pittääpä toimittaa terveiset perille(sam1 @ Touko. 23 2004,12:38) kirjoitti
![]()
Kuopion poliisi tiedotti asiasta myös. Kyllä nuo kenttäajot kuitenkin on Suomessa oikeita paikkoja harjoitella kovan vauhdin tuntumaa ja myöskin siitä jarruttamista.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
tekeville sattuu paranemisia
hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
Tsemppiä paranemiseen *![]()
Toivottavasti tästä ei jää elinikäistä traumaa. Hannu Virta laittoikin erinomaisen aiheen kriisiapuryhmästä tähän foorumiin.
Myytävänä Suzuki GSX 750 F
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730
Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
Kerrohan Speedy kaverille terveiset! Hienoa kuitenkin, että se on vielä mahdollista.
Se on tuollainen liki kolmensadan nopeus sitä luokkaa, että siinä ei isoja virheitä sallita....![]()
* Arctic Ranger *
Tsemppiä nimi-ja mopokaimalle![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Paranemisia! Onneksi ei henkikulta lähtenyt eikä tarvii kynttilöitä tänään sytytellä. *![]()
Tosi ikävää... Tsempii ja voimii sinne Kuopioon päin!
Pitäkää Jumala mielessä ja Housut jalassa...
Todella paljon kiitoksia tuesta, ilman "muistoja" tapauksesta ei ilmeisesti selvitä, mutta mikä tärkeintä, henki säilyi. Pyörästä (12R) ei jäänyt pahemmin mitään järkevää tähteeksi. Mutta niitähän saa aina uusia, jos fysiikka sallii..
t. Janne
KTM 1190 Adventure ABS -16
janne ei luovuta ihan hevillä!(jahonen @ Kesä. 17 2004,15:17) kirjoitti
ja paranee sitä paremmin kun läppäri edessä netissä surfaileee!
![]()
![]()
Joo niin teki.(Eetu @ Touko. 22 2004,20:19) kirjoitti
Ite olin kattomassa tuota Kemissä. Ei huomannu ajoissa et rata loppuu. Sillä kaverilla oli joku 3 lasissa tutkaan. Ei sillä kaverilla tainnut olla mitään mahdollisuuttakaan selvitä, niin pahasti se mopo lenti metsikköön..![]()
Eipä ole tänne tullut pahemmin kirjoiteltua mutta kirjoitanpa nyt sitten.
Taitaa olla muitten kannalta jo hivenen vanha juttu (kohta tulee 2 vuotta) mutta omalla kohdalla tuskin koskaan. Hengissä kuitenkin edelleen ollaan, tosin matkalle jäi puolet oikeasta jalasta (FUBAR) ja oikea händy pelittää vain osittain, tosin toimeen on tultu. Eniten kiusaa ettei oikea etusormi pelitä, kirjoituksesta ei tule oikein mitään. Fillarilla ajelu onnistuu pienin varauksin aika mukavasti jo
Ja kuten tuolla toisaalla totesin, aion vielä jossain vaiheessa vielä, kunhan vaan keksin miten.
En tiedä miten Kemissä, mutta ainakin tuossa Rissalassa kiitorata on sikäli ikävä että lähtöpaikalta ei nähnyt mittauspistettä (korkeuseroa sen verran) eikä voinut siten siihen ottaa mitään referenssiä alusta asti. Ainakin omalla kohdalla siitä olisi varmasti ollut apua. Toivottavasti kenellekkään ei satu samaa, oli melko ikävä kokemus. Itsellä ei noin paljoa ollut vauhtia (paras guestimointi on kaatumishetkellä luokkaa 200 km/h), kun kerkesin ruhtinaalliset 50 metriä jarruttaa, tosin se ei täysin kesää tehnyt.
Liike-energiaa 300 km/h vauhdissa olevalla 80 kiloisella ihmisellä on sen verran, että sillä lämmittää litran vettä nollasta 66-asteiseksi. Tai polttaa 60 watin hehkulamppua reilun tunnin. Sanomattakin selvää että pahaa jälkeä tulee helposti, kun sama energiamäärä muutetaan muutamassa sekunnissa eri muotoon.
t. Janne
KTM 1190 Adventure ABS -16