Onko näin, että kakkosta ei pysty vaihtamaan paikalla ollessaan suoraan? Eli siis vain vauhdissa?
Näin ainakin mun pyörässäni...
En tiiä noista uusista Kawasakeista, mutta mun käsityksen mukaan pitäis mennä.![]()
En viiti ite kolmosta pienempää käyttää jos esim. sorrun liikennevaloissa tms. vähän rengasta savuttaa...![]()
Joo, toi lukee ihan manuskassakin. Paikaltaan saa vain ykkösen tai vapaan.
What's the difference between Buell and your wife?
After two years Buell still sucks...
Siinä on joku turvajuttu ettei ykköseltä pysty vaihtamaan suoraan kakkoselle paikallaan ollessa![]()
-Shut the F*ck Up!-
Ainakin niissä kawoissa minkä kanssa olen joutunut tekemisiin, on kakkosen kytkeminen paikaltaan estetty. (ZXR 91,92,93, ZZR600 90,92,93, 1100 90,97) Tarkoituksena lienee (?) vapaan helpompi löytyminen. Toteutettu kolmella haulilla rattaan ja vetoakselin välissä, jotka estävät vaihteen kytkeytymisen silloin kun akseli ei pyöri. Vasta pyörän liikkuessa =vetoakselin pyöriessä keskipakovoima vetää haulit pois akselin urista jolloin vaihteen kytkeytyminen mahdollista. Fiksua?![]()
Toihan on jo ikuvanha kawasakismi... Näppärä ominaisuus ehdottomasti. Tyytymättömät saavat vaihtaa Hondaan...
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Myös mun mielestä aivan loistava ominaisuus pyörässä! Tietysti onhan niitä, jotka haluaa esim. liikennevaloista lähteä jollain muulla kuin ykkösellä....![]()
Sillä ainoolla Hondalla joka mulla on ollut joutu aina polkemaan vaihdetta eestaas että vapaa löytyis. Kawalla ei tarvii
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Jup, noinhan tuo toimii. Sen saa myös purettua jos räjäyttää laatikon ja ottaa haulit veks (3kpl). Haulit sijaitsee 4. vaihteen rattaassa (tai sen alla). Toimii vissiin siten että lukitsee kaksi vaihdetta samaan aikaan, eli 2 ja 4 vaihteet. Korjatkaa viisaamat jos olen väärässä...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Hyvä tietää!
Mutta ihan tyytyväinen olen tähän, että kakkosta ei saa paikalta vaihdettua... Luulin vaan että pyörässä on joku vika![]()
Juu itsekin tässä kerran yritin mäkistarttia, ja huomasin että perkules ei mee kun ykkönen sisään...
eli jos työntelen tuota etiä päin, niin sillon vissiin voi isompaa lyödä sisään(mäkistarttia varten)
Tästä keskustelusta rohkaistuneena testaamaan: pyörä käynnissä, paikallaan, kytkin pohjassa, vieno nosto vasemmalla pottivarpaalla...
Hieman tavallista kovempi 'klonks' kuuluu ja kakkonen menee päälle. Lieköhän tuossa mopedissa joku sunnuntailaatikko (?).
Pörrr
Onkohan meikäläisellä saanu noi kyseiset "haulit" pikkisen damagee, kun mulla aina sillon tällön pääsee lipsahtamaan se kakkonen ihan paikoiltaan.. Syy saattaa löytyä tästä(Bluesman @ Touko. 21 2004,08:42) kirjoitti
http://groups.msn.com/Z750Kaw....toID=40
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Mulla tarvii ainakin lämpimän koneen jotta toi kakkospykälän estävä himmeli toimis. kylmälläkoneella saa vekslata miten lystää...katotaan korjaantuuko asia huollossa?? ja öljyillä....(Zidi @ Touko. 31 2004,09:23) kirjoitti
![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mulla toi toimii isolohkossa vain paikaltaan ja kun kone ei käy.
evvk, ja vaikka toimisi niin ainahan sen saa kierrettyä kun luistattaa vähän kytkintä (liikkeellä kun ollaan).
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Tuolle ominaisuudellehan Kawainssi on antanut oikein nimenkin: NEUTRAL FINDER...![]()
- TÄH!?!- Tämäkö letukka? Miten niin? -
Ei toiminu toi systeemi uutena, mut nyt uudenkarheena n.1000 lasissa, toimii loota tosi hyvin.
Don´t tread on me!