Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Katselin tossa sivustoja http://www.bikez.com/brand/yamaha.php ja siellä ilmoitettiin 98 Thunderin huipuiksi 255, ja 2001 230..Onkohan virhe, vai on 2001 malli hitaampi...

Voipi olla tuota Esson baarin korjaus kerrointa vähennetty siinä 2001 mallissa.. Ei se tosiaan kulje 255km/h toi 230km/h tuntuu oikeammalta. Mutta ei hätää mene ja ajele niin paljon kun kulkee niin kyllä jossain vaiheessa poliisi liputtaa sut tien reunaan ja kertoo paljonko kulki...
    Kyllä toi 255 on mittarinopeus myötätuulessa. Esson baarin kahvipöydässähän kaikki menee vähintään 270 kolmosvaihteella ja nostaa samasta vauhdista keulaa pelkästä ajatuksesta..

Mutta vakavasti puhuen 230 on lähempänä totuutta, pitäis mun käsityksen mukaan mennä vähän ylikin...

<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Jossain olen myös nähnyt lukemia 240 ja 245. Tehothan noissa on vuodesta -96 lähtien ilmoitettu samaksi ja kun pyörä ei ole muutenkaan muuttunut, niin eiköhän ne vuosimallit kaikki mene suurinpiirtein yhtä kovaa.

Ja mun catti kulkee ainakin 160
    Kyllähän toi Catti kulkee ainakin 240 todellista vakionakin. 255 on kyllä kiven takana, mutta pienellä modifioinnilla ei mikään mahdottomuus.
  6.  
    250 hirveellä hehkutuksella ja makaamalla tankilla avaimen kuva leuassa, siis mittarinopeutta.
    Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...