Ketkäs tuo pyöriä saksasta?
Mielellään helsinkin - hämeenlinna akselilta.
Entä millaiset on "toimituskulut"?
Suzuki GSXR 600 L1
Tässä pari mitkä löytyi nopeasti bookmarkseista:
http://www.vehiclesimport.net/
http://www.bikemesta.net/
Mitään kokemuksia ei ole kummastakaan.
*.m
Vehiclesjne. toi mulle pari vuotta sitten. Ei ollut ihan mikään Saksan halvin yksilö, mutta todella siisti. Toisaalta, ei ollut kyllä kaikkein yleisin pyörämallikaan. Eli homma toimi kyllä.(Epimetheus @ Touko. 06 2004,13:15) kirjoitti
Motovelhot Oy Nummelassa myöskin tuo Belgiasta... Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lasse@motovelhot.fi saa parhaiten yhteyttä näissä asioissa...
<br />
Mitkäs ne olikaan Belgian parhaimmat internet-sivustot käytettyjen mopojen etsintään.(Velho @ Touko. 06 2004,20:18) kirjoitti
Motofocus Forssassa
Polta kumia, Älä sieluasi
Biker Boyz
www.auto-on-net.com(Jamoc2 @ Touko. 06 2004,20:33) kirjoitti
www.moto.2dehands.be/
Noi nyt ainakin, hakukoneella (tai tata osastoo selaamalla) varmaan loytys se pitempikin ketju missa oli linkkeja.
Edit: fiksailin linkkeja
Motofocus tuo kyllä pyöriä, mutta ei(PumpMan @ Touko. 06 2004,21:51) kirjoitti
kuulemma välityspalkkiota vastaan...
Eli haluaa saada vielä lisävoitot ja pitää
pyörien hinnat korkealla.![]()
Suzuki GSXR 600 L1
Ei taida olla ihan akselilla, mutta mulla on erinomaisen hyviä kokemuksia tästä firmasta. Suosittelen.(tomppa82 @ Touko. 06 2004,07:39) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Joo tuttu firma, ja sieltä kyselinkin, muttä tänään lähti hakureissu ja seuraava reissu on vasta syksyllä...(JaL3 @ Touko. 10 2004,21:22) kirjoitti
Muuten oli kyllä hyvää palvelua sähköpostitse.
Suzuki GSXR 600 L1
Edelleenkin vanha, tuttu ja luotettava Graulin toimii parhaiten.
Firma josta en ole kuullut vielä huonoja kokemuksia, asuu itse saksassa joten palveluissa ja tieto-taidossa hakkaa nämä kotimaiset jobbarit mennen tullen.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Onpa kyllä vaikea löytää firmaa, kun sitä tarvitsisi...(Puuhis @ Touko. 11 2004,13:12) kirjoitti
Graulin ei vastaile ja kun sinne ei viitsisi soitaa...
Suzuki GSXR 600 L1
Ostin viime kesäksi shadown Pohjanmaalta.
www.panthermann.com
Kaikki toimi hyvin, paperit ok.
Ostin taxfreenä ja hoidin paperijutut itse.
Suosittelen.
Ass, gas or grass? No free ride!!!
Honda VT 750 Shadow 1998
Kyllä se Hannu sieltä vastaa, kunhan ennättää. Joskus mies on pidemmällä turneella hakemassa autoja/pyöriä, joten tavoitettavuus sähköpostilla on huono. Soittamalla kyllä saa kiinni ja ei se puhelu sinne Güntterien maahan nyt niin ihmeitä maksa. Olethan kuitenkin hakemassa useamman tuhannen kikotinta, ei siinä mikään 10€ puhelukuluja mitään paina. (tai ainakaan pitäisi)(tomppa82 @ Touko. 12 2004,14:46) kirjoitti
Graulinistä vielä, että myös allekirjoittaneella on vain hyviä kokemuksia. Olen tuottanut auton ja pyörän Hannun kautta ja molemmilla kerroilla oli 100% sitä mitä luvattiin.
EA-Import Oy
- SIMOTA - Micron - Racefit - Pazzo -
- NGK - Motrix - Zard - Powerbronze etc.
Webstore: http://www.eaimport.net
myynti@mpm-performance.com
-03 Bussin kuski
sähköposti ei mene graulinille perille ja puhelimeen ei ole vastannut, ne kerrat mitä olen yritellyt parin vuoden aikana.
persiö.
miten sitten sinne saa yhteyttä?
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kyllä mulla menee kun lähettää sillä normi maililla...(kawabata @ Touko. 19 2004,00:31) kirjoitti
Ei sillä kaavakkeella.
Suzuki GSXR 600 L1
Itse olen kanssa normaali meilin kanssa saanut vastaukset 1-2pvän sisällä tuolta.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa