ja tietenki se pakollinen iridum tai peili visiiri
    Lainaa (TONI_VAAN @ Touko. 24 2004,00:43) kirjoitti
    Täällä Karkkilassa yks kaveri maalaa noita pottia tai oikeastaan mitä tahansa. Hinta on AIVAN VARMASTI kohtuullinen ja maalata osaa kyllä.
    Tossa on tollaiset äkkiä kyhätyt sivut, sieltä löytyy puhelin numero jos kiinnostaa
    http://www.sunpoint.net/~icepaint/
    Netistä löytyi tollanen sivu... ne tiedä miehestä mitään mutta näky olevan muutama kypärä maalattuna...

http://mach.fi/
    Rocket III
    Ex:
    FJR 1300
    ZRX 1200S
    Rocket III
    ZRX 1200R
    M 1500
    ZZR 1400
    XJR 1300
    ZXR 750
    GPZ 750