Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onkohan venttiilinkumit sökönä,kun tuprauttaa savua kovasti kiihdyttäessä?Onko ollu minkälaisia vikoja?itsellä pamahti just puola.Kokemuksia viritysten onnistumisesta?
  2. #2
    Se on ensimmäinen paikka mistä kannattaa aloitella. Konerempan tekeminen on niin kovin kallista... Toi öljynsyönti on tolle jammun 3LE koneelle (uudemmat FZR:t & Thunderace) ennemminkin ominaisuus kuin vika 40 tkm:n jälkeen. Lähes kaikilla joita tiedän on öljyä alkanut palaa. Kannattaa tsekata toi Thunderace keskustelu. Siä on juttua aiheesta.

    Edellinen mopo oli just -93 FZR, jonka uitin saksasta 2001. Siihen oli vaihdettu melkein uus mylly joten se ehtinyt kuluttaa öljyä mun aikana. Virityksiä oli Shark slipari, suuttimet ja filsu. Tehoa ja vääntöä oli mielettömästi. Tiedä sitten oliko siihen tehty jonkinnäköinen nokka/kansiviritelmä. Penkissä en käyttänyt. Oli se ihan kiva pyörä muuten paitsi radalle liian kankea.



  3. #3
    Imupuolen venttiilihän noista tahtoo mennä...
    Se öljyn syönti on todellakin ominaisuus, mutta poistettavissa! Poraa vaan isommat öljyn paluureiät.
    Mc Kulkumulkut
  4. #4
    Lainaa (haukka @ Touko. 07 2004,15:07) kirjoitti
    Imupuolen venttiilihän noista tahtoo mennä...
    Se öljyn syönti on todellakin ominaisuus, mutta poistettavissa! Poraa vaan isommat öljyn paluureiät.
    whot? mitkä paluureiät?
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  5.  
  6. #5
    muakin kiinnostaa vaikka oma tunza ei viä paljoo pölläyttele