Otan mukaan
Jätän pyörän omaan kypärälukkoon
Kypärälukko ei riitä, lukitsen järeämmällä lukolla
Kypärä jää peiliin roikkumaan ilman lukkoa
Mukaan, paitsi mopohäppeninkeissä, kun en ole pitkään poissa, silloin peiliin
K1600GTL
Kypärä lähtee mukaan aina...en halua nähdä sitä poispäin ajelevan nassikan päässä....
Suhteellisen turvallisissa paikoissa jätän mopon omaan lukkoon. Jos oon pitemmän aikaa poissa mopon luota, otan kyllä kuupan mukaan.
Kokoontumisissa yms. jätän siihen mopon päälle katselemaan maisemia.
Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.
BMW K1300S Black Edition -14
BMW K1200S -06 ex
Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
Kawasaki ZX-6R -05 ex
Honda CBR 600F Sport -03 ex
jääpi peiliin roikkuun, taikka jalaksen alle jos pehmee maaperä! jos joku sen paskan vie mukanaan ni eläköön sen kanssa vaikka intiimisti! meen kirpparille tms. ja ostan toisen paskan tilalle!![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
jos on mopo näköetäisyydellä niin peiliin jää mutta muuten laitan sivulaukkuun...kaiken varalta.
--WROOM--
Liian arvokas ja tarpeellinen esine että jättäsin vartioimatta...
Aika kuluu - niin minäkin
Molempien kypärät ja käsineet laukkuihin.Tallessa ovat,mikäli pyörä säilyy.![]()
Laiska, mutta päättäväinen.
Kyllä se mukana kulkee, ei paina niin paljoa ettenkö jaksaisi mukana kantaa![]()
"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
Kypärä mukaan jos on lyhyt pysähdys, muutoin takalaukkuun minne sopii mukavasti eikä tarvitse murehtia sateista tai ohikulkijoista.
Semper omnia haerent!
riippuu vähän mestasta missä sillä hetkellä on...kotipuolessa yleensä uskaltaa jättää peiliin killumaan,mutta jos vähänkin epäilyttää että voi häipyä niin sit roudaan sitä mukanani![]()
Jos pyörässä olisi kypärälukko, niin käyttäisin sitä. Mutta kypärä jää aina peiliin roikkumaan oli paikka mikä hyvänsä.
Jos pöllitään peili, niin miks sitten ei kypärää?
Kypärä aina mukana.
Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
Jos ois kypärälukko, niin vois edes harkita mutta muuten otan mukaan.
Ei auta vaik kiikulla keventäs...
mukana seuraa..
Riippuu paikasta..Kahvilla käydessä yleensä peilissä,muuten mukana.
yleensä peilissä,mutta forssassa ollessa mukaan![]()
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Kypärä jää yleisimmin pyörän omaan lukkoon mutta jos nyt ihan iltamyöhällä ollaan johonkin mustalaiskarnevaaleihin menossa lähtee kypärä kainaloon...
C B R
Nykyään potta kulkee aina mukana. Tosin tämäkin piti oppia kantapään kautta: Arai nussittiin kun olin pikavisiitillä kaverin luona ja pyörä oli rapun edessä parkissa.
Riippuu aivan tilanteesta ja paikasta.![]()
Huominen on tulevaisuutta -Matti Nykänen-
Kyllä lähtee mukaan ei raaski jättää kun on ihan uus potta![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Paikasta riippuen mukaan tai järeempään lukkoon...
Riippuu paikasta. Omassa kylässä pyöriessä uskaltaa hyvin jättää vaikka avaimet virtalukkoon. Muualla yleensä otan potan mukaan. Kypärälukon lukko on jotenkin niin jumissa, että en ole sitä onnistunut saamaan auki.
Mukana. Jos itse näköetäisyydellä, niin sitte peilissä roikkumassa.
"Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
Mukana kulkee jos pyörä ei ole näköetäisyydellä, tosin kyllä se monesti roikkuu peilissä jos kahvilla käy ja pyörän näkee.![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Riippuu aika lailla paikasta. Useimmin otan mukaan. Yksi kypärä on lähtenyt omille teilleen.
messii lähtee. mulle riitti että yks potta pöllittii kypärälukosta.... tuli kallis paukku. eli nykyään kypärä kulkee mukana