Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Minkälaisia lämpötiloja xx näyttää, kun ajetaan maantiellä/kaupungissa? Itsellä maantielukema on n. 83 astetta ja kaupungissa flekti tuntuu huutavan melko usein eli lämmöt on yli 100 asteen. Onko tää xx:n ominaisuus vai ei? Tarvitseeko huolestua? *
    Alla punainen -04 tupla-X
  2. #2
    Ihan normaalilta kuulostaa, ei siis aihetta huoleen.
  3. #3
    Asia selvä. Lämmöt vain tuntuivat olevan turhan korkealla verrattuna entiseen pyörään.. Taitaa xx:n moottori olevan senverran hyvin eristetty ulkoilmasta, että lämmöt nousee korkealle kaupunkiajossa..
    Alla punainen -04 tupla-X
  4. #4
    Kyllä nuo lämmöt on ihan normaaleja.

    Bladessa matka-ajossa noin 80c ja jonkin aikaa kaupungilla pyörottiä keikkuu siinä 95-102c. Uudessa 1000RR:ssä oli kaupungilla jo 109c.
    Pyörätön
  5. #5
    Matka-ajossa, tai jos on vähänkin enemmän vauhtia (60+) niin lämmöt 79-81. Kaupungissa varsinkin kuumalla max n. 102 ja puhallin huutaa... xx on -04





    ex: XX -04, R1 -05, 1000RR -06
  6. #6
    Korkeina minäkin alkuun noita lämpöjä pidin mutta kun otti kans asiasta selvää niin normaalit ne on tohon pyörään.

    Maantie 80+ kelistä riippuen 79-84 astetta.

    Helteellä ei tarvi kun hetki pudottaa nopeus 60 rajoitukselle niin n.90 näkyy jo mittarissa, kaupungissa flekti hyrrää ahkerasti.
  7. #7
    Minäkin ensin tuota ominaisuutta pelästyin, mutta eipä hätää näillä säillä tuo on kyllä ihan kiva ainakin kaupunkiajossa, kun lämmittää mukavasti. Viime viikon helteillä tilanne olikin vähän toinen...
    - Rajatonta Voimaa! -
  8. #8
    Onneks mopo on "vanhaa" mallia, joten lämpömittarikin on analoginen. Ei tarvitse asteen tarkkuudella lämpöjä ihmetellä? Riittää kun ne on "sinne päin".
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
  9. #9
    Lainaa (Maukalo @ Touko. 14 2004,13:38) kirjoitti
    Onneks mopo on "vanhaa" mallia, joten lämpömittarikin on analoginen. Ei tarvitse asteen tarkkuudella lämpöjä ihmetellä? Riittää kun ne on "sinne päin". *
    Viisari on mullakii, mut nuo em. lämpöasiat näkyy kyllä siitäkin. Maantiellä tosin näinä kylminä päivinä ei paljon viisari värähdä...
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  10. #10
    Mulla myös analoginen mittari 00-mallisessa. Edellinen pyörä oli -97 ja siten kaasarikoneella ja sen lämmöt pysyivät kaupungissakin paljon alempana. Flekti käynnistyi todella harvoin. Ruiskussa flekti käynnistyy melkein heti, kun ensimmäisiin valoihin pysähtyy.
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  11. #11
    Tämän kevään lämpöennätys kaupunkiajossa 110 c. Viimekesänä kipusi korkeimmillaan helteiden aikana 115 c. Flekti alkaa toimia, kun lämmöt ylittävät 100 c. Saa nähdä millaiset lämmöt tulee mittariin Italian helteissä



    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  12. #12
    VFR -04 lämmöt maantiellä n. 80 astetta ja kaupungissa yli sata. Flekti käynnistyy 106 asteessa ja laskee melko tehokkaasti lämmöt 98 asteeseen, jolloin se sammuu. Hurjilta noi lämmöt mustakin alussa tuntu, mut ei se ainakaan vielä oo sulanu *



    BMW F800GS -11
  13. #13
    maantiellä sellaiet 82 ja kaupungilla 100+ joten tutulta kuulostaa
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  14. #14
    Ei noiden lämpöjen kanssa ole mitään hätää kunhan kaikki on jäähdytysjärjestelmässä kunnossa eikä pääse keittämään noillakaan lämmöillä (ja paineilla). Huoletonta ajoa vaan!

    Btw, yli sata-asteinen jäähdytinneste muuten poistuu jäähdytysjärjestelmästä melkoisen vihaisesti... kokemusta on, joskin auton kanssa...
  15. #15
    Yhdyn edellisiin...en siis kirjaimellisesti ääh
  16.  
  17. #16
    Lämpimällä on lämmöt korkeemmalla kuin kylmällä, emmä tiä ku mä vaan ajan.
    Do you have premonitions of déjà vu?