Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Valottakaa tietämätöntä mitä eroa noilla kahdella on ja onko muita merkkejä tarjolla.Onko pyörällä väliä minkä siihen laittaa. Oma Kava ZR-7. Niin ja entäs syttypyörä. Mitä pitää ottaa huomioon jos näitä laittaa, ettei riku hyvä lelu.
    Kiitän etukäteen!!
    Vertaile FACTOA ja DYNOA. Käyttämällä hakutoimintoa hakusanalla "suutinsarja" löydät useita topicceja aiheesta.
    Tiedä sitten olenko joutunut dynojet myyjän ylipuhumaksi, mutta minulle kerrottiin, että dynojetin säädöt on helpompi saada paikalleen. Tai siis varmasti saa molemmista ok säädöt, mutta factoryn mukana tulee käyrästöjä joita tutkimalla pitäisi löytyä jonkinlaiset lähtökohdat säädölle (en ole nähnyt noita lappuaja). Dynojetin mukana taas tuli aika selkeet ohjeet, tyyliin vakio koneelle noi suuttimet ja jos on putket vaihdettu niin noi jne. Itselleni heitin dynojetin kiinni tehtaan ohjeilla ja säädöt olivat täysin paikallaan, ei mitään tehtävää.
    DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
    Lainaa (HeadCase @ Touko. 04 2004,13:56) kirjoitti
    Tiedä sitten olenko joutunut dynojet *myyjän ylipuhumaksi, mutta minulle kerrottiin, että dynojetin säädöt on helpompi saada paikalleen. Tai siis varmasti saa molemmista ok säädöt, mutta factoryn mukana tulee käyrästöjä joita tutkimalla pitäisi löytyä jonkinlaiset lähtökohdat säädölle (en ole nähnyt noita lappuaja). Dynojetin mukana taas tuli aika selkeet ohjeet, tyyliin vakio koneelle noi suuttimet ja jos on putket vaihdettu niin noi jne. Itselleni heitin dynojetin kiinni tehtaan ohjeilla ja säädöt olivat täysin paikallaan, ei mitään tehtävää.
    Factoryssa tulee mukana yksityiskohtaiset ohjeet, ja aika yleisesti Factorya pidetään helpompana säätää ja laadukkaampana sarjana kuin Dynojettia. Esim Factoryn suuttimia voi numeroinnin osalta verrata Keihini/Mikunin alkuperäisiin suuttimiin kun taas Dynojetin ei. Factorylla sanotaan myös usein olevan onnistuneemmin muotoillut neulat. Moni paja (esim. Siukola) on kans samaa mieltä että Factory on pop
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 04 2004,16:18) kirjoitti
    Factorylla sanotaan myös usein olevan onnistuneemmin muotoillut neulat.
    Mä olen kuullu livenä parista tapauksesta jossa neulat on onnistuttu muotoilemaan niinkin hyvin että ne on viilannu suuttimen röörit soikeiksi lyhyellä aikavälillä. Tuosta oli muistaakseni jossain factoryn omilla sivuillakin juttua.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (*SampySladi* @ Touko. 04 2004,18:00) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 04 2004,16:18) kirjoitti
    Factorylla sanotaan myös usein olevan onnistuneemmin muotoillut neulat.
    Mä olen kuullu livenä parista tapauksesta jossa neulat on onnistuttu muotoilemaan niinkin hyvin että ne on viilannu suuttimen röörit soikeiksi lyhyellä aikavälillä. Tuosta oli muistaakseni jossain factoryn omilla sivuillakin juttua.
    No tietyissä kaasareissa needle jetit kuluvat todella nopeasti, sillä ei ole tekemistä Factoryn sarjojen kanssa. Kuluvat siis joka tapauksessa. Factory tarjoaa niiden tilalle uusia, tai sitten jos ne ei ole vaihdettavat tarjoaa "rebuild" palvelua, jossa nuo ei vaihdettavat needlejetit korjataan siellä Factorylla kun lähetät kaasarit sinne..

Tässä juttua:
    http://www.factorypro.com/products/n...20rebuild.html

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Laitetaanpa tähänkin jos joku vaikka huomaisi. Eli kertokaa joku viisaampi mulle minkä takia näistä suutinsarjoista maksetaan hirveitä hintoja kun irtosuuttimia myydään parin euron kappalehintaan, mikä niistä tekee niin ihmeellisiä?
    Niissä sarjoissa tulee mukana vähän enemmänkin kun yhdet suuttimet. Esim. ainakin neulat ja jouset(Dynojetillä ainakin). Lisäksi noi neulat on muotoiltu jotenki erinomaisiksi kuten tuosta Tylyttäjän jutusta saattaa ymmärtää. Joku kertokoon lisää.

GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  9.  
    Lainaa (Mikk0 @ Touko. 23 2004,21:45) kirjoitti
    Laitetaanpa tähänkin jos joku vaikka huomaisi. Eli kertokaa joku viisaampi mulle minkä takia näistä suutinsarjoista maksetaan hirveitä hintoja kun irtosuuttimia myydään parin euron kappalehintaan, mikä niistä tekee niin ihmeellisiä?
    Nii, pääsuuttimet on vaan yksi osa kaasarin säätöä. Täyskaasu ja yläkiekat pääasiassa.