Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Eli tänään alko kunnolla tulvimaan honda cm 400 sen kaasari prkl!
    Mitä veikkaatte kokeneemmat,että mitä osia pitää hommata? Neula? Uimurikoho?
    Vai auttasko pelkkä puhdistus?
    Mistähä sais nopeiten osia vm80 mopottimeen? Keihin 32:set tuossa.
  2. #2
    Pelkkä putsaus voi riittää... Todennäköisesti kohon ei sulje neulaa kunnolla vuotaa sitä kautta yli. Eli hakisin vikaa niistä, ota kaasarit auki ja testaa kohojen tiiveys jne.

    Ebaysta ainaki löytyy mutta tuskin nopeiten. Tuosa tulee uudet neulaventtiilitki, jos nyt on oikee termi.
    http://m.ebay.com/itm/2-X-CARBURETOR...ATCHING_ACTIVE
    Kawasaki ER-5 -97
  3. #3
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  4. #4
    Harvoin on vika neulaventtiilissä itsessään. Lika voi jumittaa tai O-rengas kutistunut tai haperoitunut. Purku, huolellinen puhdistus ja viallisten osien vaihto kuten yleensäkin auttaa.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  5. #5
    Kiitti vinkeistä! Ai stormiltakin saa nuita. En muka itte löytäny. Ebayssa ois halvemmalla ja ne neulakkin,mutta en saa prkl toimimaan tota. Avaan ny ensi ja katon mikä mättää...
  6. #6
    Hain crc kaasutinsprayta,laskin kaasarit tyhiks ja suihkutin reilusti jokapaikkkaan. Sillä pillillä vielä joka koloon minkä löysin. Annoin olla pari min.Lähdettyään käyntiin kunnon leiskaa pakoputkesta ja sitte alko toimimaan paremmin kuin koskaan!
    Tilasin kuiteki ebaystä nuo tiiviste yms sarjat,kun joskus se kai on edessä se aukaiseminen kuiteki.
  7. #7
    Löysin internetistä meleko hyvät ohjeet kaasuttimen huollolle.
    Toki se on lontoota, mutta kuvat on hyvät ja google-kääntäjä on aina apunasi...
    http://advrider.com/index.php?thread...-bible.347184/

    Ps. Onko meillä jotain niksipirkka-palstaa, jonne laitella vinkkejä?
  8. #8
    Hyvä juttu tuo. En vaan tajunnu että mihin toi suositteli asennettavaksi ylimääräisen suodattimen? Ei ainakaan omissa keihineissä löytyny mitään ylimääräisiä reikiä. Siis se mistä bensa menee sisään. S e mistä ilma menee ja se mistä voi valuttaa bensat pois. Enkö nyt uomannu jotain? Siis keihin 32mm kertaa kaks tossa mun...
    Nyt toimii kyllä mutta ois hieno tajuta koko juttu jatkoa ajatellen...
  9. #9
    Itte lisäsin tankin ja kaasareiden välii suodattimen. Tosin tuossa hontassa ei ollu ollenkaan ennen.
    Kawasaki ER-5 -97
  10. #10
    Tossa tekstissä oli siis linkki, että kannattaa lukea myös tämä. Ja siinä oli punainen vähän öljynsuodattimen näköinen laitettu...joku carb bowl filter mutta siis kaasarin ulkopuolella.
  11.  
  12. #11
    Mulla oli mukulana Pappa Tunturi ja siinä oli kolme erilaista vikaa eli roska bensasuuttimessa (yleensä heinä) joka piti puhaltaa/imeä pois ja vauhti hiipui silloin pikkuhiljaa, piikki tulpassa jolloin ajo loppui kuin kanan lento ja välillä kaasari tulvi mutta tämä ei esiintynyt ajaessa vaan käynnistäessä ja siihen auttoi kun koputteli vaikkapa kivellä kohokammiota ja uimurin koho oli silloin jumissa.