Eli kyseinen laitos on vm-88 gsxf 600 ja pikku muutoksia on tehty minkä ei pitäis ihan hirveitä vaikuttaa kulutukseen... nyt palaa menovettä semmonen reilu 7 litraa per sata kilometriä... kaasarit ei enään ole mitkään priimat ja niitten kuntoa itse tässä epäilen suuren kulutuksen syyksi... muita hyviä ehdotuksia...???![]()
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Eihän tuo nyt mikään hirvee kulutus oo, jos vähänkään antaa koneelle jenkaa? Ittellä paloi kuussatasessa zetorissa "rauhallisella" ajolla 5,5-6 l/100km. XX:lle maistuu vähän enemmän...
![]()
Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
-12 vuotta ilman mopoa-
Honda CBR 1100XX -99
Kawasaki ZZR600 -91
Yamaha RD125LC -86
mulla 750 äffä -91 se vie rauhallisessa seka ajossa jotain vähän päälle 5L / 100 km, *
sitä enemmän menee mitä paremmin kulkee *![]()
2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
Minkäs merkkiset kaasarit tossa on? Ainakin joissain Mikuneissa suutinputket kuluvat ajan myötä soikeiksi, mikä aiheuttaa bensankulutuksen nousua. Ton ikäsessä pelissä ei olisi mikään ihme. Keihineistä en tiedä, mutta eivät nekään kai ikuisia ole.kirjoitti
Kai oot kattonu ilmanputsarin?
Ainakin joissain autoissa bensankulutus kasvaa kun on vanhat tulpat ja ilmansuodatinkin on vaihdon tarpeessa. Mites, oliskos kaasukäsi säädön tarpeessa![]()
Maybe it was just a dream
Sometimes things ain´t what they seem
Better not fool with things you don´t understand
kuvitellaan testi tuokio:
vertailuparina honda vfr 750 -97 tai jotain.
jos samalla lenkillä mulla menee toi seiska ja kaverin viffu imee sen 5,5 niin ei siinä suurta eroo kaasukäden asennossa ole.. ja kyllä vaikka huollan itse pyöräni osaan sen tehdä, jopa niinkin vaativan työn kun sytytystulppien vaihdon, ja eikös se ilmanputsari ole se musta juttu vanteen ympärillä? niin huollot on tehty ajallaan kun se nyt sattuu vanha pyörä olemaan niin vaatii myös vähän enemmän sitä huomiota...
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
kaverin 750F:n kaasarit oli kuluneet jonkin verran ja kulutus oli 7-8 litraa satasella... täydellinen kaasareiden huolto ja kulutus tippu n.5 litraan satasella...
Eli tarkasta kaasarit huolella!![]()