Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Voikkaan ja kuusankosken laitamilta, urheilupuiston kupeesta lähtee Iitin kirkolle mahtava maaseututie jossa on mutkia, mäkiä, peltoaukeita, Iitin kirkolta reitti jatkuu Jaalaan päin josta taas pääsee samankaltaista tietä vierumäen kautta heinolaanpäin, itse annan reitille arvosanaksi 4, eli pidän siitä todella, ja plussaa tuo vielä hetkellisesti liikaa rajoitukseksi oleva 80km/h, joka tosin unohtuu vaarallisen usein... JA MUUTEN TUON REITIN PITUUDEKSI TÄTEN TULEE YLI 60KM!

C B R
    tiedän nuo paikat vaikka oon pelkästään ajanut autolla sielläpäin.Oikein mukava olis kyl prätkällä ajella niitä pikkuteitä ilman kiirettä
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
    Yep, meidän mökki on reitin varrella Loistava tie ja tosiaan toi 80km/h vähän ihmetyttää, mutta kerrankin näin Parissa kohtaa kannattaa himmaa kaasua - muuten tulee ilmalento...yks on ennen vanhaa postia ja kyläkauppaa kirkoltapäin tultaessa ja toinen on siitä n.kilometrin päässä, tosin molemmat on pahempia toisesta suunnasta.
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
    Tästähän voitaisikin saada hyvä kouvolan ja sen lähialueiden yhteinen orggilaisten pikku tapaaminen, voisi käydä heittämässä tuon lenkin katsos...? koskas lähdetään ajamaan tuo?
    C B R
    Mä oon mukana heti kun pyörä on kunnossa....prkl....
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
    Kävin tänään taasen lasauttamassa tuon lenkin, muuten todella mukavaa, mutta kun välillä alkoi hirvittämään nämä reikäpäässä tulevat autoilijat valehtelematta voin sanoa että ehkä kymmenestä autosta yksi ajoi alle 100km/h oli pari läheltäpiti tilannetta ja kaikkea muuta kivaa,kun tulevat aika yllättäen ne kaksi kurvia iitin kirkolta kimolaan päin tultaessa vastaan. *

C B R
    Lainaa (Meisseli @ Touko. 10 2003,00:47) kirjoitti
    välillä alkoi hirvittämään nämä reikäpäässä tulevat autoilijat valehtelematta voin sanoa että ehkä kymmenestä autosta yksi ajoi alle 100km/h oli pari läheltäpiti tilannetta ja kaikkea muuta kivaa,kun tulevat aika yllättäen ne kaksi kurvia iitin kirkolta kimolaan päin tultaessa vastaan. *
    joo-o,kotilokuskit ottaa välillä kaaliin kun"oikovat"kurveja...itsellä oli viittä vaille lähellä noin viikko takaperin karkkilantiellä.lähti harmaa vectra kuskilta lapasista,ja totta kai mun kaistaa tuli vastaan.
    Lainaa (Meisseli @ Touko. 04 2003,21:29) kirjoitti
    Voikkaan ja kuusankosken laitamilta, urheilupuiston kupeesta lähtee Iitin kirkolle mahtava maaseututie.
    Tarkoitatko ennen Voikkaan siltaa käännytään vasemmalle pilkanmaan suuntaan kun tulaan Kuusankoskeltapäin, ja siitä kolorado baarin (vai mikä se on) kupeesta taas vasemmalle, sitten ei kuin eteeenpäin???

Unohtumaan ovat pääseet nuo reitit, joskus autolla tullut ajeltua noita mutta kun ei muista niin ei.
    Jotensa valaise tietämätöntä kun olen Kuusankoskelle tulossa niin kävisin ehkä tuon lenkin heittämässä.
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

-Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

JKS
    Lainaa (gipran @ Kesä. 04 2003,14:56) kirjoitti
    Voikkaan ja kuusankosken laitamilta, urheilupuiston kupeesta lähtee Iitin kirkolle mahtava maaseututie.
    Tarkoitatko ennen Voikkaan siltaa käännytään vasemmalle *pilkanmaan suuntaan kun tulaan Kuusankoskeltapäin, ja siitä kolorado baarin (vai mikä se on) kupeesta taas vasemmalle, sitten ei kuin eteeenpäin???

Unohtumaan ovat pääseet nuo reitit, joskus autolla tullut ajeltua noita mutta kun ei muista niin ei.
    Jotensa valaise tietämätöntä kun olen Kuusankoskelle tulossa niin kävisin ehkä tuon lenkin heittämässä. *
    Just sieltä "kolo-raadon" baarin vierestä.

Tein ite lenkkiin lisäyksen ja läksin Kimolasta Vierumäelle joka olikin todella mukava lenkki kirpeässä syys säässä! (tosin kommelluksia takasitulomatkalla) Tie on paikoin huonohko, mutta kyllä siellä pärjää. Ihmiset moikkailee kuin tutulle. Kun tuntuu että vauhtia on paljon ja miettii, millainen tuo seuraava mutka mahtaa olla, niin kannattaa hidastaa. Tuppaavat kirraamaan lopussa.
    Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
    Lainaa (JaniP @ Syys. 02 2003,11:41) kirjoitti
    Lainaa (gipran @ Kesä. 04 2003,14:56) kirjoitti
    Tarkoitatko ennen Voikkaan siltaa käännytään vasemmalle *pilkanmaan suuntaan kun tulaan Kuusankoskeltapäin, ja siitä kolorado baarin (vai mikä se on) kupeesta taas vasemmalle, sitten ei kuin eteeenpäin???

Jotensa valaise tietämätöntä kun olen Kuusankoskelle tulossa niin kävisin ehkä tuon lenkin heittämässä. *
    Just sieltä "kolo-raadon" baarin vierestä.

Tein ite lenkkiin lisäyksen ja läksin Kimolasta Vierumäelle joka olikin todella mukava lenkki kirpeässä syys säässä! (tosin kommelluksia takasitulomatkalla) Tie on paikoin huonohko, mutta kyllä siellä pärjää. Ihmiset moikkailee kuin tutulle. Kun tuntuu että vauhtia on paljon ja miettii, millainen tuo seuraava mutka mahtaa olla, niin kannattaa hidastaa. Tuppaavat kirraamaan lopussa.
    Lisään vielä tohon et Vierumäeltä pääsee pikkuteitä pitkin Korpilahdelle asti,jo maisemienkin vuoksi kannattaa ajaa ko. reitti! Korpilahdelta kun lähtee ajamaa Tampereelle päin(n.50 km),tullaan Längelmäelle,siitä pääsee pikkuteitä pitkin Luopioisten kautta Lahteen! '99 kesällä ajettiin toi lenkki,siis lähtö Kouvolasta,sille tuli mittaa yli 500 kilsaa ja koko päivä siinä meni ajellessa hienojen maisemien halki.Tiet oli ainakin '99
    aika hyvässä kunnossa.Yksi kaveri totesi et noita teitä vois ajella vaikka kuinka pitkälle!!!
    No jo on perkele!!!!!
  11.  
    Juu... Ja siinä ennen iitin kirkkoa (suomen kaunein kylä!) on hieno pikkusilta jonka alitse yhdistyy urajärvi ja pellinki... On seutukunnan rikkain lintubongauspaikka jossa kannattaa pysähtyä ja jaloitella uusilla pitkospuilla lintutorniin... Aijai on hieno luonto -paikka...Maisemat mahtavimmillaan auringon laskiessa... Huomenna (LA 22.5) olen minä ainakin varmaan siinä ilansuussa about klo 20.