Tähän ongelmaan varmaan löytyis varmaan vastaus kun jaksais selailla foorumia vähän taaksepäin, mutta jos joku heittäis nopeasti vastauksen seuraavaan ongelmaan:
Pyörä Kawa zxr, Dynojet, r-nokat, tehoputki. vakio ilmansuodatin (tohon malliin ei löydy K&N)
Seokset kohdallaan noin 4000:sta huippukierroksille saakka, mutta alle tuon 4000 seokset menevät rikkaalle ja kaasuun vastaavuus on melko huonoa ja röpeltää.
Eli onko pelkästään seosruuvin säätelyä vai neulan laskua, pääsuutinhan tuntuis olevan kohillaan noitten yläkierroksien seoksien mukaan.
KTM 950 SM
En ole expertti näissä virityksissä, mutta johtuisko se noista r-nokista? Vai onko pelittäny ennen hyvin? Oletko juuri hankkinut sen? Mikäli tulpat kertoo rikkaasta seoksesta, minun mielestä pitäisi seosruuvien säädöillä onnistua.
- "No! It's not a Harley" -
Juu näin minäkin tekisin. Neula ainakin vaikuttaa mielestäni lähempänä puoltaväliä (kaasun asennossa siis) kun noin alakierroksilla. Noilla kierroksilla kaasukahvaa ei varmaan ole käännetty puoleen väliin.
MK-lehden juttu.
Tuola mun mielestä kerrotaan hyvin kaasarin toiminta alueet ym säätö härpäkkeet. Tuossa on kyllä käytetty mallina 2-tahtista vehjettä mutta kaasarin toiminta alueet on kyllä varmaan aika samat. Joku varmaan korjaa jos oon pahasti väärässä.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Juu seos säädetään alhaalta seosruuvilla ja ylhäältä pääsuuttimella eli, kyllä se siitä seosruuvia pyörittämällä lähtee...![]()
Niin ja bensanpinnat pitää olla oikeella korkeudella:(bujahasa @ Huhti. 02 2004,08:29) kirjoitti
http://www.factorypro.com/tech/carbt...m_engines.html
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Voi olla myös väärän kokoinen tyhjäkäyntisuutin
If you can't fix it,fuck it.
I know art when I see it,fart when I smell it.
Mua valaistiin ainakin aikoinaan et kylmällä ilmalla pitääkin röpöttää ja kun on noit viripalikoita niin korostaa tuota ilmiötä.
Kyllä se siitä
Nyt tyhmä kysymys, munkin ZXR 750 H2 tuntuis käyvän rikkaalla, eli olisin kysynyt missä kohtaa se seosruuvi oikein sijaitsee siinä kaasutin pakassa. Niin samaten missä tyhjäkäynnin säätöruuvi on? Pitääkö ottaa sivukatteet pois päästäkseen noihin käsiks??![]()
SR 500
"Yksihän riittää?!"
Seosruuvi sijaitsee kaasarin pohjassa, eli tarvitsee irroittaa kaasarit. Omassa H1:ssä suutinsarjan asennuksen jälkeen röpöttää alle neljän tonnin. Laitoin seosruuvin 2 kierrosta auki ja nyt jää kierrokset päälle lämpimänä ja silti vielä röpöttää *eli taitaa olla liian laihalla. Suunnittelin seuraavaksi avata seosruuvia kierroksen ja laskea neuloja.
Alkaa jo sujumaan kaasarien asennus kun on joutunut muutaman kerran niitä irroittelemaan * *![]()