Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Onko tietoa tai kokemusta, miten XV1100:n seokset saa säädettyä??
    Laitoin suorat putket (2") ja nyt alkoi hirvittään, ettei vaan mennyt seokset laihaksi.
    Kulutus normaalissa kruisailussa 5.3l/100km.
    Elämän suuri tarkoitus ei ole tieto, vaan toiminta.
    'Thomas Huxley'
  2. #2
    Up
    Elämän suuri tarkoitus ei ole tieto, vaan toiminta.
    'Thomas Huxley'
  3. #3
    Olet ehkä kymmenes, joka aiheesta kyselee lyhyen ajan sisällä...

    Ihan ensimmäiseksi avaa seosruuveja puolisen kierrosta, jo sieltä voi löytyä apu. Eli, kierrä seosruuvit kiinni laskien huolellisesti, montako kierrosta ne olivat auki ja sitten avaat niitä sen 1/2 kierrosta enemmän. Tämän jälkeen 1/4 kierrosta kerrallaan avaamalla tai sulkemalla (MOLEMPIA!) etsitään, missä asennossa käy parhaiten.
    Jos ei auta, neulat nostoon; Pääsuuttimet tulevat peliin vasta, kun kaasu on n. 3/4 auki, sitä ennen seoksesta huolehtivat pääsuuttimien neulat. Eli nosta neuloja pykälä tai kaksi ja kokeile, miten pelittää. Mikäli neulassa ei ole säätömahdollisuutta, ts. vain yksi lukkorengasura, sama tulos saavutetaan laittamalla sopivankokoinen rikka lukkorenkaan alle. Tämän neulojen noston jälkeen säädetään taas seosruuveista, silloin hyvä lähtökohta on yleensä 2 - 2,5 kierrosta auki ja siitä sitten vartti kerrallaan haetaan paras kohta.

    Hakutoiminnolla, hakusanat "suutin" ja säätö" löytyy TÄMÄN verran aiheesta.
  4.  
  5. #4
    En onnistunut löytämään tietoa siitä, missä ihmeessä ne seosruuvit oiken tököttää. *

    Oispa kuva! *
    Elämän suuri tarkoitus ei ole tieto, vaan toiminta.
    'Thomas Huxley'