Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuntikausien selailun ja hakujen jälkeen pakko kysyä jos joku *tietäisi mistä saa. Gregg`s flushmountsit liian kalliit,löytyykö suomesta katteeseen nykyisen holen peitoksi katevilkkua, tyyliin uus kymppi-ninja? E-hyväksyntä plussaa mutta ei välttämätöntä...Stormilla jotain oli, ei vaan miellyttäny silmää.Kiitos ja aamen.
    no ite oon ruuvaillu omaan kutoseen opelin liikkeestä ostetut Corsan sivuvilkut (tai mitkä v**un "kylkivilkut" ne onkaan jotka on etuovien edessä lokasuojissa)! huom uudemman corsan vilkut, jotka on ovaalin malliset!

kappalehinnaksi tuli kaikkine osineen (kanta, lasi + tiivisteet) 10 egua ja 40 senttiä päälle! ei hinta päätä huimaa...
    oman ruukkosen etusivu- ja takakatteissa ne on ihan hyvin suunnan tähän saakka muille näyttäny...
    ärrää sen olla pittää...
    ahaa.ite olen niitä auto-vaihtoehtoja motonetissä tiiraillut, ei vaan sopivia sillon löytynyt.ilmeisesti noissa opelin vilkuissa kiinnitys tapahtuu ruuveilla? liimaus tai kakspuoleinen tarra olis meikäläisen hakuun sopiva...Ei sattuis kuvaa olemaan noista virityksistä? Ja kiitos vinkistä! *
    kuvia tähän hätään on kyllä valitettavasti vaikea saada mutta kyllä noi mun vilkut on kiinnitetty kakspuoliteipillä....
    ei tarvi ruuveja katteisiin ruuvailla! jos ei taho...
    ärrää sen olla pittää...
    No prkl! Koko päivän yritin tiirailla uutta Corsaa liikenteestä, tuloksetta. Onko Länsiauto se oikea paikka vai mistä ostit? Arveluttaa vain tuo katteen kaarevuus... miten istuu siihen reiän päälle vai töröttääkö etureunastaan. Ihanteellinen olis tietysti reiän kokoinen ja muotoinen vilkku joka tulisi ulos nätisti vain hieman...
    minä ostin porvoon Opel- liikkeestä ne vilkut...
    ja kyllä ne ainaki mun pyörän katteisiin istuu ku nenä päähän!

kipaisehan opelixin liikkeeseen ja kysy niitä... tarvike listalta ne mulleki ne kaivo!
    Niitä oli kahta mallia, niin muistakin sit sanoa nimenomaan että ne ei saa olla "kantikkaita"... vähän vaikea selittää mutta sivuprofiili on "pyöreä"!

on niitä liikkeiten hyllyssä valmiina niin voit tsiikata ite...
    ärrää sen olla pittää...
    Nyt on katevilkkua tulossa. Corsa orggis keltaisella linssillä, 3,60e / kpl. Hintaan ei tosin sisälly muuta kuin linssi+runko. Sais nähdä miten pelittää. Arveluttaa edelleen että mahtaako peittää koko reiän vai ei...sulla ilmeisesti `00 tai `99 R-6? Itellä `02...noh, huomenna sen näkee. Halpaa ainaki oli. Hella muuten tekee hienoja ledivaloja jotka käy myös vilkuiksi, ei vain käy suoraan katteen reikään, mutta jos on muualle asentamassa ja reiän aikoo jyrsiä, niin johan on tyylikkäät..!! Ad varaosaliikkeen palvelu muuten oli esimerkillistä, nuori tyyppi jolla kiinnosti palvella, hienoa.
  8.  
    Hehheh eipä riittänyt vilkun koko reikää peittämään. Muutamasta millistä jäi kiinni. Eipä mitään, tehdään nätti kaulus sille vilkulle...projekti etenee.