[B]moro. oisko kellään tietoa millainen projekti on laittaa vance &hines long hotit pyörään. mitä tarvii?mistä saa?? paljonko kustantaa ja miten hyvin kone kestää?
Niitä myy muunmuassa:
-Hoghaus (kallis)
-BikeWorld (halvempi)
-.org webshop (ainakin meinasivat ottaa listoille)
Tosin sinuna ostaisin toiset putket. Ovat kovin hienot ja antavat ääntä riittävissä määrin. Mutta, amerikkalaiset toleranssit ovat aika rankat; omia putkia asennettiin miesvoimin, ja silti eivät tahtoneet suostua linjaan keskenään. Edelleen ruostuivat sangen nopeasti, pintaruosteen nyt saa kiillottamalla pois, mutta vaatii oman vaivansa aika-ajoin. Mulla on siis Vance&Hines LongShotit.
Eli tsekkaa ihmeessä muiden valmistajien röörejä.
Roadhouse brandin putkista olen kuullut myös ikävää palautetta.
Tsekkaa Cruiser And Customizing sivut, sieltä löytyy putkia moneen makuun. En muista urlia mutta googleta se esiin.
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Tässä Wild Stariin sopivia osia Cruiserilta.
Itse tilasin Hard Kromen kolmen tuuman putket 19.4. Tällä tietoa pitäis olla postivalmiina 29.5. Saas nähdä milloin on suomessa. Suurin osa palautteesta näyttäis olevan positiivista. Tais siellä yksi valittaa kromin irtoamisesta.
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Muista säädättää pyörä putkien laittamisen jälkeen ettei käy liian laihalla..... Ei noissa V&H:n LongShoteissa ainakaan itselläni mitään ongelmia ollut. Hyvin istui kiinni ja äänet on kuin toiselta planeetalta verrattuna orkkis rööreihin....![]()
WildStar XVS 1600
"Nothing beats the cubic inches"
"Loud Pipes Save Lives"