Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    onko tää mielestänne hullua touhua istun autotallissa sohvalla ja kattelen mopotinta,ja juon olutta. ajattelen mitähän reissuja tälläkin tuli tehtyä, syy tähän on kun oon vaihtanu mopoa ja se ei vielä oo tullut
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Ei toi hullua ole, ihan normaalia toimintaa Sohva meilläkin on tallissa ja kuka siinä nyt kaljatta istuu
    Lainaa (pete @ Touko. 07 2004,22:25) kirjoitti
    Ei toi hullua ole, ihan normaalia toimintaa Sohva meilläkin on tallissa ja kuka siinä nyt kaljatta istuu
    niin mut kun mulla on siel kaks sohvaa
    Lainaa (betonki @ Touko. 07 2004,21:29) kirjoitti
    Lainaa (pete @ Touko. 07 2004,22:25) kirjoitti
    Hitto, pitänee kiirehtiä sitä jääkaapin laittoa autotalliin, nyt joutuu kuitenki muutaman portaan nousemaan että on keittiössä
    Mahtavaa...Ai kun olis itelläkin autotalli, sohva ja jääkaappi yhditelmä... Mikäs sen mukavampaa kun ihailla mopotinta ja ottaa bisseä...Mieli lepää nääs...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    hmm, taitaa uus mopo poltella persiissä
    Lainaa (betonki @ Touko. 07 2004,22:29) kirjoitti
    Toi kuulostaa siltä että sulla on siellä yks mopo liian vähän jos kerran kaksi sohvaa mahtuu...
    Lainaa (Jusupuh @ Touko. 08 2004,00:17) kirjoitti
    hmm, taitaa uus mopo poltella persiissä
    lupasivat ens viikon lopuksi
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    No, jos näillä keleillä istut vielä siellä tallissa, niin hullua touhua se kieltämättä on. Toisaalta käkinhän minäkin tällä hetkellä neljänseinän sisällä tietokoneen edessä ja odottelen, että formulat starttaisivat Espanjan GP:n! *

Mikäs pyörä sieltä on muuten vanhan tilalle tulossa?
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
    Lainaa (Waterproof @ Touko. 09 2004,14:49) kirjoitti
    No, jos näillä keleillä istut vielä siellä tallissa, niin hullua touhua se kieltämättä on. Toisaalta käkinhän minäkin tällä hetkellä neljänseinän sisällä tietokoneen edessä ja odottelen, että formulat starttaisivat Espanjan GP:n! *

Mikäs pyörä sieltä on muuten vanhan tilalle tulossa?
    aprilia rsv1000r, saapi nähdä millanen on
    Mopo, sohva ja olutta löytyy. Perhana kun sais vielä tallin missä ne kaikki sais olla "sulassa sovussa"...

Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
    Tuttua touhua...tuhottiin viime kesänä yamaha1:n kanssa mallasjuomaa ja ihailtiin pyöriä tallissa ihan noin viihteen vuoksi * ...aikahan siinä menee kuin siivillä....siitä hulluudesta en kyllä ole ihan varma *

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Ei hullua laisinkaan. Mullakin on vanha (vuode)sohva autotallissa ja kaljaakin on siellä tullut juotua. Vielä kun sais jääkaapin, mikron ja kahvinkeittimen niin vois muuttaa sinne...
    "Never play cowboy in a room full of Indians."

R.I.P.
    Liittyi Feb 2004
    Mynämäki
    Vai että oikeen sohva, mulla on taloyhtiön tallissa vaan puupenkki. No onneksi saa sentään pyörää siellä pitää
    Peilistä näet parhaan kaverisi, elä niin, että pysytte ystävinä.
    Lainaa (aaltotar @ Touko. 11 2004,11:14) kirjoitti
    Vai että oikeen sohva, mulla on taloyhtiön tallissa vaan puupenkki. * No onneksi saa sentään pyörää siellä pitää *
    Vai oikeen talli! Meidän taloyhtiö ei sellaista ole nähnytkään. No onneksi saan pitää pyörääni talon edessä vaikka siinä ei ole parkkiruutua. * *
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
    Ite istun kesällä tallissa ja talvella mopotin on eteisessä. Talvella tulee istuskeltua mopon päällä

Täysin "normaalia" toimintaa.
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
    Mulla tallissa sohva, jääkaappi,hyvät poppivehkeet ja uusi R1
  19.  
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 07 2004,22:42) kirjoitti
    Mahtavaa...Ai kun olis itelläkin autotalli, sohva ja jääkaappi yhditelmä... Mikäs sen mukavampaa kun ihailla mopotinta ja ottaa bisseä...Mieli lepää nääs... *
    älä muuta vislaa! unelmien täyttymys olis!