Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 08 2004,22:20) kirjoitti
    Tuntuis aika vieraalta ajatukselta kieltämättä... Onneks nuo Ferraari ja Maseraati on jo ruvennut tekemään noita nelipyöräisiä, niin on niinkuin tehtävien jako suoritettu Duukattin kanssa
    Noh noh... Ferrarin ja Ducatin vetäminen samalle viivalle on hieman liioiteltua..

    Olisit sanonut oikein, eli Fiat hoitaa nelipyöräiset ja Ducati samantasoiset kakspyöräiset italian suunnalla..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  2. #32
    Lainaa (Puuhis @ Syys. 08 2004,22:52) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 08 2004,22:20) kirjoitti
    Tuntuis aika vieraalta ajatukselta kieltämättä... Onneks nuo Ferraari ja Maseraati on jo ruvennut tekemään noita nelipyöräisiä, niin on niinkuin tehtävien jako suoritettu Duukattin kanssa
    Noh noh... Ferrarin ja Ducatin vetäminen samalle viivalle on hieman liioiteltua..

    Olisit sanonut oikein, eli Fiat hoitaa nelipyöräiset ja Ducati samantasoiset kakspyöräiset italian suunnalla.. *
    Elä yritä

    No jos rinnalle laitetaan vaikka MV Agusta myös, niin aika liki ollaan, eikä Ferrarin katuvehkeet niin ihmeellisiä kuulemma ole ajaa, aikamoisia kivirekiä. Maseratista vaan tosin on kokemusta pidemmältä ajalta ja se oli tosi mukava ja nopea auto.

    Fiat on n. valovuoden päässä oikeasta vertailukohdasta Ducatiin. Joku Lancia tai Alfa jo hieman sinnepäin, ehkä Fiatin GT-mallikin, mutta kyllä se Ferrarin vaatii, että samalle viivalle on asiaa ison Ducatin kanssa.

    Muuutta.. nyt meni sivuraiteille alkuperäiseen topikkiin nähden..

    Pehmennyksenä kyllä myönnän kun nyt olen TM:stä enempi lueskellut tuosta uudesta Bemarista, että todella kiinnostavaa tekniikkaa. Ja kyllä se aiempi aihetta koskeva viestini oli lähinnä trolli..

    Komea peli tuo uusi BMW sisarineen on. Ohjaus ja etupään toiminta muutenkin erityisesti kiinnostaa kokeilla.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #33
    Pyörän fyysinen koko on kuulemma moottoriin nähden pieni. Itse en ole livenä nähnyt, mutta noin 600 kuutioisen kokoinen. Näin olen antanut itselleni kertoa. Taittuu mutkiin varmaan mukavasti.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  4. #34
    Oli tosiaan kuulemma kurveissa kiva pituuteensa nähden. Moto-lehdessäkin oli siitä juttua.

    Kunhan saavat nuo koeajettaviksi, niin varmasti moni siirtyy BMW:n sarviin tulevaisuudessa. Tietenkin hieman riippuen siitä, mitä tuo komeus maksaa.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5. #35
    Tuo katetun mallin K1200S ovh. on 21400€, erikoisväri 830€, tarpeen mukaan kasvavat sivulaukut + teline 763€, ESA elektroninen jousituksen säätö 1170€. Lisäksi saatavana ainakin keskiseisontatuki, tankkilaukku, GPS, vaihtoehtoisia satuloita ym, joista ei vielä hintoja. Saksan hintoja näkee täältä. Tuosta K1200R:stä ei ole mitään tietoa vielä, mutta tuskin se ainakaan enempää maksaa.
    Dixi et animam levavi
  6. #36
    Spakettiveesterni tarkoittaa siis Fiiatteja. Juu, pikkufiiu oli kiva peli, nättikin. Siis se 600:nen.

    Hiivatti


    OOhh, tässä kaunis kuva:




    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  7.  
  8. #37
    No muuuttta! Sehän on ihka aito kuusiainen ja sievä kuin pikku possu! Aivan fantastinen. Kyllä tuo kelpaa.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12