Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Suomesta ei taida juurikaan löytyä? Jos ootte pyöriinne tollaset hommannu niin mistä? Ja laittakaa hintaa kanssa.
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    No katevilkuiksi kannattaa katsella eri automerkkien vilkkuja...
    Rakastan Itseäni
    Ainakin tuolta ---> Clear Alternatives
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
    Tuolta -> Lighting

Saa ihan euroopan sisältä, tosin hinta on kova.
    Ducati Diavel Dark
    Lainaa (seeker @ Touko. 06 2004,00:20) kirjoitti
    Tuo on hyvä mesta ja reilusti eurooppalaisia edullisempi johtuen dollarin kurssista.

tovi sitten tilasin omaan pyörään kirkkaan vilkun lasit ja nopeasti tulivat postilaatikkoon...

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Tuolta itse tilasin ja viikossa kolahti postilaatikkoon. Mukana oli myäs jenkkimallin 2-lankaiset oranssit polttimot, jotka jäivät käyttämättä kun eivät sopineet paikoilleen erilaisen kannan takia. Autotarvikeliikkeestä siis uudet oranssit tilalle.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (FXD @ Touko. 06 2004,08:03) kirjoitti
    Tuolta itse tilasin ja viikossa kolahti postilaatikkoon. Mukana oli myäs jenkkimallin 2-lankaiset oranssit polttimot, jotka jäivät käyttämättä kun eivät sopineet paikoilleen erilaisen kannan takia. Autotarvikeliikkeestä siis uudet oranssit tilalle.
    Tuliko jotain yllätyskuluja tai muita ylläreitä tilauksen yhteydessä?

Ihan siistinnäkösiä kuoriahan tuolla, voisi itekin harkita tilausta =)
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Ei mitään ylläreitä. Siitä yllätyin tosin
    Itse asiassa jälkeenpäin tullut visa-lasku oli yllättävän pieni kun en ollut mieltänyt että dollari on niin halpa! Kerrankin siis verkkokauppa joka toimi kuten niiden kaikkien pitäisi .
    - vesku -

Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (FXD @ Touko. 06 2004,08:24) kirjoitti
    Ei mitään ylläreitä. Siitä yllätyin tosin
    Itse asiassa jälkeenpäin tullut *visa-lasku oli yllättävän pieni kun en ollut mieltänyt että dollari on niin halpa! Kerrankin siis verkkokauppa joka toimi kuten niiden kaikkien pitäisi .
    En löytänyt tuolta saitilta että mitäköhän mahtavat olla postikulut noissa. Osaatko kertoa?

Meinasin että ois voinu uuden vilkunkuvut tilata sekä eteen että taakse...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Touko. 06 2004,08:33) kirjoitti
    En löytänyt tuolta saitilta että mitäköhän mahtavat olla postikulut noissa. Osaatko kertoa?

Meinasin että ois voinu uuden vilkunkuvut tilata sekä eteen että taakse...
    Tilasin samanlaisen paketin. Kulut oli muistaakseni 9 taalaa tai ehkä vähemmänkin kun oli kevyt paketti. Voin tarkistaa kun illalla pääsen himaan.
    - vesku -

11.  
    Itse hain Stormista kirkkaalla lasilla olevat vilkut... halvat ja hyvän näköiset. Ai niin muistakaa pyytää samalla kunnon polttimot kun itsellä oli sekalaista (15w-23w) ja vilkut meni aluksi aika hätäseen..