Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Olen nyt tämän kesän ajellut 600:lla gixerilläni ja olen ollut siihen täysin tyytyväinen, mutta viime aikoina on tullut hirveä kuume vaihtaa tonniseen uuteen gixeriin, kun nyt niitä saa "syyshinnoin"...

Sanokaahan tonnisella ajelevat, että mitä saavutattaisin tällä vaihdolla, kun järki käskee jatkaa vielä ensi kaudenkin vanhalla kulkineella, mutta jotenkin silti haluaisin ostaa isomman !?

Sen tiedän että vakuutusmaksut nousevat (en tarkkaan kuinka paljon), sakkojen riski kasvaa ja polttoaineen kulutus ei nouse kovinkaan paljon normaalissa ajossa, koska tonninen kiertää maantieajossa vähemmän kuin kuussatku. Ja tonnisessa on ehkä hieman suojaavampi kate...
    Kysymykseesi on osaa vastata mitään, kun ajan itse samanlaisella kapistuksella kuin sä, mutta kiinnostaa tietää millä hinta tai millä välirahalla kauppiaat niitä -04 kilogixuja nyt kauppa? Itsellä kans vähän himottais joku kilonen tilalle...
    Tuurilla ja asenteella
    Lainaa (tomij @ Syys. 04 2004,20:05) kirjoitti
    Kysymykseesi on osaa vastata mitään, kun ajan itse samanlaisella kapistuksella kuin sä, mutta kiinnostaa tietää millä hinta tai millä välirahalla kauppiaat niitä -04 kilogixuja nyt kauppa? Itsellä kans vähän himottais joku kilonen tilalle...
    Juu nyt on kilokikserit halpoja, kannattaa toimia äkkiä, ennekuin loppuu!!

Nimim: tänään päivittyi K2 -> K4:seen * *

br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
    Lainaa (mikko2 @ Syys. 04 2004,21:41) kirjoitti
    Lainaa (tomij @ Syys. 04 2004,20:05) kirjoitti
    Juu nyt on kilokikserit halpoja, kannattaa toimia äkkiä, ennekuin loppuu!!

Nimim: tänään päivittyi K2 -> K4:seen * *

br, Mikko
    Onneks olkoon mikolle

Niin moni asia vaikuttaa hinnan lisäksi siihen valintaan, joten sanoisin, että se on sun korvien välissä haluatko vaihtaa kiloseen

Itse kun ajelen paljon maanteillä, niin tonninen on mukavempi kuin kuussatku, toisaalta radalla voisi tällaiselle nyypälle 600:nen olla huomattavasti parempi vaihtoehto...

Ja onhan se tonninen aina "kyrväkkäämpi"
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
    mitä saan mitä menetän. tykki pyörän, lusmun romun
    Plaah... Vähän menetät rahaa ja saat rahalla kaiken, mitä saada voi =)
    EE-Speed tekee hyvin.
    joo eilen päivitty 6:nen kiloseen limited editioniin..
    75 km kokemuksella voin suositella erittäin lämpimästi..
    voipi olla kohta k4:set vain vähissä varsinkin jos värillä on väliä...

ovat kyllä nyt edullisia uudet... *
    <p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>
    Etkös tuota susukin menetä ja suzukin saa kyllä kilonen tien päällä mukawampi on kun vääntöä riittää
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  10.  
    Lainaa (Jusa.L @ Syys. 04 2004,15:35) kirjoitti
    Sen tiedän että vakuutusmaksut nousevat (en tarkkaan kuinka paljon), sakkojen riski kasvaa ja polttoaineen kulutus ei nouse kovinkaan paljon normaalissa ajossa, koska tonninen kiertää maantieajossa vähemmän kuin kuussatku. Ja tonnisessa on ehkä hieman suojaavampi kate...
    Vakuutusmaksut nousevat Tapiolan laskurilla ~13 % ja sakkojen uhka on molemmilla pyörillä ilmeinen..

Verrattuna kuussataseen: tonnisessa on tosiaan suojaavampi kate, ainakin minulle (177 cm), moottorijarrutus on todella voimakas ja voimaa tuntuu olevan loputtomasti.. Tonninen tuntuu hieman raskaammalta, mutta vastaavasti vakaammalta isoissa nopeuksissa. Hitaissa mutkissa pitää olla varovainen kaasun kanssa, muutenkin pitää asennoitua eri tavalla, kun tonninen kelaa vauhtia samalla ajassa paljon enemmän, mutkat tulevat vastaan todella vauhdilla.. Nämä huomiot tein ensimmäisten kymmenien ajokilometrien aikana.

Riippuu arvostuksista, mutta hupikerroin on tonnisella suurempi, kun se nostaa keulaa hyvinkin helposti. Kusiainen taas on mielestäni helpompi ajaa, esim. radalla.