Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Joo muuten tuntus pyörä pelaavan, mutta alle 5t kierroksilla käy vähän rikkaalla ja alle 2,5t röpeltelee ja ei oikein vastaa kaasuun. Neuloja olen säätäny, nyt keskikohalla ja jos laskee pykälän ni menee liian laihalle. Tyhjäkäynti seosta olen säädelly mutta ei tuntus oikein vaikuttavan. olisko bensan pinnat syytä tarkistella jä säädellä. Ni miten kyseisessä pyörässä mitataan ja säädetään ne ja mitkä on arvot?
    Mulla menee -89 ZXR ihan samalla tavalla. Kamala ajaa alle 60 km/h kun kauhee röpellys. Just kun kierrokset on alle 5000. Onko se just toi tyhjäkäyntisuutin kun vaikuttaa vielä noinkin korkealla? Siitä olis meinaan varaa kiristää. Muuten toimii mopo hienosti
    PunkRock on kelpo kamaa
    Lainaa (cbr1000f @ Touko. 08 2004,19:50) kirjoitti
    Joo muuten tuntus pyörä pelaavan, mutta alle 5t kierroksilla käy vähän rikkaalla ja alle 2,5t röpeltelee ja ei oikein vastaa kaasuun. Neuloja olen säätäny, nyt keskikohalla ja jos laskee pykälän ni menee liian laihalle. Tyhjäkäynti seosta olen säädelly mutta ei tuntus oikein vaikuttavan. olisko bensan pinnat syytä tarkistella jä säädellä. Ni miten kyseisessä pyörässä mitataan ja säädetään ne ja mitkä on arvot?
    no kerrohan vähä lisää mitä virityksiä oot laittanu pyörääsi niin mä voin kertoo omakohtaisista kokemuksista separin kaasareista.
    Oon laskenu vähän kantta, kanavia siistinyt, tehoputki, suutinsarja, k&n suodatin ja syttypyörä. Vuosimalli on -94. Eli yli 6t kulkee tosi hyvin mutta piti laittaa pienimmät suuttimet factory setistä, kaasuun vastaa hyvin yli 6t, mutta alle sen ei kunnolla vastaa ja käy rikkaalla. Jos neuloja puottaa ni menee liian laihalle. Eli kallistun tuon bensanpinnan puoleen ku kaikkia muita olen jo omasta mielestä kokeillu, Factoryn säätö ohjeiden mukaan pitäs olla isoimmat suuttimet ja neulat puolivälissä. Kertokaa kokemuksia ja mitkä pitäs olla ne pinnankorkeudet. Pitää vielä viikola synkata kaasarit!
    mikä on tänhetkinen pääsuutinkoko ja paljonko seosruuvit on auki,ookko tehny isommat reijät luisteihin ja millä mittaat seoksen rikas/laiha? niin ja kun kantta lasket ota huomioon että nokkien ajoitus muuttuu samalla.

Pääsuuttimet on factory 125, pakassa tuli kahet toiset on 128. seosruuvit on nyt jotain 3 kiekkaa auki ja tyhjäkäynnillä ei mittari riitä menee ni laihalle. Eli mulla on lambda mittari jolla mittailen.
    Joo en ole poraillu mitään reikiä luisteihin ja ajoitukset kyllä vähän muuttu, mutta vaihdoin uuden kiristimen ja ketjun joten pitäs olla varmaan vähintään samalla tasolla venyneen ketjun kans. Ajoitus merkkien mukaan ei kyl paljo heitä.
    lisäsin tohon aikasempaan jotain mut onko mahdollinen imuilmavuoto ku 3kierrosta seokset auki kuulostaa liiottelulta?
    sori mut mun hondaraamattu on 40kilsan päässä mutta löysin yhen paperini jossa bensapinta on 9mm.tarkempi kuvaus löytyy siitä kirjasta huomenna.niin ja faktory sarjaa mä en oo ite koskaan koittanu joten kerrokko mitä se sisältää?poranterän?pääsuuttimia?jouset?tyhjäkäynt isuuttimet?neulat?niin ja minkämerkkinen pakoputki sulla on?kokoputkisto uutta vai joku vaimennintulppaushässäkkä? * sytytystulpathan ei aina tykkää hyvää vääristä säätöyrityksistä,mulla on ollu joskus semmonen NGK joka ei toiminu alle 5tonnin hyvin mut siitä ylöspäin ihan hyvin.mä jouduin kamppaileen kaasareitteni kans aika kauan et pääsin ees tohon tulokseen joka on tos sivun eteenpäin tässä samalla osastolla(ootteko käyny dynossa.....)eikä noilla tehoilla paljo juhlita mut on se piristyny alkuperäisestä.

sarjassa ei tullu ku kahet pääsuuttimet ja yhet neulat ja säätöohjeet. imuilmavuotoja ei ole, olen tarkistellu kaikki. seosruuvit oli vakionakin 3 kiekkaa auki. voisitko laittaa pinnan säätö ohjeet sitte mulle ku saat manuskan käsiin. Tosi mahtavaa että on tollasia motoristejä et viitsii auttaa toisia!
    Aina sitä jotain jää vastaamatta ku on nii nopia lähettämään. Eli putki on alusta loppuun vance&hines ja dynossa en ole käyny ku meinasin yrittää ite säätää mahollisimman lähelle ja tarkistuttaa vain tehot sitte.
  13.  
    Kiitoksia Paljon ohjeista, mutta en kyllä oikein ymmärrä tekstiä vissiin jollain ihme murteella Purin kaasarit ja ei niitä mun mielestä oikein pysty sääteleen ku ovat muovia. Mittailin niitä kuvan mukaan ja olivat 1,2 - 1,5cm ja jos oikein ymmärsin ni pitäs olla 9mm? Viittiskö joku vielä tarkentaa tuota et mistä säädellään ja mistä kohin mitataan.