Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa (Calypso @ Touko. 22 2004,02:14) kirjoitti
    Olikohan kawassa edes 3.5" vanne? prkl.. täytyypi tarkistella joskus. Meinaan sittenhän tuota 150 leveetä sinne vois kohtuullisella omallatunnolla sinne tunkea.

    Rupesin miettimään ettei vaan ole 3" vanne..
    En tiedä vanteen leveydestä, mutta mulla oli 600R:ssä 150-takapallo, eli kyllä se sinne menee.
  2. #32
    Mulla ei kierrä viittäkään tonnia satasessa. Onkohan välitykset ihan ketuillaan...Velhon vika jos on!
    Jees, ite säätäminen kannattaa, ja on loppuviimeksi ihan kivaa ajankulua, varsinkin jos on sateinen päivä.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  3. #33
    150/80 on takana ei mitään hämminkiä tosin ei se juurikaan leventänny, kapealle vanteelle laitettaessa kiertyy se vain enempi ympärille jolloin kaarrepito heikenee, vaikkakin nyt hyvin tuntuu pitävän.
    Nyt on kaasarit synkattu ja puhdistettu käynti on nätti ja tasainen jaksaa kiertää lämpimänä 1000rpm tyhjäkäyntiä kun aikaisemmin täytyi pitää 2000-2500rpm muuten kolisi pahan kuuloisesti ja lopulta sammu tulet.
    Vielä tulpanhatut ja piuhat uusittava on huonossa kunnossa kaikki ja joku päästää läpi jolloin pätkii, poksuu, rätisee ja paukkuu.
    Voi voi kun olisi venan säätövälineet voisihan sitä itsekin yrittää, mutta täytyy viedä huoltoon, kallista se vain on 3-4h homma + palat lisäksi.
    Sitähän ei taida äänistä kuulla jos venttiilit kantaa, entä muusta.. onko hyvää konstia todeta?
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

    -Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

    JKS
  4. #34
    Eipä siellä mitään paloja oo, ruuvattavat on.
    Erikoisia välineitäkään ei tarvi. Parit lenkit ja hylsysarja.
    Suurin homma purkaa katteet ym letkut ja puolat eestä..
    Kuulemma heikosti lähtee käyntiin lämpimänä jos kantaa.
    Ääntä ei kuulu jos kantaa.

    Edit. Mitkä pallot teillä on vanteilla?
    Ajattelin ite pistää Pirellin Sport Demonin?
    varmaan ton 150/80/16 sitten..



    KTM 690SM
  5. #35
    Itselläni on Bridgestone Battlax BT-45 melko edulliset ja hyviltä tuntuvat.
    Käymään lähtee melkein pelkällä ajatuksella lämpimänä että kylmänä.
    Nyt toimii kaikilla pytyillä oli tulppa piemeänä vaikkin oli uusi, tai ei nyt aivan.. kävi vaan miten sattuu siitä pauke johtui.
    Näytää mopo lähtevän oikein ilosesti vasta 7000 kierroksen kieppeillä on kuulemma normaalia näissä vehkeissä.
    No nyt jätän venat säädättämättä kun ei ylimääräistä rahnaa ole eikä enää edes tarpeellista, säästän säädöt loppukesään tai ensikesään.
    Pientä kolinaa kone pitää 1000-1700 kierroksen paikeilla, taitaa olla sekin kawan ominaisuus vai kuinka?
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

    -Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

    JKS
  6. #36
    Kolina siellä ihan alakierroksilla johtuu jostain kovettuneista kytkin kellon kumeista tms. Saa korjattua hieman juurikin synkkaamalla kaasarit jne. Ei vaarallista.
    Tämä epelikin irtoaa vasta jossain 7000-8000 välillä. (irtoaa? heh eipä tuntunut FZS 1K:n jälkeen..)
    Ohituksissa on melki pakko tökätä 3 pienempää sisään.

    Se venasäätö on vaan vähän jo myöhäistä kun ei lähe lämpimänä käyntiin. Ne vuotavat jo. Paskalla säkällä joutuu tekeen kohta muutakin kuin säätö/tarkastus.



    KTM 690SM
  7. #37
    Gipran, missä huollatit kaasarit ja paljonko otti?
    Nyt meni kwakasta ilmeisesti kaasarit niin tukkoon että käynti on kovin häiriintynyttä, ekaksi meni ihan alakierrokset sekasi, ja nyt ei taida käydä kunnolla enää kaikilla pytyillä. Mitäköhän tekis..
    KTM 690SM
  8. #38
    Lainaa (heikkil @ Touko. 23 2004,15:00) kirjoitti
    Lainaa (gipran @ Touko. 23 2004,14:43) kirjoitti
    Kuusatkussa nelijalkaisia ravipalikoita n. 85kpl ja 55kw
    Vähän "lennosta ampumista", mutta Kawan GPz600R:ssä hepoja 75 (kilowatit oli oikein: 55kW x 1.341 = 74hp).
    Tehot riippuu koneversiosta. A5 myllyssä on yli 82 ja tehoputkella lisää.
    ... jotain piti muistaa
  9.  
  10. #39
    Lainaa (seku @ Kesä. 03 2004,10:24) kirjoitti
    ... ja tehoputkella lisää.
    Kuten aina
    KTM 690SM
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12