Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 63:sta
  1. #31
    Lainaa (ajf @ Touko. 21 2004,18:03) kirjoitti
    Mitä noihin Kuopion kuolleisiin tulee, niin niitähän on tosiaan kaksi ja se toinen (hirvi eteen, tämän paikkana on joissain uutisissa mainittu Riistavesi) ei mene kuskin piikkiin, toinen sitten sitäkin enemmän.
    Riistavesi on hallinnollisesti osa Kuopiota.
  2. #32
    Syytöksiä *

    Tuomitsemisia *

    Arvuuttelua *


    Lehtitietojen perusteella *



    Voi helvetin helvetti..! Missä te ihmiset ootte aiemmin elänyt, jossain sellaisessa paikassa johon minkäänlainen uutisointi mediassa ei oo yltänyt. Nyt sitten luette ja kuulette uutisia, joiden perusteella teette johtopäätöksiä asioista, joilla toimittajat myyvät tuotettaan. Alkaa oleen aika syvältä tää meno...




    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  3. #33
    Lainaa (-V- @ Touko. 21 2004,08:19) kirjoitti
    Korvatulpat muuten on yksi vauhtisokeuden aiheuttaja. Ne päässä nopeus karkaa huomaamatta, kun ei nopeusmittarikaan ole näkökentässä ellei päätä alas käännä sitä varten. Eilen taas motarilla huomasin että kuurona ei yhtään huomaa onko vauhti 120 vai 170, eikä taajamassa onko vauhti 50 vai 90 . Vuosia olen ajanut ilman tulppia mutta nyt on alkanut vasen korva soida jatkuvasti niin olen yrittänyt edes maantielle lähtiessäni totutella tulppien käyttöön. Vaikeaa ahdaskorvaisella on...

    EDIT kertokaas nyt mistä tuo EMPY tulee, kun en ole hitailla aivosoluillani tajunnut...
    Ajelet varmaan jollain muoviluodilla, koska customissa tuntuu kaikki nopeudet yli 100 km/h.
    Matelua monen mielestä.
    On tota satakahdeeksankymppiä (180 mittarin mukaan) kokeiltu turvallisissa olosuhteissa.
    Viisi kilsaa riitti, ja totesin, että 110max sopii mulle matkanopeudeksi, silloin kun se on sallittua.
    Ohituksessa nopeus voi olla mitä vaan.
    Pääasia on päästä tarvittaessa nopeasti ohi turvallisessa ohitilanteessa ja -paikassa.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  4. #34
    Lainaa (MadMax @ Touko. 22 2004,00:26) kirjoitti
    Voi helvetin helvetti..! Missä te ihmiset ootte aiemmin elänyt, jossain sellaisessa paikassa johon minkäänlainen uutisointi mediassa ei oo yltänyt. Nyt sitten luette ja kuulette uutisia, joiden perusteella teette johtopäätöksiä asioista, joilla toimittajat myyvät tuotettaan. Alkaa oleen aika syvältä tää meno...[/b]
    Mikä hätänä? Minusta esim. tuossa viimeisimmässä Kuopion tapauksessa on päivänselvää, että se oli prätkäkuskin ajovirhe. Voihan se tietysti olla, että sikäläinen sanomalehti on huvikseen sepittänyt koko jutun eli tehnyt ns. käytännön pilan kun nuo savolaiset on sellasii huumormiehii...
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  5. #35
    Lainaa (MadMax @ Touko. 22 2004,00:26) kirjoitti
    Voi helvetin helvetti..! Missä te ihmiset ootte aiemmin elänyt, jossain sellaisessa paikassa johon minkäänlainen uutisointi mediassa ei oo yltänyt. Nyt sitten luette ja kuulette uutisia, joiden perusteella teette johtopäätöksiä asioista, joilla toimittajat myyvät tuotettaan. Alkaa oleen aika syvältä tää meno...
    Olet tuossa aivan oikeassa, lähdekritiikkiä pitää harrastaa.

    Silti, esimerkiksi noissa Kalevan uutisoinneissa tilanne ei ole aivan niin huono kuin iltalehden lööpeissä, niistä lähes kaikki tulee sellaisenaan STT:ltä, joka taas ei saa pennin latia enempää tai vähempää rahaa jos uutiset on "myyviä". Kuvaavaahan tässä on se, että kovin monessa muussa paikassa, joilla tuo sama STT:n uutisointi on käytettävissä, nämä motoristionnettomuudet eivät edes ylitä uutiskynnystä. Nuo uutiset on tältä vuodelta olleet erittäin neutraaleja sävyltään muutenkin, ainakin toistaiseksi.

    Tutkijalautakunnathan noita sitten selvittää, ja niiden työn tulokset ja se lopullinen "totuus" on riisuttuina versioina sitten joskus julkista materiaalia, eli käytännössä ensi vuonna. Nuo jutut kuitenkin sattuu nyt, ja ne on puheenaiheina muuallakin kuin täällä. Tästä ajankohtaisuudesta hyvä esimerkki on esim ne tuon Kuopion ohituskolarin rumanpuoleiset kuvat. Että kai näistä nyt puhua saa?

    Näissä kaikissa on kuitenkin mukana se inhimillinen tekijä kuskin kypärän sisällä, ja tässäkin threadissa on jo mietitty miten noita tilanteita voi syntyä huomaamatta. Se, että joku miettii miten voi halutessaan pitää itsensä paremmin hengissä ei varmaan ole paha asia?

    Eipä ole ainakaan mulla mitään kiinnostusta tuomita ketään, mutta kiinnostaapahan vaan mikä on se todellinen pahan mällin riski liikenteessä, jos ajelee kutakuinkin ihmisiksi. Että pahoittelut vaan jos tällä onnistuin kylvämään perunoita sieraimiisi, ei ollut tarkoitus.



  6. #36
    Lainaa (Bomber @ Touko. 22 2004,01:00) kirjoitti
    Lainaa (MadMax @ Touko. 22 2004,00:26) kirjoitti
    Voi helvetin helvetti..! Missä te ihmiset ootte aiemmin elänyt, jossain sellaisessa paikassa johon minkäänlainen uutisointi mediassa ei oo yltänyt. Nyt sitten luette ja kuulette uutisia, joiden perusteella teette johtopäätöksiä asioista, joilla toimittajat myyvät tuotettaan. Alkaa oleen aika syvältä tää meno...[/b]
    Mikä hätänä? Minusta esim. tuossa viimeisimmässä Kuopion tapauksessa on päivänselvää, että se oli prätkäkuskin ajovirhe. Voihan se tietysti olla, että sikäläinen sanomalehti on huvikseen sepittänyt koko jutun eli tehnyt ns. käytännön pilan kun nuo savolaiset on sellasii huumormiehii...
    onhan niitä keksitty, jossain joku fiksu toimittaja oli aikoinaan keksiny omia juttuja saatanan palvojista mut jäi kiinni. * ..miten tääkin nyt tähän liittyi *
  7. #37
    Lainaa (ajf @ Touko. 22 2004,01:07) kirjoitti
    Tästä ajankohtaisuudesta hyvä esimerkki on esim ne tuon Kuopion ohituskolarin rumanpuoleiset kuvat.
    mitkä kuvat?? mistä mä oon taas jääny paitsi..
  8. #38
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (ajf @ Touko. 21 2004,23:08) kirjoitti
    Paskin juttuhan tässä on se että kaikki tuollaisistakin tuleva sonta kipataan niiden niskaan joilla on järkeä päässä.
    Kuten kaikki hyvin tietää, niin tästä aiheesta on näillä palstoilla kirjoitettu kilometrikaupalla.




    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  9. #39
    Lainaa (MattiR @ Touko. 21 2004,21:38) kirjoitti
    Minulla on sellainen hytinä, että nämä eivät kaikki ole lainkaan
    ajopelistä riippuvaisia asioita. Jotkut luupäät ajavat ihan miten
    sattuu, olipa alla sitten mikä ajopeli tahansa - sama meno ja meininki.
    Ennenpitkää ne uhraavat henkensä tolla menolla joka
    tapauksessa - on vain ajan kysymys.
    ...
    Korvienvälijuttuja - sanoisin - valitettavasti
    ...
    *huokaus*
    Levolle laske luojani
    armias ole suojani
    ja järkeä anna päähäni.
  10. #40
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kiirettä pitää, kun ei ehdi pottaa päähänsä laittamaan.
    *voi fidulainen sentään*
    Äly hoi, älä jätä !
    Mut niin kai se on, että sitä saa mitä tilaa.

    ---- klipsis Aamulehti 21.5.2004 ----
    Kotimaa 21:50 21.05.04

    Kypärättä ajanut motoristi loukkasi päänsä Hankasalmella
    Vuonna 1967 syntynyt paikkakuntalainen mies loukkaantui moottoripyöräturmassa keskisuomalaisessa Hankasalmen kunnassa perjantaina.

    Onnettomuus sattui aseman läheisyydessä Topintien ja Palokankaantien risteyksessä kello 17:n aikoihin. Poliisin mukaan ilman kypärää liikkeellä ollut motoristi kiihdytteli voimakkaasti ja menetti ajokkinsa hallinnan tuntemattomasta syystä.

    Mies lensi moottoripyörän kyydistä ja loukkasi päänsä ja raajansa. Hänet kuljetettiin ambulanssilla hoitoon Keski-Suomen keskussairaalaan Jyväskylään.

    Poliisi jatkaa onnettomuuden syyn tutkintaa.
    STT

    ...

    Viisi nuorta loukkaantui ulosajossa Vantaalla.

    Viisi nuorta loukkaantui auton ulosajossa Vantaan Keimolassa tänään iltapäivällä.
    Vakavimmin loukkaantui seurueen ainut tyttö, joka kuljetettiin hoitoon Töölön sairaalaan Helsinkiin.
    Turma sattui noin kello 16.45 Vanhalla Nurmijärventiellä, Vestrantien risteyksen lähettyvillä. Autossa oli neljä poikaa ja yksi tyttö, jotka olivat syntyneet vuosina 1984-88.
    Paikalla on oikealle kaartuva mutka, ja poliisin mukaan ulosajon syynä oli luultavasti liian suuri tilannenopeus. Tiellä on tiekohtainen 50 kilometrin nopeusrajoitus.
    Alkoholilla ei ollut osuutta asiassa.
    Ajokissa mukana ollut tyttö loukkaantui vakavimmin, muut lievemmin. Heistä yksi lähetettiin sairaalaseurantaan Hyvinkäälle ja kolme tarkistettavaksi terveyskeskukseen.
    Auto lähti mutkassa kuljettajan hallinnasta, minkä jälkeen se ajautui ensin oikeanpuoleiseen penkkaan ja suistui lopulta vasemmalle ojaan katolleen. Poliisin mukaan suuremmankin turman mahdollisuudet olivat olemassa, sillä samaan aikaan autoja oli tulossa vastakkaisesta suunnasta.

    *tuli pari naarmua autoon 50 nopeudessa *


    STT
    ---- klapsis ----



    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  11. #41
  12. #42
    Toiminta senkun viisastuu. *

    Jos on kotilokuskeissa sietämistä niin on sitä joissain prätkäilijöissäkin.

    edit: tässä tänään.

    edit: mopoilija , tuleva motoristiko?



  13. #43
    Lainaa (Gesture @ Touko. 22 2004,17:57) kirjoitti
    Tarkotatko sitä Jorosin juttua vaiko onko jo uus?
  14. #44
    Lainaa (MattiR @ Touko. 21 2004,06:54) kirjoitti
    Eilen ajelin Hämeenlinnaan - vanhaa tietä. Vauhti vaan pyrki koko ajan nousemaan semmoiset 20-30 yli sallitun. Ohittelinkin joitakin ja *mielessäni kiroilin kovaa vauhtiani - sakkojen pelossa tietenkin. Luulisi, että se on ihan helppo juttu - kun vaan ei käännä kahvasta, mutku ei. Vähän päästä (=tosi usein) huomaa taas menevänsä yli sallitun.
    Eteeni sattui pieni Ford Fiesta ja tie oli typö tyhjä hänen edessään. Juuri kun olin menemäisilläni ohi, niin mieleen tuli, että enpäs menekään. Jäin sen taakse ja sillä konstilla oma vauhti pysyi aisoissa.

    Pitemmillä? matkoilla vauhti pyrkii nousemaan puoliväkisin. Taidanpas kokeilla tuota tapaa vastaisuudessakin. Rekan perään en aio jäädä - tuulenpyörteiden ja näkyvyyden vuoksi, mutta täytynee valita joku maltillinen pikkuautoilija.

    Tämä kuulostaa varmaan ihan tyhmältä, mutta ei se mitään, jos tällä säästää silkkaa rahnaa (ja kortin). *
    *
    On se vaan kumma kun ja jos jää sinne HA:n taakse ja ajelee rajoituksen mukaan niin varmaan 8/10:stä autoilijasta vetää aivan oikeaan reunaan ja *vilkuilee peiliin jotta mee nyt jo.. ja mikset mee sullahan on MP.... ja ne 2. Kymmenestä provosoituu ja alkaa kaahaamaan,, ja melko usein sitä vaan *alkaa roikkumaan mukana.. .. ja joka ilta ennen nukkumaan menoa saa takoa kaaliinsa jotta *muista nyt ajaa Rajotusten mukaan,, varsinkin kun itselläni on 10 v. aikaa siitä kun viimeksi oon ajanu.. ja tottahan sitä tahtois *kääntää nupit kaakkoon..mutta mutta... Hakataan nyt kalloihimme jotta hiljaa hyvätulee...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  15. #45
    Lainaa (hans_81 @ Touko. 22 2004,18:11) kirjoitti
    Lainaa (Gesture @ Touko. 22 2004,17:57) kirjoitti
    Tarkotatko sitä Jorosin juttua vaiko onko jo uus? *
    Naksauta hiirellä tuota sinistä tekstiä niin saat lisätietoa. *
    No ei välttämättä...
  16. #46
    Lainaa (Gesture @ Touko. 22 2004,20:44) kirjoitti
    Lainaa (hans_81 @ Touko. 22 2004,18:11) kirjoitti
    Lainaa (Gesture @ Touko. 22 2004,17:57) kirjoitti
    Tarkotatko sitä Jorosin juttua vaiko onko jo uus? *
    Naksauta hiirellä tuota sinistä tekstiä niin saat lisätietoa. *
    Tässä se taas nähtiin:

    Ei mutta, joillakin on teksti sinisellä ja siitä en tajunnu klikkasta aikasemmin.

    No selvispähän asia.
  17. #47
    Tämä seuraava pohdiskeluni liikkuu yleisellä tasolla kaaharoinnista....

    Jostain tarttui korvaani nuorison oma arvio purevasta valistuksesta ja se kuulemma oli sellaista, että pitää olla kuvia oikeista onnettomuuksista; verta ja suolenpätkiä. Ja hengissä selvinneiden, mutta esim. pyörätuolissa istuvien omakertomuksetkin kuulemma kalahtavat. Ja tästä tulikin mieleen, että sitä mitä ei tiedä, ei liioin osaa pelätä. Osa kaahareista, myös isommista, voisi rauhoittua kun näkisivät oikean kolaripaikan. Aukisahatut autot, ihmisten omaisuutta, sinivaloarmeijan, verta ja peitettyjä raatoja. Nykyään kaikki siivoaminen tapahtuu niin nopeasti, liikenne kierrätetään toista kautta jne jne. En nyt toki tarkoita, että prosessia pitäisi pitkittää show:n vuoksi. Suurin osa nuorista ei liene nähnyt vainajaa edes "sairaalaoloissa". Kun kävin katsomassa poisnukkunutta sukulaistani sairaalan kappelissa, se oli ensikertalaiselle pelottavaa, oli se kyllä opettavaista. Ei enää tosiaan pihise henki, eikä vanhus siitä enää nouse. Kuolema tai vaikeat loukkaantumiset on vieraannutettu tavallisesta elämästä ja siksi esim. kaahaamisessa otetut riskit kasvavat. Kun ei oikeasti tiedetä että miten käy kun käy pahasti. Lehdestä luetut onnettomuudetkin ovat itsestä katsottuna kaukana. Ja kyllä minä tiedän, että kerranhan täällä vaan ollaan ja sänkyykin voi kuolla, mutta jos kysyttäisiin liikenneonnettomuuksissa kuolleilta nuorilta, että tekisitkö jotain toisin jos voisit, niin veikkaanpa että aika moni muuttaisi valintaansa. Ja lopuksi: joukossa tyhmyys tiivistyy,eikä siihen joukon muodostamiseen tarvita kuin kaksi....
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  18. #48
    Lainaa (teemu @ Touko. 22 2004,18:01) kirjoitti
    Toiminta senkun viisastuu. *

    Jos on kotilokuskeissa sietämistä niin on sitä joissain prätkäilijöissäkin.

    edit: tässä tänään.

    edit: mopoilija , tuleva motoristiko?
    Siis mitä? eikö se tarkotus ollukkin että mennään kovaa (ylemmäs linkis), mut tos meni vähän pieleen. eikai radalla tarvitse ny ajaa 50km/h max.. vai ymmärsinkö taas väärin.
  19. #49
    Lainaa (hans_81 @ Touko. 22 2004,20:49) kirjoitti
    Lainaa (Gesture @ Touko. 22 2004,20:44) kirjoitti
    Lainaa (hans_81 @ Touko. 22 2004,18:11) kirjoitti
    Lainaa (Gesture @ Touko. 22 2004,17:57) kirjoitti
    Tarkotatko sitä Jorosin juttua vaiko onko jo uus?
    Naksauta hiirellä tuota sinistä tekstiä niin saat lisätietoa.
    Ei mutta, joillakin on teksti sinisellä ja siitä en tajunnu klikkasta aikasemmin.
    No niin. Jälleen peräänkuulutan sitä normaalia webikäytäntöä, että linkit olisivat alleviivattuina. Helpottaisi joidenkin elämää huomattavasti. Eikä liene kovin suuri homma ylläpidolta, vai kärsiikö sivuston tyyli liikaa?
    Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
  20. #50
    Miten nyt vaan syyllistetäänkin tai tuomitaan (vaikka en sitä kovasti tässä topicissa ole huomannut), on asiassa toisaalta lohduttavakin puolensa.
    Monien onnettomuuksien perusteella kuskin oma ajotapa ratkaisee aika hemmetin paljon. Eli ajamalla kutakuinkin asiallisesti onnettomuuteen joutumisriskisi pienenee huomattavasti.
    * Arctic Ranger *
  21. #51
    Kyselin aiemmin noita onnettomuuspyörätyyppejä. Kiitos kaikille vastaajille. Suurin osa ylinopeusonnettomuuksista on taitanut tapahtua kyykkypyörillä tms. kuten aavistelinkin.
    En nimittäin koskaan ole nähnyt edes videolla jonkun keulivan matkapyörällä tai customilla.
    Kyllä tuo teho/paino -suhde näyttäisi vaikuttavan niin paljon onnettomuuksien määrään, että eikö vakutusyhtiöt voisi lopulta huomioida tuonkin, eikä vain pelkkää kuutiotilavuutta!
    Turvallista

    Jos minulla on varaa pitää kaksipyöräistä, miksi en ajaisi kahdella pyörällä? Eihän autollakaan kallistella kuin elokuvissa!
  22. #52
    Lainaa (arikorho @ Touko. 25 2004,12:14) kirjoitti
    En nimittäin koskaan ole nähnyt edes videolla jonkun keulivan matkapyörällä tai customilla.
    Ei video, mutta eipä | tämä | näytä feikiltäkään. Eli keulii se Wingikin kun oikein yrittää ja pistää poikakaverin vielä takatuhdolle... Kyllä ne PB:n kaverit osaa!*
  23. #53
    Pojat siinä keulii, molemmat, ja vielä joku ihmettelee mistä HOMOSOHVA -nimi tulee just tollasille mopoille
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  24. #54
    Puoltoista kuukautta ja n. 3000km...kolme läheltäpititilannetta jo takana..Risteyksestä eteen kääntyvä kotilo , omalla kaistallani vastaantuleva ohittaja *nyppylän takaa sekä pysäkiltä lähtevä bussi. Pidän itseäni suht'koht rauhallisesti etenevänä(no kyl kaikki joskus kääntää!) kuskina ,etenkin jos ritsalla on joku ,eikä tällasella matalaviritteisellä AT:llä niin kauhiasti lennetäkkään ja tässäpä juuri pelastus kyseisiin tapahtumiin. Mikäli mahdollista olen vastedes pysytellyt pois pääteiltä ja edennyt nk. mutkankautta suoraan ja muuten, ko. "sivutiet" on todella niitä parhaita kaxpyörästeitä.Tuntematon tie on ainakin mulle paras vauhdintappaja...
    Ei ole vääriä kelejä , on vaan vääränlaisia varusteita ja ajopelejä..
  25. #55

    Tunnus suljettu
    Liittyi Dec 2003
    Helsinki
    Lainaa (rico @ Touko. 25 2004,09:44) kirjoitti
    Miten nyt vaan syyllistetäänkin tai tuomitaan (vaikka en sitä kovasti tässä topicissa ole huomannut), on asiassa toisaalta lohduttavakin puolensa.
    Monien onnettomuuksien perusteella kuskin oma ajotapa ratkaisee aika hemmetin paljon. Eli ajamalla kutakuinkin asiallisesti onnettomuuteen joutumisriskisi pienenee huomattavasti. *
    Naulan kantaan *
    Jyrki
  26. #56
    toivotaan vaan ettei lisää tule...
    Rock till you drop...
  27. #57
    Maltti on valttia. Ja terveen(?) paranoidi suhde jokaiseen näkyvään tielläliikkujaan.
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  28. #58
    Lainaa (-V- @ Touko. 20 2004,21:42) kirjoitti
    ja porukassa tyhmyys vielä usein tiivistyy...
    Meikä ajeleekin mieluiten yksin...
  29. #59
    Lainaa (MattiR @ Touko. 22 2004,07:36) kirjoitti
    Kiirettä pitää, kun ei ehdi pottaa päähänsä laittamaan.
    *voi fidulainen sentään*
    Äly hoi, älä jätä !
    Mut niin kai se on, että sitä saa mitä tilaa.

    ---- klipsis Aamulehti 21.5.2004 ----
    Kotimaa 21:50 21.05.04

    Kypärättä ajanut motoristi loukkasi päänsä Hankasalmella
    Vuonna 1967 syntynyt paikkakuntalainen mies loukkaantui moottoripyöräturmassa keskisuomalaisessa Hankasalmen kunnassa perjantaina.

    Onnettomuus sattui aseman läheisyydessä Topintien ja Palokankaantien risteyksessä kello 17:n aikoihin. Poliisin mukaan ilman kypärää liikkeellä ollut motoristi kiihdytteli voimakkaasti ja menetti ajokkinsa hallinnan tuntemattomasta syystä.

    Mies lensi moottoripyörän kyydistä ja loukkasi päänsä ja raajansa. Hänet kuljetettiin ambulanssilla hoitoon Keski-Suomen keskussairaalaan Jyväskylään.

    Poliisi jatkaa onnettomuuden syyn tutkintaa.
    STT

    ...
    Tulkoon nyt mainituksi tuo tuntematon syykin, päissään ilman korttia kaverin pyörällä. Kortti palanut huppelissa ajelusta noin kuukausi sitten.
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  30.  
  31. #60
    Ja lisää "turhia" näyttää tulevan.


    Ei auta mikään, ei.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen