Moro!
Miten saa muovikatteissa olevat pienet naarmut piiloon?
Tarkoitan siis naarmuja, joita syntyy esim. kun hiekkapölyä on vaatteissa ja vaatteet hinkkaa katteita..
Metallisista osista kyllä saa vahalla piiloon, mutta entäs muovista..
Pyörän värinä on kirkas musta, jos sillä nyt jotain pirun tärkeetä merkitystä on..
Suzuki GSX-R 750 Anniversary 2005 #1519
ex. Kawasaki Z750 2004
ex. Cagiva Supercity 125 -94
ex. Honda CRM 125 -94
Moi.
Minä olen ainakin vahannut samalla vahalla tankin ja muoviosat... * Kyllä ne naarmut lähtee muoviosistakin(riippuu tietenkin naarmujen syvyydestä, himmentymät lähtee ainakin). Tuo kiiltävämusta on paha väri näkyy lika ja naarmut helposti... Mutta puunaaminen on kivaa *![]()
Mä olen käyttänyt TurtleWaxin värivahaa, missä tuli sellanen huulipuna joukos. Sillä puikolla kun ensin peittää naarmut ja sitten vahaa päälle niin tulee aika hyvä. Tuo ei kylläkään toimi kuin vain pieniin naarmuihin ja naarmujen pitäisi vielä olla sen verran syviä, että väriaine jää sinne kiinni.
melkeinhän se on joko myllytys ja jos ei auta niin sitte maalaus. tai saattaahan sitä selvitä pelkällä lakkauksellakin.![]()
Huomenta
Arvon kollegat, ettette vaan nyt käsittäisi väärin, niin yritän saada piiloon semmosia ihan pikkusia naarmusia..
Ei ole maalipinta rikki tai muuta vastaavaa..
vaan siinä pinnassa on semmosia pikkusia naarmuja jotka etenkin kirkkaalla ilmalla häiritsee... MINUA!
Ei näy, ellei tarkastele.. mutta piiloon on saatava![]()
ex. Kawasaki Z750 2004
ex. Honda CRM 125 -94
Eli tarkotat sellasta "hämähäkin seittiä" eli mitä nyt tulee esim pesemisestä. Vahaamalla ne lähtee ja sitten vaan vältät kovia liuottimia pesemisessä.
Entinen pyöräilijä... Mutta kohta taas.
ajat mopon lunariin ja hankit uuden samanlaisen...![]()
pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
www.goexperience.fi
Kiitoos..
eli värivahalla vaan vahaamaan..?
ex. Kawasaki Z750 2004
ex. Honda CRM 125 -94