Moi,
Viragoni tykkää sammua samantien, kun vaihdan vapaalta vaihteelle. Kyseinen ongelma ilmenee ainoastaan kun lähdetään matkaan, itse ajossa vaihteet vaihtuvat mallikkaasti. Matkaan pääseminen edellyttää useita yrityksiä, ja pakoputki paukkuu melkoisesti. Onnistumisen edellytyksenä on ollut salatiedettä lähentelevä kytkimen ja kaasukahvan balanssi.
Itse kun en ollut ihmelapsi tekniikassakaan, niin tiedustelisin, että kannattaisiko tälläistä ongelmaa lähteä purkamaan kytkimen, kaasarin tai jonkun muun osan toimivuuden kautta?
Mikäli pyörässä on sivutuessa käynnistyksenesto, niin kannattaa alkaa etsimään vikaa ensin sieltä. SehÄn sammuttaa myllyn, jos sivutuki alhaalla polkaisee pykälän sisään.
Joo lähinnä tältä vaikuttaa eli tarkasta kytkin onko siinä se ongelma eli käynnistä ensi kerralla jalkatuki ylhäällä ja katso tuleeko käynnistykseneston mäntä kunnolla ulos(kaasunalle @ Touko. 01 2004,23:37) kirjoitti
![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Kiitsa. Juu helpolla ja halvalla päästiin, käynnistykseneston mäntähän oli juntturassa. Tommosis jutuis aloitteleva Viragokuski pelkää aina sitä pahinta ja pahimmassa tapauksessa panikoituu kyselemään siitä nettifoorumissa.
Toinen samanmoinen oli kun epäiltiin näitä mainostettuja ongelmia kaasarin luistinten kalvoissa, vaikka vain tulppa piti vaihtaa.![]()