Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 50:sta
    Kertokaahan minkälaista myrkkyä tarvitsee käyttää että saa itikanraadot lähtemään katteista. * Olen kokeilut jos onkinnäköistä pesuainetta mutta, aina tuntuu jäävän *itikan rämmäleitä.

minä
    Mää oon käyttäny Würth:in Tehopesua. Näyttäis olevan mäntyöljypohjaista tiivistettä. Sitä kun sopivasti lantraa ja suihkepullolla ötököitten päälle, niin eiköhän liukene.
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
    Teboilin vahapyyhe, maksaa pari erkkiä (vähän niinkuin kosteuspyyhe)
    Lainaa (Maukalo @ Touko. 17 2004,15:22) kirjoitti
    Mää oon käyttäny Würth:in Tehopesua.
    Niin määkin...
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Wurthin Pinelineä veteen lantrattuna, lähtee kivasti ketjurasvatkin katteista ja vanteesta.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    All Right myy ainakin Castrolin greentec bike cleaner nimistä ainetta, jota olen itse käyttänyt. Soveltuu kaikenlaisen puhdistukseen ja on erittäin tehokasta
    Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
    Täältä vielä yksi ääni Wurthin Pipelinelle! Hyvää kamaa. Jos pyörä on hyvässä vahassa (Autoglym... ) niin Wurthin autoshampoo pelittää siihen eikä vahat lähde kuten tuolla tehopesulla.
    Wurth Pineline Tehopesu
    Tää on lantattavaa, Woimapesu ilmeisesti valmiiks lantattua ja maksaa enempi
    KTM 690SM
    Motorexin moponpesuainetta Stormilta ostettuna. Sitä suihkin suihkupullosta kun oikein kovaa likaa tai tiukkoja itikoita. Muuten pesen Autoglymin autonpesuaineella.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    mulla lähtee ainakin autoglymin bodywork shampoolla ötökät.
    Lainaa (Calypso @ Touko. 17 2004,20:03) kirjoitti
    Wurth Pineline Tehopesu
    Siinähä se on!! tällä pesee vaikka mitä!!
    ja ku ostaa 25litran kannuissa ni ei oo paha litrahinta!!
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    Mä olen välillä pesassu ihan mäntysuovalla kun on sattunu painepesurin säiliössä sitä olemaan. Hyvin on silläkin lähteny, haisoopi mopo vaan hiukan aikaa mattopyykille
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
    Sitkeimmät raadot lähtee helposti autovahalla. Ja jos sillon tällön levittelee vahaa pintaan, niin jatkossa itikat lähtee ihan sienellä pestessä
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Lainaa (Maukalo @ Touko. 17 2004,15:22) kirjoitti
    Mää oon käyttäny Würth:in Tehopesua.
    Samoin on kyllä hyvää ainetta. Sienen kanssa kun pesee niin vaahtoaa tarpeeksi ja jää hyvä haju pyörään.
    Lainaa (Calypso @ Touko. 17 2004,20:03) kirjoitti
    Wurth Pineline Tehopesu
    Tää on lantattavaa, Woimapesu ilmeisesti valmiiks lantattua ja maksaa enempi
    Paljonko on Wurth Pineline Tehopesulla hintaa, ja mistä sitä sais ostettua? *
    Jos on oikein likainen ötököistä ja muusta mömmöstä niin ekaks Autoglymin Motorcycle Cleaneria ja sitten pesen Autoglymin Bodywork Shampoolla.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    Autoglymin tököttejä tullut käytettyä. Ensin kun vetäsee "Motorcycle Cleanerillä" puhtaaksi ja päälle "Super Resin Polish"-vaha niin a vot. Näyttää kun näyttelyyn vietävältä.

EDIT: Typo

Kuka myy pk-seudulla Wurth Pineline Tehopesua, kuulostaa hyvältä aineelta
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Hox! Pineline toimii sitten VAIN lantattuna, ei raakana!
    ooo
    Lainaa (Tase1 @ Touko. 21 2004,18:12) kirjoitti
    Pohjanmaan alueelta saa ainakin Minimaneista, ja varmasti monista muistakin liikkeistä. Litran pullo 100%:sta tavaraa alle 5€. Saa myös isommissa "kanistereissa".
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
    Lainaa (Maukalo @ Touko. 22 2004,19:57) kirjoitti
    Lainaa (Tase1 @ Touko. 21 2004,18:12) kirjoitti
    Pohjanmaan alueelta saa ainakin Minimaneista, ja varmasti monista muistakin liikkeistä. Litran pullo 100%:sta tavaraa alle 5€. Saa myös isommissa "kanistereissa". *
    Oisko kellään tietoa mistä löytää kyseistä tököttiä Oulun seudulta..?
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    en tiedä onko kaikkein paras mutta halvin kylläkin, lämmintä vettä ja fairya sekä nukkautumaton liina!
    Wurthillahan ei käteismyyntiä ole mutta ainakin Espoossa saa hankittua Suomenojan pisteen läheisyydessä olevasta rakennuskaupasta, kannattaa kysyä oheita esim. Wurthin myyntipisteistä. TJSP
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Lainaa (jennifER @ Touko. 23 2004,11:44) kirjoitti
    Ainakin Puuilosta (vai mikä se nimi nyt olikaan) Konetieltä, sieltä Ruskon katsastusaseman vierestä. Muistelisin että olisin nähnyt tuota myös Limingantullin prismassa joskaan ihan varma en ole... Muualtakin varmaan löytyy.

Edit: Kalevan vieressähän on Wurth center, ne ei myy yksityisille, mutta varmasti kertovat mistä tuota löytyy...

Lainaa (jtz @ Touko. 23 2004,11:54) kirjoitti
    Lainaa (jennifER @ Touko. 23 2004,11:44) kirjoitti
    Ainakin Puuilosta (vai mikä se nimi nyt olikaan) Konetieltä, sieltä Ruskon katsastusaseman vierestä. Muistelisin että olisin nähnyt tuota myös Limingantullin prismassa joskaan ihan varma en ole... Muualtakin varmaan löytyy.

Edit: Kalevan vieressähän on Wurth center, ne ei myy yksityisille, mutta varmasti kertovat mistä tuota löytyy...
    Kiitos tiedosta. Täytyy kokeilla. * Nyt pesuaineille onkin käyttöä, kun on sateiset ilmat ja pyörä ihan kurassa.. *
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Vanha juttu, mutta mistäs noita wurthin kamoja saa oikein ostettua pääkaupunki seudulta?
    Itse olen käyttänyt jarrunestettä pikkasen trasseliin niin irtoo näppärästi(pese neste pois puhdistuksen jälkeen!)
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Markku @ Touko. 22 2004,18:55) kirjoitti
    Kuka myy pk-seudulla Wurth Pineline Tehopesua, kuulostaa hyvältä aineelta
    Olikos se Itäkeskuksen Tarjoustalosta kun ostin. Joku isompi Prisma tai vastaava kannattaa myös tarkistaa.
    1000
    Lainaa (PAPPA-63 @ Huhti. 27 2005,10:17) kirjoitti
    Itse olen käyttänyt jarrunestettä pikkasen trasseliin niin irtoo näppärästi(pese neste pois puhdistuksen jälkeen!)
    Jarruneste syö kyllä sitten maaliakin että kuhina käy, en suosittelis!
  30.  
    Tuusulassa sulanalueella tuusulan huolto-osassa ainakin on.
    Vein just tänään auton huoltoon sinne ja huomasin pullon hyllyssä.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen