Otan mukaan
Jätän pyörän omaan kypärälukkoon
Kypärälukko ei riitä, lukitsen järeämmällä lukolla
Kypärä jää peiliin roikkumaan ilman lukkoa
Olen usein jättänyt peiliin, mutta tätä ketjua lukiessani olen päättänyt, että enää en jätä..kun on vielä uusi kypäräkin
![]()
Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
Juu, ei kannata. Siihen voi joku kusta.(ormi @ Marras. 17 2005,23:09) kirjoitti
![]()
vähän riippuu paikasta, mut pääasiassa jos on näköetäisyydellä ts. seison käytännössä vieressä voi roikkua peilissä. lyhkäseks ajaksi kypärälukkoon (jos käsillä pitää tehdä muutakin kuin rutistaa leukasuojaa) ja pidemmillä pysähdyksillä aina mukaan
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Kyllä z-one lähtee mukaan jos ei laukkuun mahdu.
Ahdettu 1216
Otan mukaan, paitsi silloin kun olen näköetäisyydellä!
Normisti se jää pyöränpäälle... jos sataa, tai oon pidempään poissa niin sitten mukaan...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
kyllä potta pitää kantaa mukana, ei nii iso vaiva verrattuna että joku muu tarvittis sitä.![]()
Kovat kundit ei tanssi.
Lukitsen kypärän pyörään.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Potta on siellä missä minäkin. Eli mukaan tulee.Vaikka ei sitä välttämättä tarvii ite kantaa
![]()
200cc+250cc
kauppaan otan mukaan. siihen o hyvä kerätä tavaroita
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-
Mutta yleesä mukaan.(villemarkus @ Tammi. 13 2006,10:00) kirjoitti
Vaikka onhan se välillä vähän hankalaa...
usemmiten mukaan. Ei custommaalattua viitsi jättää potkittavaksi.
Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
Minusta menee ohi vain nopeammat.
http://www.veepee.fi/
Naisellisella naisella on käsväsky mukana tilanteessa kuin tilanteessa, joten "Otan mukaan".
Z-one lähtee mukaan![]()
KTM 950 Adventure -06
Jätän useimmiten. Sitä voi joku sairaampi tarvita.
nimimerkki "jo kolme kpl vohkittu"
Aja millä ajat kunhan ajat...
Ikivanha pesemätön ja sopivasti naarmuinen potti ja risat hanskat ei ol viel kelvannu kenellekkään.
Erinäisillä mopoilla ja moottoripyörillä on tullut tuhrailtua jo vuodesta 1979 alkaen.
Sama täällä mutta ellei takalaukkua tai sivulaukkuja mukana on potta pakko ottaa kantoon.(Obelixxx @ Tammi. 16 2006,11:51) kirjoitti
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Säästän muilta sen vaivan, eli otan itse potan mukaani.![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
Takalaukussa, jos se on mukana ja tyhjänä. Muuten kainaloon.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Aina otan mukaan paitsi kesäisinä tiistaiiltoina Mustalahdessa!!
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Yleensä olen jättänyt peiliin roikkumaan tai jos on takalaukku ollu tyhjänä matkassa saatan laittaa sinne. Joskus pidemmällä reissulla olen käyttänyt pientä riippulukkoa jolla tuplaD lenkistä peilinvarteen, eihän se estä viemistä mut ehkä vähän hidastaa. Nyt kun näitä kommentteja lueskelee niin alkaa vahvistua ajatus lukitsemisesta aina, josko ensikaudella osaisin lukita.
Useimmiten mukana. Joskus jää peiliin roikkumaan, varsinkin jos muita pyöriä lähettyvillä...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
yleensä mukaan, ellei sitten käy pikaiseen näköetäisyydellä...
on nääs aika kallis Shoei,
joten ei lompsa kestä kovin montaa ostaa....![]()
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800