Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ei näytä olevan juurikaan keskustelua ko pyörästä. Kertokaahan omistajat onko se niin hyvä kuin tuoreimmissa testeissä on ylistetty. Jos on kokemusta muistakin saman kategorian pyöristä (Honda CBR 600 RR ja Kawasaki ZX-6R), niin voisitte kertoilla kokemuksia Suzuki vs muut mallit. Itse olen loppumetreillä ko pyörän hankinnassa. Alkaa olla viimeiset hetket pyörtää päätös...

- J
    Ajoasento ainakin on rennompi ja tilavampi eli sopii katuajoon paremmin kuin Honda tai Kawa. Polvikulma tosin Suzukissakin aika tiukka mutta kaikenkaikkiaan kyytiin mahtuu paremmin eikä tule ihan niin paljon painoa käsille. Moottori vetää kuussataseksi hyvin eikä laatikossakaan mitään sen kummempaa sanomista. Jos jotain huonoakin pitää keksiä niin jarrut on ainakin orkkispaloilla puisevan tuntuiset ja etujouset jopa katuajoon vähän liian löysat.

Mitään noista mainitsemistasi en omista mutta senverran on tullut jokaista kokeiltua että mielipiteen uskaltaa sanoa.

Itse tykkään kovasti uudesta pikkugixxeristäni Vääntöä toki puuttuu tonniseen verrattuna (jos sitä kaipaa) mutta heti ensituntumalta ihastuin tähän ketterään pyörään. Ed. mp oli cebari 600F -03 ja ovathan nämä kaksi pyörää ihan eri planeetalta. Radalle en vielä ole ehtinyt pikkumustallani mutta veikkaan että se tulee olemaan silkkaa nautintoa. Ja ihan kiva tuo on ajaa matkaakin näemmä.
    Omasta mielestäni pikkugixxeri on OIKEASTI hyvä! Ja niin ovat sanoneet kaveritkin jotka sitä ovat kokeilleet (heillä itsellään tonnisia tai isompia pyöriä) Ja ehtiihän sitä pienemmälläkin kun tarpeeksi kierrättää
    Mutta jokaisella ajajalla on omat mieltymyksensä, suosittelen koeajoja!

Feenix
    Nyt on sitten Kuhmon reissu takana ja gixxeri tallissa. Eilen kerkesin 20 kilsaa ajella ja mukavaa oli. Ei mitään valittamista tähän mennessä...

- J
    Lainaa (j0n1 @ Touko. 11 2004,10:38) kirjoitti
    Eilen kerkesin 20 kilsaa ajella ja mukavaa oli.
    Ööh, 20 kilsaa.. 200 kilsaa?

No ei. Onneksi olkoon uudesta kaverista. Varmasti upee peli. Minkä värisen laitoit?
    kiloGixxerillä alinopeutta!
    2500km pyörällä takana ja hieno pelihän se on.
    Mutkaankin taipuu kuin ajatus. Radalla en oo vielä kerennyt pyörää testata, mutta tarkoitus olisi heti kun vaan kerkeen.

Jousituksen löysyyteen auttoi säätäminen, eli se asia on kunnossa.

Hieno peli osta pois... eikä uudessa GSX-R:ssä oo mitään digitaali kierroslukumittareita vaan aito viisarimalli, jota on mukava katsella. *
    //CBF600SA -11
    Tommonen sini-valkoinen on mun gixxeri. Pakettiautolla ajelin pyörän hakeen. Oulu-Kuhmo-Oulu noin kolme tuntia sivu. Pakettiauton mittarissa on kovasti kilometrejä, mutta pyörän tällä hetkellä 80.

- J
    Lainaa (j0n1 @ Touko. 13 2004,15:58) kirjoitti
    Tommonen sini-valkoinen on mun gixxeri. Pakettiautolla ajelin pyörän hakeen. Oulu-Kuhmo-Oulu noin kolme tuntia sivu. Pakettiauton mittarissa on kovasti kilometrejä, mutta pyörän tällä hetkellä 80.

- J
    Jep, hienon värinen se sini-valkoinen on. Niin ja sullahan on aikaa rullata vaikka kuin
    kiloGixxerillä alinopeutta!
  9.  
    Toivottavasti on hyvä pyörä sillä huomen pitäis mennä nuotamaan sellanen