Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 118:sta
    Oli reilunkaupan myyjä...perkules..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Se toimii kun junan vessa,,, ei mitään häikkiä oo ollu.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Hieno peli on.

Onko tuo paino 195kg, mikä on ilmoitettu sumekon sivuilla, kuivapaino vai ajokunnossa oleva paino? *

Näyttää olevan 1000:n vaan kolme kiloo painavampi. *Mutta hinta on sitten paljon hirveempi.

piipahtakaahan jos ehditte...http://groups.msn.com/Z750KawanOmistajat
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

No! Ei oo lewinny wielä muuta kun ohikuljettujen silmälumpiot lewälleen.... .niin ja yks sopuli tai joku muu wastaawa pien eläin.. Meen pesee karwat pois.

Lainaa (Hurjapää N21 @ Touko. 15 2004,22:32) kirjoitti
    Oon kuullut, että uusissa Z 750 olis ilmennyt paljon laatikko ja ruiskutus ongelmia/vikoja... Pitääköhän paikkaansa?
    Onkos teidän pelit pelannut?
    Bensapumppu pitää kimeetä tasasta vinkunaa Menee vaihtoon varmaan lähitulev. Muuten pelannut kuin unelma. Ongelma alkoi jossain 1200 km:n jälkeen ja oli välillä lähes tyystin pois, olisko olleet noi lämpimät kelit... Nyt mittarissa jotain 2300 km
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
    Mulla on alusta asti bensapummppu pitänyt ääntä kierrosten mukaan, ajanu oon 700km vasta, mut kasittääkseni "vinkuna" kuuluu asiaan ainakin autoissa jotku on tosi äänekkäitä. Korjatkaa ihmeessä jos olen taas väärässä
    Don´t tread on me!
    Mulla myös pitää vinkumista ilmeisesti se ruiskuputki, mutta eipä se nyt niin kovaa ääntä pidä, että se haittaisi...

Elikkäs ilmeisesti kuuluu pyörän ominaisuuksiin?
    Jep täällä kanssa inisee
    -Shut the F*ck Up!-
    Inisee myös, mutta kavereille kerron että se on vaan toi turboahdin!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Lainaa (Moto-Guppe @ Touko. 20 2004,16:40) kirjoitti
    Lainaa (Hurjapää N21 @ Touko. 15 2004,22:32) kirjoitti
    Oon kuullut, että uusissa Z 750 olis ilmennyt paljon laatikko ja ruiskutus ongelmia/vikoja... Pitääköhän paikkaansa?
    Onkos teidän pelit pelannut? *
    Bensapumppu pitää kimeetä tasasta vinkunaa Menee vaihtoon varmaan lähitulev. Muuten pelannut kuin unelma. Ongelma alkoi jossain 1200 km:n jälkeen ja oli välillä lähes tyystin pois, olisko olleet noi lämpimät kelit... *Nyt mittarissa jotain 2300 km *
    Kuuluu vuosimalliin. Z1000 sama juttu.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Oho, teitähän on muitakin ...
    Mulla tosiaan ei inissyt aluksi pätkän vertaa (kuten ei ilm. valtaosalla z:n omistajista tee koskaan?) Mutta myöhemmin alkoi. Ääni kuuluu isolla vaihteella ajettaessa umpipotan sisään vielä tuossa 55-60 km/h. Liikennevaloissa pahimmillaan ääni on kyllä niin häiritsevä että en pidä enää normaalina, sellaisena mitä pitäis sietää. Onkos jengillä sitten inissyt alusta saakka ja miten voimakkaasti, kuuluuko kaupunkiajossa äänet potan sisään? No nyt on slipari, hurric RAC1, paikoillaan niin "jonkinlaista helpotusta" ongelmaan... Eikös noitten vehkeitten pitäis samalla lailla kaikkien toimia, joko inisee kaikilla tai sitten ei kellään...
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
    Kyllä mulla inisi ihan ensimmäisestä käynnistyksestä lähtien.
    Ja kuuluu hyvin potan sisään, kaupungillakin. Ei se mun
    mielestä ole mitenkään kauhean häiritsevää...?
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Joo inisee noissa vauhdeissa kyllä, mut ei enään kuule motarilla. Liikennevaloissa ei kuulu, oon kai tottunu asiaan ja riippuu kypärästä, Kovemmissa vauhdeissa menee kuulo kypärän kohinan ansiosta.
    Don´t tread on me!
    Mistäpäin teillä kuulu se ininä? Kun mä jo pelästyin että on jotain kriittistä hajonnu sellasessa pikkulippauksessa.. Mulla kuuluu se ääni niinkus vasemmalta puolelta, kun jalkaa vähän harottaa niin alkaa kuulua semmoi ininä...???
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
    Ite oon kiinnittäny siihen "ininään" huomiota lähinnä kun kylmänä käyttää ja silloinkin aika vaimea on. Se on se high-tech, mikä pitää ääniä Tuohan kuulostaa jo nyt puoliksi Ritari Ässän autolta, kun pitää jos jonkulaista surinaa kun pistää virrat päälle.
    Ikävä efekti tulee vissiin kaikilla uuden pyörän kanssa kun pitää jokaista pikku sivuääntä alkaa sydän mutkalla kuunteleen Ei niistä kannata välittää, sitä varten se takuu on jos laukeaa! Ei muutaku väännetään kammesta ja nautitaan kesästä! (mitä sitäkään ei tänään pääse tekemään kun _vaih-teek-si_ sataa wasseria Oulussa).
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Lainaa (JukkaPoika @ Touko. 21 2004,01:38) kirjoitti
    Mistäpäin teillä kuulu se ininä? Kun mä jo pelästyin että on jotain kriittistä hajonnu sellasessa pikkulippauksessa.. Mulla kuuluu se ääni niinkus vasemmalta puolelta, kun jalkaa vähän harottaa niin alkaa kuulua semmoi ininä...???
    Mulla se tuntuis kuuluvan siitä jostain mittarin ja tankin välimaastosta, ei pysty tarkaan sanoon. Sekin vielä että on pirun suuntaava ääni, kuuluu parhaiten just siihen kohtaan missä mun guuppa sijaitsee. Sivuille ei kuulu ollenkaan niin hyvin? Niin ja bensatankin korkin pois ottamalla korvaa siihen niin kuuluu mistä se tulee. Voikin muuten vaikuttaa tuo tankin tyhjyys/täysinäisyys äänen läpituloon? Eikös se soppapumppu siellä tankissa oo kiinni?
    Mulla kun vasenta jalkaa irrottaa tankista kuuluu pelkkää moottorin/kytkimen rohinaa vaan, ei inise mualta.

Vaikuttaaks kukaan tsetakuski täällä Tampereen seudulla, olis kiva kuulla oikein livenä mitä ne teijän mopot juttelee, puhuuko ne olleskan samaa kieltä kun mun...

Ilmottaudun Trelaiseksi Z:ta kuskiksi, pyörä on ollu viikon...ja uudesta asti inissy.
    Mut olis kova juttu päästä jutteleen ja katteleen ja kuunteleen toistakin samanlaista.
    K1200S
    Lainaa (mihaukka @ Touko. 21 2004,16:55) kirjoitti
    Ilmottaudun Trelaiseksi Z:ta kuskiksi, pyörä on ollu viikon...ja uudesta asti inissy.
    Mut olis kova juttu päästä jutteleen ja katteleen ja kuunteleen toistakin samanlaista.
    Sunnuntaina viideltä Cafe Spectrassa vois olla otollinen aika ja paikka pitää tampereen suurin Z-kokoontumisajo (kaks henkee? Montako Z:taa ootta muuten nähneet näillä seuduin, itsellä luku on vaan 2? + oma...) Siellähän pitäis olla muitakin ORGgilaisia tuolloin, pääsis muihinkin kohtalotovereihin tutustumaan samalla. Mutta kattelin ennustetta, voihan kutele, ei tunnu kelit vaan oikein suosivan meitä mopomiehiä... (vaikka ei sua mihaukka saa varmaan rautakangellakaan pyörän päältä kun on niin uusi peli alla... ?) Ehkä tiistaina olis pyynikillä kauniimpaa? Olen kyllä huomennakin liikenteessä (kunhan ei tuu rakeita), pitäis mennä tonne KX-centeriin käymään, siellä näytti olevan nyt pidemmät aukioloajat noitten koeajojen takia
    Mutta laita mihaukka/laittakaa muutkin vaikka mailiin tietoo millon sopis, mulla kyllä yleensä iltaisin aikaa. Kyllähän tuota kerkee myöhemminkin paremmilla keleillä jos siltä näyttää...

Edit: kokoontumiset-foorumin mukaan tuo onkin viideltä sunnuntaisin, muistin väärin tuon kello kuuden.

Jos kelit on kohdallaan niin kyll määki taampereell!
    ...ja kunhan ei ole liian kova kankkunen vielä tuolloin... miten on Samu69 lähdetkö matkaan? yksistään olisi meinaan aikasta pelottavaa joutua lähtemään tampesteriin...
    Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
    "Eikös se soppapumppu siellä tankissa oo kiinni?"

Joo siellä se inahteleepi.
    Don´t tread on me!
    onko kukaan käynyt dynottamassa että paljonko siellä oikeasti on heppoja jos kerta fz6 on penkitetty enemmän
    Lainaa (apexi @ Touko. 22 2004,21:26) kirjoitti
    onko kukaan käynyt dynottamassa että paljonko siellä oikeasti on heppoja jos kerta fz6 on penkitetty enemmän
    Performance Bikes-lehti:

hornet 600 81 bhp
    Z750 97 bhp
    FZ6 87 bhp

Bike lehden mukaan Z 750 kytkimellä 103,1 hv/10640rpm. Fz:ssa 104,5 hv/11550rpm eli kai noi aika samoissa pyörii...
    Don´t tread on me!
    Jos en ihan väärin muista, niin se pumppu on tankin vasemmalla puolella.
    Don´t tread on me!
    Lainaa (sami71 @ Touko. 22 2004,23:14) kirjoitti
    Bike lehden mukaan Z 750 kytkimellä 103,1 hv/10640rpm. Fz:ssa 104,5 hv/11550rpm eli kai noi aika samoissa pyörii...
    Mites tuo nyt noin... PB-lehdessä nuo Z:n teho- ja vääntökäyrät on kyllä ihan eri kastissa kuin hornetin ja jammun... Eihän Z:sta nyt oo kauheesti irti otettu (vääntöö haettu?), mutta kyllähän tuo +150cc pitäis jossain näkyä

juu mulla *kotosalla aamuyöstä sama vika..
    Tosissaan se ininä on kun hammaslääkärin pora..onkohan se sitten se pentsiinin pumppu vai Kytkin.. *mutta jos *samanlaista ininää kaikilla.. niin tarviivissiin alottaa selluliitin poisto kuuri ja lähteä Euroopan turneelle.

En tiiä perkules..kai se pitää roudata huoltoon, kun siihen pitäs osiakin vaihtaa.. EI viitsis naarmusella pelillä paljoa ajella...

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
    Lainaa (JukkaPoika @ Touko. 23 2004,11:05) kirjoitti
    En tiiä perkules..kai se pitää roudata huoltoon, kun siihen pitäs osiakin vaihtaa.. EI viitsis naarmusella pelillä paljoa ajella... *
    Mikäs sen Kawan meni naarmuttamaan

30.  
    LIIAN KOVA TILANNE NOPEUS JA IRRRRTOSORRRAAAA!!! Ei vaan, kylmä kumi kylmä asfaltti ja ehkä pienesti oli sitä hiekkaakin..katos perse alta..onneks ei tullu tankkiin tai katteisiin mitään. Magneettokopan kansi meni aika pahaksi, en tiiä oisko sieltä sisältä joku menny rikki. Laatikko ja kone toimii muuten ok, mutta semmoi pieni sivuääni vissiin tuli, ku en o pistäny aikasemmin merkille.. Voihan se olla et se on ollu aikasemminkin..tiedä häntä...

Myydään CB1000R osia:

Muuta:
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen